Älypuhelimet - S60 3rd edition, Windows Mobile, etc...

8 posts, 1 page, 3,381 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1 • • Aziz Combat Fighter
Hankinpa tollasen viksun matkapuhelimen, ja kyselenkin tässä ihmisten käyttökokemuksia, käteviä ohjelmistoja, vinkkejä, etc?

Itse asensin omaani DivX playerin, OggPlayn ja koneelle konvertterin jolla videot vääntyy kätevästi matkamuotoon. Huomasin myös, että sitä ihan halvinta muistikorttia ei kannata ostaa - Nokia tuntuu viihtyvän Kingstonin kortin kanssa paljon paremmin kuin tuon merkittömän.

Ottaisin vastaan mielellään varsinkin Symbian-ohjelmistovinkkejä k thx plz

Ja lisäksi vielä esimerkkikuva millasta jälkeä kamerakännykät nykyään tekee (kuva pienennetty noin neljännekseen alkuperäisesti)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4 • • Aziz Combat Fighter
Katohan.. No, kaks topikkia on aina parempi ku yks ^____^
ville

Posts: 3,780

#5 • • ville olen oikeasti ujo

DagO, 26.11.2006 17:04:
---
JussiS, 26.11.2006 16:59:
Use the search, n00b: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=49095 :P

---

Tossa 3rd editionissa vaan ei toimi kuin pieni osa noista s60 ohjelmista. Ehkä siksi tämä topicci.



Miks topicissa sitten on Windows mobile etc?

Itse oon siinä käsityksessä, että S60 2nd edition sofista ei toimi yksikään 3rd alustalla, ehkä tiedän väärin .... jokatapauksessa aika pebasta tullutta suunnittelua nokian osalta.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!

ville, 26.11.2006 17:12:
Itse oon siinä käsityksessä, että S60 2nd edition sofista ei toimi yksikään 3rd alustalla, ehkä tiedän väärin .... jokatapauksessa aika pebasta tullutta suunnittelua nokian osalta.


Toimii kyllä kun kikkailee sertifikaatit kohdalleen.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7 • • Aziz Combat Fighter

JussiS, 26.11.2006 17:13:
---
ville, 26.11.2006 17:12:
Itse oon siinä käsityksessä, että S60 2nd edition sofista ei toimi yksikään 3rd alustalla, ehkä tiedän väärin .... jokatapauksessa aika pebasta tullutta suunnittelua nokian osalta.

---

Toimii kyllä kun kikkailee sertifikaatit kohdalleen.



Eikös tossa uudessa versiossa oo uus kerneli..?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#8 • • Edited Lost-Soul los pallos
Kyllä ainakin itse olen saannut toimimaan s60 3rd puhelimessa 2nd softia.. Siis kaikki 2nd softat ei toimi, mutta osa toimii. Muistikorteissa suosin Kingstonea ja Transcendia.

Itselläni aina ensimmäiset softat jotka haen puhelimeen on google maps ja autolock.

edit: ja tietty pitää heti muuttaa teemat kohdillee ;)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis