Joonas L - proxy 1.1

13 posts, 1 page, 1,964 views

Orfeus

Posts: 5,872

#1 • • Edited Orfeus
Niinkun varmasti moni on huomannut, on meikäläiselläkin lähtenyt soundi lipsumaan kohti kevyempiä vesiä. Tästä johtuen nimenvaihdos sekä uutta vettä myllyyn. Paljon on vielä opittavaa kevyemmän soundin miksaamisesta mutta toivottavasti maistuu, tarkoitus oli jättää ainakin suurin osa hittibiiseistä ulkopuolelle ja hakea hieman vähemmän soitettuja kappaleita nauhalle. Palaute on toki suotavaa!
breaks, progressive, trance

tracklist:
Beatman & Ludmilla - Couldn't Sleep (Original mix) [Aurium]
Probspot - Heatsink [Primal]
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Blake Jarrell's 190dB rmx) [Armind]
Kinesthetic - Heaven (Innate rmx) [Boz Boz]
Matt Cerf - Bent (Original mix) [1 Shot]
Lange pres Firewall - Looking Too Deep (Lange mix) [Coldharbour]
Luminary - Dark Eyes (Gift rmx) [Solaris]
Elia Casetti Orchestra - Arlus [Young Odd]
LNQ - Tired (Jazper Remix) [Remark]
Solid Globe - North Pole vs. Sahara (Thomas Datt rmx) [Fundamental]
BT - Somnambulist (Mark Norman rmx) [Black Hole]

lisätiedot - kuuntele
Funktion

Posts: 1,720

#2 • • Funktion over 9000
What's happening?

Kaikki polkkaheebot siirtyy soitteleen progee... *ding*

Noh, eipä siinä, imaillaan, kommenttia seuraa.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Orfeus

Posts: 5,872

#3 • • Orfeus
Sitä se teettää kun mahat kasvaa, ukot vanhenee ja tämänhetkinen materiaali mitä polkan saralla tulee ulos ei itseä miellytä*igor*
BuBu

Posts: 509

#4 • • BuBu
Mielenkiintoista! Kuunteluun... :)

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Funktion over 9000
Jeps.

Eli.

Odotin huomattavan paljon ns. "polkkavaihtoja", mutta enpä bongannut. Ei osaisi arvella setin soittajalla olevan polkkatausta. *hymy* Miksaukset on sujuvia, ja teknisesti kaikin puolin hyviä, kuten osasinki odottaa.

Ja mitä biisivalintoihin tulee, tää jää kyllä soittolistalle. Liian paljon tänä päivänä on samoja biisejä jankkaavia progemiksauksia, joita ei enää jaksa kuunnella, kun samaa biisiä tungetaan joka tuutista.

Tältä miksaukselta en ollu aiemmin kuullu kuin muutaman biisin, ja loputkin erittäin positiivisia yllätyksiä.

Tää on just sellasta soundia jota itse kuuntelen mielelläni.

Setti rullaa mukavasti eteenpäin, ja rakennekin on ihan hyvin kohdallaan.

Mutta all in all, loistava miksaus, joka jää kyllä usempaankin kertaan kuunteluun.

8,5/10

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Howdy

Posts: 7,955

#6 • • Howdy Oldie
Voisipa sanoa että varsin mukavaa kuunneltavaa *joo*

--
Käpy vailla vertaa

DJ Rx

Posts: 2,527

#7 • • DJ Rx FINRG Recordings

Orfeus, 10.12.2006 11:49:
Sitä se teettää kun mahat kasvaa, ukot vanhenee ja tämänhetkinen materiaali mitä polkan saralla tulee ulos ei itseä miellytä*igor*



soooo true... pistetään joonas l imuun, tästä tulee illaks unimusaa!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#8 • • astaroth Guest
miten oon tän missannu? o_O pistetään heti imuun, palautteita tulee myöhemmin :)
NextAce

Posts: 2,505

#9 • • Edited NextAce Alienated
Sujuvaa miksaustahan tää on. Musiikki ei oikein nappaa, mut kyl tää herskapäissään maistuis*hih*

edit: Kyl tää maistuukin, pitää olla vaan oikee mielentila.

--
-Alienation-

-----

diorite

Posts: 437

#10 • • diorite 180+
Hyvin näyttää taittuvan kevyempikin soundi ja plussaa tuntemattomammista biiseistä. Lisää odotellessa *vink*

--
Kuka? Minäkö?

SamHard

Posts: 2,098

#11 • • Edited SamHard
Varsin mielenkiintoinen tracklist=) Harvemmin kiksua soittelevat tekevät polkkasettejä..;)
Vaikkakin olisi varsin mielenkiintoista kuulla sellaisiakin.. ehkei asenne anna periksi kun
joku voi alkaa tituleeraamaan jollain "rankemmalla" nimellä.. vaikka polkkapappa ja
siitäkös maine kärsii ja vanhat setit kärsii inflaation=)*nauru* Tästä varmasti
feedback:iä kunhan kerkeää fiiliksellä kuuntelemaan läpi!
Nemes

Posts: 2,099

#12 • • Nemes Balearium
Tää oli kyl erittäin kova miksaus... Just mukavan letkeetä ja leijailevaa musaa *hymy* Kyl tää menee mp3 soittimeen ja teho kuunteluun... *plur*
efo

Posts: 1,908

#13 • • Edited efo Laserpoint
Perkele Joonas täähän rokkaa! Alusta loppuun mukavan rullavaa ja svengaavaa menoa. Yks aika kuiva biisi seassa mut muuten erittäin kova kokonaisuus ja toimiva paketti*joo*
on ollu tehokuuntelussa jo jonki aikaa ja pysyy.
Vika biisi*sydän*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke