Alias

2 posts, 1 page, 1,073 views

SmILE

Posts: 376

#1 • • SmILE Esanssi mössöö
Kun sarjaa alettiin näyttää neloselta olisko n. vuos/pari (tai jotain) sitten, se oli viikon kohokohta melkeimpä. Vaikka katoin sitä yksin kotona niin aina kun se loppu niin tuli pakollinen "hmmph" äännähdys kun se jäi niin jännään kohtaan. Ja siinä oli niin paljon äksönii ja kaikkee kivaa.

Nyt se sarja on kyllä niin plörähtäny ettei jaksa ees kattoo alusta loppuun. Siinä ei oo ollu kyllä minkään näköstä jännitys kohtaa niinkuin aikasemmin ja loppukohtaus on niin blaah!!

Ikävää kun lempisarja muuttuu niin huonoon suuntaan. Kait se on vaan luovuttava tästä kun ei se ole paremmaksi muuttunut*nyyh*

Onko joku muu samaa mieltä ... vai oonko ainoo joka edes moista sarjaa on seurannu*blush*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

pirpeli

Posts: 5,533

#2 • • pirpeli
Oisko tää tv ja radio-kamaa?
No mutta, on se sekava. Ja mun ystis ei voi kattoa, kun Garnerilla on vaan yksi ilme. Mutta mä kyllä seuraan. Tinja tuhisee tuolla kans, mut sitä vähä otti päähän taas :D Oon kyl tykänny sarjasta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-