DJ Meke - v*tuttaa

9 posts, 1 page, 1,652 views

Meke

Posts: 2,083

#1 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Eli tälläistä sotkua tuli tehtyä kun [Escape] peruuntui. Yhdessä J-Gearin ja Wanna B:n kanssa kuppia nostettiin ja kun pojat tekivät känni miksauksia niin minä myös. Setti tuli tehtyä J-Gearin CD kokoelmalla, biisit kuulin siinä vaiheessa kun niitä soitin, joten tulos on sitä ja tätä. Tietty mukava humalatilakin vaikutti.

Laitteet: Mikseri: Behringer DJX700, CD: Denon 2000MK2, kuulokkeet: Sony MDRV500, hehee....

Ja kun ketutti niin piti jotain iloista ja nopeata soittaa :) Tätä niin vakavissaan kannata ottaa.


happy hc / trancecore

tracklist:
Ei mitään hajua paitsi vika biisi, ainoa oma CD joka oli mukana: Blumchen - Verruckte jungs (Ultra-Sonic remix).

lisätiedot - kuuntele

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Lippe

Posts: 438

#2 • • Lippe
Todella harmi että peruuntui :(
Taidan aloitella tämän setin tahdissa illan, tosi kivaa mättöö. Toivottavasti naapuritkin tykkää, niiden on nyt meinaa vähän pakko *iloinen*
KittyCleo

Posts: 205

#3 • • KittyCleo PiweHiwe
Mitämitä teillä on ollu känni-miksailu-jatkot ja meit ei kutsuttu!!

--
Rouva Korpela*hymy*

Twist

Posts: 925

#4 • • Twist Team Kemuttajat
Hyvii biisejä ja haska setti ..

Anon - braveheart *sydän*
zenny

Posts: 1,145

#5 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
huuh.. kylmät väreet tuli monen biisin alus.. *iloinen* Loisto setti!! *jiihaa*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Meke

Posts: 2,083

#6 • • Meke GT Digital, BCN Records
Eli mun pitää useemminkin soittaa biisejä mitä en oo koskaan kuullut ja monen kaljan jälkeen?

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Twist

Posts: 925

#7 • • Twist Team Kemuttajat

Meke, 10.11.2006 20:01:
Eli mun pitää useemminkin soittaa biisejä mitä en oo koskaan kuullut ja monen kaljan jälkeen?



Noh, En oo pahemmin kuullu sun aikasempia settejä, mutta happyhc:ta kyl kuuntelee aina ihan mielellään. Tietenkin ois viellä parempi jos kaljat jätettäs sivuun ja tekniikka pelais *vink*
Twist

Posts: 925

#8 • • Twist Team Kemuttajat
Mut toisaalta ei tekniikalla täs oo niin merkistystä ... Kännisekoilu sopii hyvin tähän settiin .. *nauru*
Meke

Posts: 2,083

#9 • • Meke GT Digital, BCN Records
Ja tosiaan oli kiva soittaa kun en tiennyt mitä soitan vaikka kaikilla biiseillä on melkolailla sama rakenne. Olihan siinä useampi kalja jo mennyt *känni* kun pääsi Wanna B:n ja J-Gear:n jälkeen tekeen oman setin.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz