JACK - The Grand Reopening 9.2.2007 @ Helsinki

87 posts, 5 pages, 28,863 views

mijk

Posts: 22

#81 • • Edited mijk

GUTE LAUNE LEUTE !



Helsingin berliiniläistyminen alkaa olee ilahduttava tosia-asia.

ELECTROA, HOUSEA ja TEKNOA vitusti lisää vaan sekasin, kiitos Jack !
Jammailija

Posts: 3,224

#82 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tykkäsin bileistä! Paikka on viihtyisä ja porukkaa oli sopivasti. Olin ilahtunut, ettei paikkaa oltu vedetty ihan ylitäyteen. Musa oli oikein tanssittavaa ja ihmiset mukavalla mielellä! Tänk jyy!*hihu*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

paupau

Posts: 655

#83 • • paupau Tuhma Bambi
Mun täytyy kyl sanoa et oon tykästyny kutoseen paikkana. Sopivan pieni, mutta tilaa oli tanssimiseen sopivasti. Ilta kului taas hyvin nopeasti tanssiessa ja ystävien kanssa hengatessa. Jatkoissa tuli käytyä useammissakin, kiitos seurasta. Hannalle iso kiitos kun saatiin Skattalla hengata, tunnelma oli lämmin ja rietas. Oli ihanaa teidän kaikkien kanssa! Ainiin, onks kukaan aikasemmin saanu kyytiä Ihan Oikeassa roska-autossa jatkoille. Me saatiin! Ja kuljettaja oli varsin söpö ja mukava kundi. Kaikin puolin siis oikein unohtumattomat bileet *plur*
Zapa

Posts: 1,393

#84 • • Zapa Mr Wrangler
Oli aika mukavata, paljon frendejä / tuttuja ja tanssilattialle ei kerennyt kuin viideksi miinuutiksi. Musa oli kyllä hyvää, sen mitä nyt kuuli baaritiskin läheisyyteen.
seilori

Posts: 482

#85 • • seilori
Musiikki yms. toimi hyvin, mutta normaaliin baarityyliin oli liian ahdasta tanssia ja lattiat epäsiistejä. Muuten tila olikin ihan ok, kävin ensimmäistä kertaa Kuudennella.
seilori

Posts: 482

#87 • • Edited seilori

Lil Tony, 13.2.2007 11:05:
---
vinha, 13.2.2007 10:52:
lattiat epäsiistejä.
---
vitsi?



Ei, kyllä siellä kengänpohjia sai raapia puhtaiksi lähtiessään. Toinen juttu sitten onkin se, että häiritseekö tollainen vai kuuluuko se asiaan.