E: roolipeliporukka

11 posts, 1 page, 3,175 views

sapeli

Posts: 11,768

#1 • • sapeli jokukukamikä?
Ihan kuin mä olisin joskus aiemmin laittanu tänne topikin klubbarin roolipeliporukoista mut nyt ei kyl löydy *ding* Anywhoo, olis todella, todella mukava päästä pelaamaan aina silloin tällöin roolipeliä, genrestä riippumatta (mutta fantasiaa suosien *vink*). Aiemminhan me saatiin parikin porukkaa kasaan, mutta aikataulut ei oikein sopineet, ja meikä nakittui pelinjohtajaksi - siihen ei enää ikävä kyllä ole aikaa (ainakaan tällä hetkellä).

Ilmoitelkaahan jos olisi tilaa teidän roperyhmässä, I know you're out there! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Indigo

Posts: 918

#2 • • Indigo
Mä olen pelaillut lähinnä MERPiä ja Rolemasteria ja edellinen porukka on pikkuhiljaa 'aikuistunut'. On lapsia ja uraputkea ja kaikkea - viimeksi pelailtiin vuosi sitten :(

Em. pelejä (plus ehkä Shadowrunia, cyberpunk-RPG) olis kivaa pelata ja pienoinen porukkakin on jo löytynyt viidakkorummun kautta. Jos kiinnostaa (kaikkia muitakin tän topicin lukijoita) niin tervetuloa mukaan. GM löytyy plus valmiita seikkailuja muistivihkossa. Aika monia +itseäni on kiinnostanut erityisesti RPG jossa rohkaistaisiin roolin pelaamiseen mm. jakamalla lisä-XPtä rooliin eläytymisen perusteella.

Hehe, tää on sit kirjoitettu humalassa joten selvennystä termeihin, lyhennyksiin ja ylipäätään siihen mistä on kyse saa kysellä allekirjoittaneelta :)
sapeli

Posts: 11,768

#3 • • sapeli jokukukamikä?

Indigo, 15.10.2006 01:31:
Jos kiinnostaa (kaikkia muitakin tän topicin lukijoita) niin tervetuloa mukaan.



Kiinnostaa! *pepsodent*/

MERP ja Rolemaster löytyy molemmat hyllystä, tuttuja otuksia siis. *joo* Tosin suosin yleisesti ottaen roolipelejä joissa hahmokehitys EI tapahtu taistelun kautta ("jee, mun pappini tappoi tuhannen örkkinsä nuijallaan, nyt sen parannusloitsut on voimakkaampia!" *justjoo*), mutta samat kivat fiilarit löytyy minkä tahansa systeemin kautta. *hymy*

Missä ja milloin? *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tapi

Posts: 1,437

#4 • • Tapi Dreamstate
Hemmetti, joskus penskana tuli pelattua D&D:tä AD&D:tä, Runequestiä, Keskimaata, Cyberpunkia ja Shadowrunia ja ois kyl ehkä ihan pirun siistiä koittaa uudestaan! *piis*

Mä preferoin enemmän noita cyber-juttuja ja niiden (ajatus)maailmaa, mut fantasia kelpaa kyl kans.
xybo

Posts: 1,100

#5 • • xybo meeple!
Joo! Messissä. About kaikenlaista on tullu pelattua yli 20v ajalta. Aikoinaan pelattiin todella aktiivisesti. Viimevuosina on pitänyt tehdä jopa webbisivut jossa kalenteri, mutta siltikään ei meinaa löytyä sopivia pelihetkiä.

Olisi kyllä kiva päästä pelaamaan. Fantasia on toki tutumpaa, mutta cyberjuttujakin on tullu pelattua aika paljon...
henkka

Posts: 4,973

#6 • • henkka
Ei juma! Cyberpunk!!

Cool 10
Tyranoid

Posts: 1,552

#7 • • Tyranoid FINRG
Mukana! Olisi kiva päästä pelaamaan pitkästä aikaa, pelinjohtajaa tullut lähinnä leikittyä viimeiset 6 vuotta. Tosin edellisestä pelinjohtokerrastakin taitaa olla jo yli vuosi, ne aikataulut...
sapeli

Posts: 11,768

#8 • • sapeli jokukukamikä?
Cyberpunk / Shadowrun menis aika sutjakasti Gurpsin säännöillä, imo - joka onkin mun lempisysteemi *iloinen* Mut tosiaan, vapaaehtoisia pelinjohtajia tai olemassaolevia porukoita tässä lähinnä etsitään; sehän ei oo mikään uutinen et innokkaita pelaajia löytyy *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pinnie

Posts: 264

#9 • • Edited pinnie
Mäki voisin harkita rolemaster osastoa ehkäpä jos pj vaan löytyy :P Tosin ISO ehkä, aika on se pahin
Jusna666

Posts: 1,447

#10 • • Jusna666 Diablo

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#11 • • sapeli jokukukamikä?
Tämä topikki nyt näköjään unohtui aikanaan, mutta nyt olisi jo löytynyt kolmen hengen porukka - ja järjestelmänä olisi Star Wars Saga edition! Tarvittais pari pelaajaa lisää, onko kiinnostusta?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.