Urim - The Future Liukuhihna Of Ylöjärvi

17 posts, 1 page, 3,447 views

Urim

Posts: 128

#1 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
Ei kai tässä mitään ihmeellisempää pari päivää sit nauhoteltu kolinapauke:D

Siit sitte kuuntelee
hard house, hard trance, hc

tracklist:
Kan Cold - Staight Ahead [Druck Records]
Kamui - Ghosts (Energy Mix) [Overdose Records]
The Beholder and Balistic feat. Max Enforcer - Nuclear Reaction (Decible Anthem 2005) [Juno Records]
Muffler - Signal [SighCo Recordings]
Schwarzende - Bow wow (Original Mix) [Italian Masters Of Hardstyle]
Dj Rob - In your face [Seismic Records]
Rumble and Maddox - Party People (Superfast OZ Remix) [Tidy Traxxx]
Baced vs. Ace's Delight - Witness [Venom Recordings]
Hennes & Cold - Born Blind (Side B) [Tracid Traxxx]
Haze - Interference [Djs Records]
Dj Lucas - Fuckin' Crazy (Hardbump Mix) [Italian Masters Of Hardstyle]
Tommy Pulse - Land of the lost [Stealth Industries]
The Pitcher - Banging [Superplastik]
Marilyn Manson - This is the new shit [MSI]
Pincky - Choose One (Sisma Dj Rmx) [Blutonium Records]
Tatanka - Gtp (Technoboy Remix) [Zanzatraxxx]
Thalamus - Flash Forward (In Qontrol 2006 Anthem) [Q-Dance]
Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix) [Industrial Strength Limited]
Hoffman - Fucking Crazy Damage [Fateful Bass Records]
Technoboy - Atomic (Technoboy's kinga konga mix) [Titanic Records]
Negative A and Darkcontroller - Prisoners of XTC [DNA Tracks]
Dark Alliance - Vibration [ADN Progressive Records]

lisätiedot - kuuntele

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

Urim

Posts: 128

#2 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
pistäkää krittii <3

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • hrdkvr KURGO
en nyt ehtinyt kun vähän alkua kunnella ja musiikki kuulosti hämmästyttävältä.. biisit hyviä ja ihme kikkoja kehissä esim toi MUFFLER!!

miten musta tuntuu että mun pitäis tuntee nää kappaleet paremmin et kuulisin kaikki ihme kikat paremmin. no huomenna vähän syvempi luotaus

--
-keep it hard-

e-nergique

Posts: 568

#4 • • e-nergique STT
Täytyy heti kärkeen sanoo, et tää tippuu mulle paljon paremmin kun se kolmijalkahalvaus *joo* Ehkä syystä että tää etenee jotenkin loogisemmin... Ja Mufflerin + Mansonin biisit toimi mun mielestä aika loistavasti, great ideas! :)

Kritiikkiä sen verran, et oot ehkis vieläkin loppua kohti vähä turhan innolla käyttäny sitä kiertoefektiä (tai mikäsenytsitonkaan, en tajuu paljoo dj-jutuista *justjoo*), menee vähä turhan puuroks välillä... Toki siis tää on nyt ihan vaan mun ammattitaidoton korvakuulolta-kommentti, eli no hard feelings *piis*

Kaikenkaikkiaan mun korvien mielestä oot nousujohteisella urapolulla, siis lisää vaan kehiin!

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Wanna B

Posts: 259

#5 • • Edited Wanna B Rattopoika
Hyviä rallatuksia oot mahduttanu tähän, Manson oli überloistava veto.... Kikkailua ainaki löytyy... Flanger taitaa olla kaveri *hih**pepsodent*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Avatar
#7 • • astaroth Guest
nyt näyttää sen verran omaperäiseltä, että pitää tsekata :)
Urim

Posts: 128

#8 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
heps flanger + delay50-100% amountil mun mun kaiuttimia kiertävä kaveri :D kiitos

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

eLzKa

Posts: 87

#9 • • eLzKa Eläkeläinen ;)
Vittu jeejee terwe täältä jatkojenjatkojenjatkojenjatkoilta ja urmi toimii \o/
MrWizard

Posts: 26

#10 • • Edited MrWizard
Oon kuunnellu tän nyt muutamaan kertaan läpi ja on kyl hyvä setti, parempi mitä edellinen. Biisivalinnat natsas mun musiikkimakuun loistavasti, hardia laidasta laitaan ja on sekä uutta että vanhaa viisua. Kappaleet oli kaikki ennestään tuttuja mikä helpotti mun osalta kuuntelua.

Öö parhaat ideat löyty mun mielestä vaihdoista ja biisivalinnoista, esim. Witness-Born Blind oli nätti, Manson sopi hienosti ja HC-viisut lopussa nosti ehdottomasti hymyn huulille.

Mitään järkevää kritiikkiä ei kauheesti tuu nyt mieleen..GTP kuulosti ainakin nousukohdissa mun korvaan liian puurolta, ois voinu siinä jättää sitä delayta pois. Ja muutenkin loppua kohti delay+flanger alko ehkä käydä ihan pikkasen vanhaks =) mut ei mitään, hyvää työtä, ei ainakaan menny loppu yhtä kummaks mitä edellisessä :P

varmasti kuuntelun arvonen setti kaikille ketkä pitää hardista.. \o/
Urim

Posts: 128

#11 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
kiitoksia setä taikuri, be z-ing you :D

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

Avatar
#12 • • astaroth Guest
joo, onhan se niin että biisit on hyviä ja ukolla on haju, miten pitää miksata. mutta napittamiseen on aihetta

ensimmäinen asia, mikä pomppaa silmille, on setin kurainen äänenlaatu. onko nauhotettu jollekin soittimelle liian kovalla tms. kun bassottomissa kohdissa äänet pomppaavat kasvoille. monet biisit kuulostavat pelkältä suhinalta, joten kuuntelunautinnosta on turha puhua vaikka miksaus olisi miten hyvää tahansa

taikanapin käytöstä voisi jättää suoraan 80% prosenttia pois. olisi mukavampaa, että noilla pyrittäisiin korostamaan itse biisin elementtejä sen sijaan, että on pakko puskea nappia pohjaan, kun biittimiksaamiselta ehtii. sen napin käyttö ei kuitenkaan tee kenestäkään taitavaa kikkailijaa, vaan se, missä sitä käyttää

selektion omaperäisyydestä tulee plussaa, hyviä biisejä omaperäisessä järjestyksessä. kaikki valinnat ei välttis toimi, mutta ainakin on omaperäistä. iloisesti puskee myös biisiä nopeasti toisen perään

paremmalla äänenlaadulla tämän olisi voinut kuunnella uudemmankin kerran
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#13 • • Edited Gilgamint.com Making questions
jep flanger on imo väsy. biisivalinnasta en lähe syyttelemään se on kohillaa... mut joo toi delayki välil pistää vähä korvaa. muutoin jee.
+ uh oh kuinka hitaasti toi mufflerin biisi tulee?
Urim

Posts: 128

#14 • • Edited Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
Hehe kiitos vaan ystävät ytimekkäät. kyllähän toi effektien suuri armeija jne kikkailu kuuluu omaankin korvaan välillä "häiritsevältä (siis että ei varmaan kaikkien korvaan iha uppoo)" mutta ajattelin tosiaan kokeilla lisätä tällaista extrajippoilua jos se nostattaa tämän kokonaisuuden laatua.
tätä biisilistaakin etin aika kauan. tota erilaisuutta yritin hieman hakea tuolla ajalla. Tohon pinckyn choose oneen saakka olin saanut mietittyä mutta mut kun siihe sain miksattua ni sen jälkeen ei ollu mitää hajua mitä pistin sisään.

ja tosta delayflanger vaihtelusta syytän sitä setää joka keksi liian vähän effektejä :D
jepu kaikki kritti on siis tervetullutta <3

ja tota ööö se viel että tosiaan soittelin ton kuulokkeilla yöl teen ja leipien kera enkä viittiny herättää koko taloa kaiuttimilla ja sitten varmaan unohtu kaiketi masteroida toi kun oli kerran se yö ja kun sain ton valmiiks, heitin sen tännne ja painuin nukkuun :D ehkä olis pitäny tehdä se mutta ei jaksanu.

muffleri soi öööö sadalkuudellakytäkahdeksalla yskäsyllä perr min (168bpm:D)

pitää alkaa väsäileen uutta.

rakastan teitä kaikkii <3<33<<3 :D pitää siis pistää dissaukset ja plussat korvan taakse.

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

J-ElsewhEre

Posts: 4

#15 • • J-ElsewhEre
Jep. ollaan nyt sitten papukaijana tässä meiningissä ja nostetaan se delay & flanger sieltä esiin. "LIIKA MITÄ TAHANSA ON LIIKAA" eikö oo jämpti näin? *piis*
Urim

Posts: 128

#17 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO

-Alex-, 15.12.2006 02:49:
Täs oli hyviä biisejä ja loistavia kikkoja, ei yhtään kikkaa liikaa mun makuun. Ainut mitä toivois, ni tarkempaa otetta vaihtoihi.



Kiitos Alex toivottavasti tykkäät/tykkäsitte! keep it underground, pitää sit muute seuraava tehä pienemmillä amounteil nois effekteis. huomasin ittekki parisen kohtaa mis toi flängeri tosiaa tulee ehkä hilkkasen liikaa kylläkin tuoolta.

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!