Numark CD-mix I

11 posts, 1 page, 3,380 views

villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Ei kovin erikoiselle vaikuta, eikä Numarkin CD-soittimet ole kertaakaan minua vakuuttaneet.

Kai tuollakin alkuun pääsee.

Jos oot yhtään ennen harrastanut soittamista, niin suosittelen ehdottomasti kelvollisten soitinten hankkimista.
Wert

Posts: 3,386

#4 • • Wert Varapalkkaliukuja

LooPy, 27.11.2006 15:45:
Kai tuollakin alkuun pääsee.

Jos oot yhtään ennen harrastanut soittamista, niin suosittelen ehdottomasti kelvollisten soitinten hankkimista.



samaa mieltä.. jos aiot enemmänkin soitella niin suosittelen panostamaan heti hieman parempiin.
Kyllä tolla varmasti alkuun pääsee mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että nopeesti kasvaa tarve saada parempi ja parempi setti.. sit alkaa miettiin että kannattiko laittaa rahat huonompaan..
freeve

Posts: 345

#5 • • freeve
itekin joskus miettisin tommosta, mut nyt oon tyytyväinen että en tommosta ostanut.. :)
Kannattaa vaan panostaa suht hyviin vehkeisiin heti alusta niin ei sit iske vitutus niin äkkiä(ellei sit huomaa et ei homma kiinnostakaan).
Yleensä kuitenkin hyviä soittimia pystyy myymään paremmalla hinnalla käytettynä.
display23

Posts: 3,069

#6 • • display23
Sitten vielä sellainen pointti, että omasta mielestä esim. biittaaminen on tolla Numarkilla paljon vaikeampaa ja ihan erilaista kuin mitä sitten muilla cd-soittimilla mm. pioneer.

Saati sitten vertaamalla teknariin.

En kyllä lähtisi itse satsaamaan, jos ei nyt ihan välttämättä halua testata että kiinnostaako koko dj homma.
sale

Posts: 1,235

#7 • • sale

vl, 27.11.2006 19:27:
Kannattaa vaan panostaa suht hyviin vehkeisiin heti alusta niin ei sit iske vitutus niin äkkiä(ellei sit huomaa et ei homma kiinnostakaan).
Yleensä kuitenkin hyviä soittimia pystyy myymään paremmalla hinnalla käytettynä.



Tässä asiassa täysin samaa mieltä :)
Optik

Posts: 1,691

#8 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Puhumattakaan sitten tuollaisen "vehkeen" huoltamisesta..

Yleensä nuo integraatio-ihmeet on herkempiä hajoamaan ja kalliimpia mahdollisia korjata kun osina on käytetty jotain poropietari-kanankakkaa, joita ei saa kuin jostain vinkuintian basaarista..

Itse olen aikoinani Numarkin vehkeillä soitellut, miksereillä sekä cd-vehkeillä.. Ovathan ne asiansa ajaneet.. Kiekot on soineet ja mikseristäkään ei ole potikka jäänyt käteen.. Aloittelijalle käypäsiä, mutta vakavampaan soitteluun miettisin sellaisia laitteita jotka ovat tunnetusti laadukkaita..

Nii joo, poropietari tarkoittaa sitten lontooksi Proprietary (Merkki/Sarja/Malli/Valmistajakohtainen tässä tapauksessa)

Edit: Tarkennuksia tallenna-napin painamisen jälkeen

Halpasoittimissakin on tietysti eroja, esim joihinkin Thomannin American Audio-vehkeisiin tuskin koskisin edes metrin kepillä.. Alkaa ainakin itsellä varoituskellot soimaan päänupissa, että saattaa jäädä kakkaa kämmeneen jos niihin investoisi.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Daniel Braun

Posts: 1,626

#9 • • Daniel Braun wednesday?

Optik, 28.11.2006 13:52:
Halpasoittimissakin on tietysti eroja, esim joihinkin Thomannin American Audio-vehkeisiin tuskin koskisin edes metrin kepillä.. Alkaa ainakin itsellä varoituskellot soimaan päänupissa, että saattaa jäädä kakkaa kämmeneen jos niihin investoisi.


Laitappas vaikka googleen hakusanaksi toi American audio ;)
Tommosta perusbulkkitavaraa, mutta en usko että ihan paskoimmasta päästä...

Tuollaisilla firmoilla on lopulta ihan samat toimittajat kuin monilla muillakin halpismerkeillä, laitteet täysin samoja kunhan vaan omat värit&logot isketään niihin kii.
Illustrator

Posts: 3,171

#10 • • Illustrator

Optik, 28.11.2006 13:52:
Itse olen aikoinani Numarkin vehkeillä soitellut, miksereillä sekä cd-vehkeillä.. Ovathan ne asiansa ajaneet.. Kiekot on soineet ja mikseristäkään ei ole potikka jäänyt käteen..


Kuin myös. Aloitin aikoinaan Numarkin CDN-30:sellä ja Dxm-01 mikserillä. Ajoivat asiansa varsin mainiosti. Noi halvimmat Numarkit esim. CDN-22 ja muut "videonauhuriohjauspyöräsoittimet" ovat todella vaikeita soittaa. Säästä parisataa lisää ja osta vaikka tommonen CDN-35 ja kaveriksi Dxm-06 mikseri. Voin taata, että soittaminen noilla on aivan toista luokkaa.

http://www.thomann.de/fi/numark_cdn_35.htm
http://www.thomann.de/fi/numark_dxm_06.htm
kid bionic

Posts: 275

#11 • • kid bionic
Itse ainakin kehtaan väittää ylpeänä Numark CDN-35:n omistajana ja monia "halpis" tuplapesäisiä veivanneena, et nuo on parhaimmat mitä on mun eteen tullut tuohon rahaan...