Corolla - Mä Haluun Saada

59 posts, 3 pages, 20,983 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#41 • • Fyrisch
Ei oikee uponnu tällanen millää, itseasias läpäl tehty musiikki ei natsaa melkee missään muodos.
GrimsouL

Posts: 468

#42 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Jos näkis ton tekijän ja biisin nimen jossain en salee kuuntelis mutta kun tää on tänne "ug scenee" tumpattu jakoon ni pakko kuunnella. Noh, biisihän oli just sitä mitä arvelinkin. *jiihaa* Hyvin tuotettu ja ihan hauska biisi, mut ei tämmöstä ainakaan vakavissaan selvinpäin jaksa monta kertaa kuunnella.

Ehkä pitäis polttaa cd:lle ja soittaa autos täysillä ikkunat auki (-10 asteen pakkasel) mihin tää on tarkotettuki.

Ehkä amis vuosina ois iskeny paremmin. *nauru* *mukamasvanhus* (kuiteski heti ens viikonloppuna kaljapäissäni tulee soitettuu tätä päättymättömäl loopil)..
Jussi Soro

Posts: 6,385

#43 • • Edited Jussi Soro choon!
MÄ OLINKI VIIME LAUANTAIN DOKAAS YHDEN COROLLAN JÄBÄN KANS!!! (skenepisteet +100)

Mut itse biisi on kyl ihanvitunkamala, eli siis ihanvitunhyvä.
corolla

Posts: 14

#49 • • corolla

Damien, 6.11.2006 12:45:
ui vittu, joo tästä joku nyt kehittelee happy hc versioo, vois toimii...



Joo, Happy HC versio ois erittäin hauska kuulla :D Sampleja kaipaava(t), ottakaa yhteyttä
osoitteeseen [email protected]

- dx -
John

Posts: 1,384

#50 • • John Lauma

Jusna666, 5.11.2006 13:50:
Vitsinä tää ny menee viel kerran tai kaks mut pelottaa jos jotkuu amis-teinit kuuntelee tämmöst tosissaan ajaessaan rinkiä keravalla *igor*


Todennäköisesti tää soi Suomen jokaisessa Onnelassa parin kukauden sisällä, sanokaa minun sanoneen... :D Näen sieluni silmissä h&m-toppiset pissikset ryntäämässä tanssilattialle muodostamaan käsilaukkurinkiä; "Iiihii! Tässä on niin tuhmat sanatkin!"*lmao*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Apocycle

Posts: 6

#51 • • Apocycle
Joku joka osaa tehä nii happy hc versiota vaan kehii.. :D
sale

Posts: 1,235

#52 • • sale
*whaat* *eiei**eiei*
snoxn

Posts: 350

#53 • • snoxn

Jusna666, 5.11.2006 13:50:
Vitsinä tää ny menee viel kerran tai kaks mut pelottaa jos jotkuu amis-teinit kuuntelee tämmöst tosissaan ajaessaan rinkiä keravalla *igor*


Minua ei pelota yhtään :(
Burmax

Posts: 237

#54 • • Burmax
Nyt meni allekirjoittanut sanattomaksi...

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

DeeJays Anonymous

Posts: 159

#55 • • DeeJays Anonymous

John, 6.11.2006 15:08:
---
Jusna666, 5.11.2006 13:50:
Vitsinä tää ny menee viel kerran tai kaks mut pelottaa jos jotkuu amis-teinit kuuntelee tämmöst tosissaan ajaessaan rinkiä keravalla *igor*

---

Todennäköisesti tää soi Suomen jokaisessa Onnelassa parin kukauden sisällä, sanokaa minun sanoneen... :D Näen sieluni silmissä h&m-toppiset pissikset ryntäämässä tanssilattialle muodostamaan käsilaukkurinkiä; "Iiihii! Tässä on niin tuhmat sanatkin!"*lmao*



Ei siellä soi suamenkiälinen musiikki! Jonkun pitää heti laulaa sama ruåtsiksi! *lmao*
mniittymaki

Posts: 1,641

#57 • • mniittymaki
Täähän on saanut roimasti uutta eloa naisvokaaleiden myötä. Toimii entistä paremmin. o/

.m
Zandy

Posts: 273

#58 • • Zandy
jeps jeps..musavideota odotellessa...*vink*
Occu

Posts: 2,528

#59 • • Occu
ihan törkeen hyvä! :D

--
..::MOI::..