Coma, 24.10.2006 18:14:
Sanokaa ny mitenkä audiopuoli kusee Logicis?
Ainoa kiukuttelunaihe itellä on samplen editointi, siihen joutuu käyttään ulkoista softaa...
Joo no ei nyt niin hirveesti kuse, mut vois olla monipuolisempi. On varmaan vaan oppinut vaatimaan parhaalta softalta täydellisyyttä ;) (Toisaalta luulin esim Cubase SX3 timewarpin olevan hyvä keksintö, mut testattuani sitä järkytyin, miten paska se oikeastaan onkaan).
Jotain juttuja mitkä itseäni ärsyttää:
Parempi non-destructive editing regioneille olis pirun hyvä, esim reverseä olen odottanut kuin kuuta nousevaa (tais olla Cubasessa?). Sit esim looppia ei saa kovinkaan lyhyeks, joka ois kätevä erilaisten kikkailujen kanssa. Ääni vain katkeaa. Taitaa tosin olla bugi, jota ei ole vieläkään korjattu. Apple Loopseille ei toimi fadet, ehkäpä joskus toimii nekin. Sit exportin vois tehdä joskus hyödylliseks, eli että raita bouncaantuu kaikkine automaatioineen ja efekteineen yheksi fileksi, mitä se tällä hetkellä ei tee.
Itseasiassa sample-editoriin olen itse erittäin tyytyväinen. Teen kaiken sample-editoinnin Logicin omalla editorilla. Miinuspuolena, ettei siihen voi upottaa efektejä, mutta arrangessa onnistuu sekin. Pikkasen ylimäärästä hommaa, mut helppoa kun tottuu.