Ilmaiselle risteilylle!

38 posts, 2 pages, 11,526 views

Kimbou

Posts: 608

#22 • • Kimbou
luulis nyt nois isosta kööristä jonkun vanhempi tai joku lähtevän mukaan.....kumma juttu jos ei onnistu muuten ku netistä hakemalla. Hakekaa ihmeessä hakaniemen torilta joku, tai alkon edestä laitapuolen kulkija hakemaan ne liput teille, palkkioksi riittää varmaan se cambina pullo :D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

tomii

Posts: 3,594

#23 • • tomii kallion herttua
Haha, ei saatana... onneksi en ole 30, ettei tule edes mieleenkään lähteä! *hih* Tällaisesta reissusta (ressuista :) ei varmaan seuraisi mun valvonnassa mitään hyvää. *nauru* Me otettiin aikoinaan vanhojen-risteilylle meidän vanha uskonnonmaikka ja sen frendit valvomaan, eli pyytäkää rehtoria vaikka, jos ei muita löydy. *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

paav-o

Posts: 38

#24 • • paav-o Tänäänkös diskoon?
PÄIVÄMÄÄRÄ VAIHTUNUT

Risteilyn uusi ajankohta on 10.12.-12.12. eli sunnuntaista tiistaihin. Ressun oppilaskunta pahoittelee mahdollista hämmennystä ja toivoo uuden ajan sopivan paremmin klubitus.orgilaisille.

Puhelinnumerot ovat samat,
Alexander (040 5883998)
Paavo (040 7512637)

Tervetuloa!
Avatar
#25 • • Killer_cat Guest
Höh..onx pakko olla 30v?? mä meinaan osaisin salettiin pitää siellä jöötä ja kunnolla*nauru*
Pelimies

Posts: 229

#26 • • Pelimies back in businesssss....

*Miryah*, 3.11.2006 20:20:
Höh..onx pakko olla 30v?? mä meinaan osaisin salettiin pitää siellä jöötä ja kunnolla*nauru*



ottasitsä sinne koiran messiin vai!? *nauru*
Avatar
#27 • • Killer_cat Guest
No en mä koiraa siihen tarvii... Mä pystyn siihen ihan omasta takaa ja omilla voimilla*nauru* oon mä sen verran vittumainen akka,että yksikin kun rupee hyppii silmille,niin se on kannelta yli meressä sen jälkeen*reps*
Unik

Posts: 4,117

#28 • • Unik
*nauru**tirsk*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#29 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Mun isä oli valvomassa meitä kun oltiin lukion tokalla laivalla. Sen ainoa ohje oli, että: "Saatte tehdä ihan mitä vaan ja mennä ihan mihin vaan, kunhan pysytte laivassa." Se oli hyvä risteily.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Waakku

Posts: 158

#30 • • Waakku
Tätähän voisi vaikka harkita, jos saisi koirille hoitajan. *iloinen*

--
- ? -

typ0

Posts: 1,892

#31 • • typ0 syntax error

*Miryah*, 3.11.2006 20:25:
ihan omasta takaa



*ding**iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#32 • • Annakins Guest

juhoH, 2.11.2006 20:28:
Ressun lukio



Mitä, päästääks laivayhtiö taas Ressut laivaan vai jouduttekste esiintyy Keski-Helsingin shakkikerhona taas tms? :D

jos olis ikää tarpeeks ni solidaarisuudesta ex-koulua kohtaan voisin jopa lähtee :D
Ant

Posts: 1,351

#33 • • Ant africant
Mitäs jos vaan vaaditte pääsyä laivalle ilman valvojaa vedoten siihen, ei se niinkään ole iästä tai asemasta kiinni miten laivalla käyttäytyy. *tirsk* Kannattaa kääntyä näissä kysymyksissä Tallinkin pomojen puoleen, joilla on asiasta varsin tuoretta, omakohtaista kokemusta! *hmph*

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

aleksisi

Posts: 282

#34 • • Edited aleksisi
joo, noille porauslaitoillehan pääsee ennen vaadittua ikää kipparin poikkeusluvalla, mutta aika varmuudella voin sanoa ettei sitä erikoislupaa irtoa koko koululle..

Joskus taannoin ratkaistiin ko. ongelma hakemalla terminaalin baarista joku perus hamppi jolle sit maksettiin muistaakseni 100mk että se käveli lähtötarkastuksista meiän kanssa, ja kun kaikki oli laivalla ni se läks takasin sinne kapakkaan..

--
siellä missä jatkot..

Avatar
#35 • • Equalizer Guest

KooKie, 2.11.2006 21:03:
Hitto, olisi itsekin pitänyt tietty tajuta käyttää klubitus.orgin muumioita tähän tarkoitukseen, eikä kiristää omaa dädiä mukaan. :D

Julkisia hirttäjäisiä venaillen.



Ai muumioita:D
UzU

Posts: 2,361

#36 • • UzU [33100]
mä en tiedä olenko koskaan lukenut houkuttelevampaa "työtarjousta".
saiskohan jostain väärät paperit.. hmm..
Jarsseli

Posts: 356

#37 • • Jarsseli
oon vapaaehtoinen!!!!