mark hamilton, 24.6.2007 14:44
en koskaan lähetä työhakemusta ilman että se on tarkistettu wöördillä.....paikat joissa olen ollut ei tästä ole puhutu mitään koska kaikki sähköpostit yms tarkistan aina wördillä.
sitä paitsi mulla on Dream Weaver enkä kirjoita koodia koskaan ilman sitä koska siinä näkee heti jos menee väärin. Tosin mun DW:ssä ei ole UTF-8 tukea kun se on vanha.
Joo, word ja muut ohjelmat onkin niin hyviä tarkastamaan kuinka oikein kirjoitat.
... minä en pidä oikein kirjoitusta taas tärkeänä keskustelu fooruumeilla. siellä on sallittu typot mutta pitää kuitenkin yrittää kirjoittaa mahdollisimman oikein.
Sä et edes kirjoita oikein. Asiasta pitäisi saada _edes_ selvää, jota sun teksteistä harvoin saa, kun hypit asiasta toiseen vauhdilla ilman mitään perusteluja.
foorumi keskusteluissa ei olla niin vakavassa jutussa kuten esim. oman nettisivun kirjoituksessa.
Työnantajat seuraavat pahimmillaan mitä kirjoitat forumeilla, ja tekevät omia johtopäätöksiä.
se ei ole tajuamaista vaan että en pidä sitä yksinkertaisesti tärkeänä foorumeilla. etenkään klubarilla. ehkä mun pitäisi vaihtaa tätä asiaa.
Ehkä sun pitäis miettiä et miksi yleensä avasit aiheet klubituksella, mikä tunnetusti ei ole mikään it-alan forumi. Ehkä sun pitäis myös miettiä kouluun menemistä uudestaan, että voisit oikeasti keskittyä yhteen asiaan. Ehkä myös kannattaisi ottaa äidinkielentunteja.
no mulla on lukihäiriö mutta kun koodaan niin en kyllä kooda päin peetä ja korjaile kauaa virheitä.
Lukihäiriö saadaan korjattua samoin kuin buginen koodi. Vaikka olisi lukihäiriöinen, voi ilmaista itseään kirjoittamalla selvästi. Sinä et tee myöskään tätä.
Äänestän tämän threadin poistamisen puolesta [X]