Jussi Soro - Baltic Global guest mix

29 posts, 2 pages, 7,050 views

Tapi

Posts: 1,437

#23 • • Tapi Dreamstate
Vaihdot napsahtaa kohdilleen just eikä melkein ja biisit ovat hyvin valkattuja ihan niiku CM aiemmin sanoi. Pitkä miinus tosta Marco V:n Second Bitesta, jossa on ehkä vuoden hirveimmät voksut. *hikoil*
Marqueezi

Posts: 86

#25 • • Edited Marqueezi
Täämmöstä ei saa laittaa nettiin! ..alkaa kauheesti tekee mieli bilettää *aplodit*
Hemmetin hyvä setti jälleen kerran.

4 strings räjäytti potin lopussa =)
nioko

Posts: 30

#26 • • nioko fiilistelevä toohottoja
MUST DANCE!*tanssittel**jiihaa* ei tällasta sais todellakaan kuunnella, jos ei ole lähössä ulos/bailaamaan... aivan väärä valinta ennen yövuoroa... *uuh* tämä on varmasti kuuntelussa toiseenkin otteeseen....*aplodit**plur*

--
nioko

Twist

Posts: 925

#27 • • Edited Twist Team Kemuttajat
Toimii !! Oon aina pitäny jussin selektiosta .. Taas ihan helvetin hyviä biisejä . Vaihdot menee nappiin ja tekniikka pelaa. 9/10 !!!

Edit : Ens kerralla kun saadaan Jussi Helsinkiin soittelee, ni pakko tulla mestoille ; tän setin ansiota *hihu*
ChrisP

Posts: 3

#28 • • ChrisP
Aivan loistavaa! Varsinkin viimeinen 20 minuuttia on juuri sellaista soundia, joka uppoaa tällä hetkellä erityisen hyvin. Tuo 4 Strings räjäytti täälläkin potin. *jiihaa*
Gateway

Posts: 1,391

#29 • • Gateway Club Therapy
Varsin mukava tunti, parempi kuin etukäteen odotin :) jopa nuo Marco V:t meni ihan hyvin läpi tässä. Aallon 5 toimii edelleen loistavasti, setin vahvin raita joskin avaus laittaa kovasti hanttiin koska orkkis on mulle ollu ainakin tosi tärkeä biisi aikanaan. Vaihdot menee nappiin ja progressiokin on hyvä. Johnstonin kanssa tehty raita on varsin passeli lopetukseen vaikka tuo vokaali hieman mun mielestä tökkiikin :D Tasaista laatua silti!