Taste of Something Beautiful mixed by Absolute Alien

5 posts, 1 page, 1,890 views

Absolute Alien

Posts: 128

#1 • • Absolute Alien Lucifer Project
taste.jpg

Taste of Something Beautiful
mixed by Absolute Alien

Mixaus on noin puoli vuotta vanha. Setti sisältää n.75 minuuttia proge/trana tyylin soundia, en ole kyseisen tyylin asiantuntija joten en viitsi arvailla sen tarkemmin. Pyrin välttämään mahdollisimman paljon minulle tutumman genren tyylisiä vaihtoja ja soittaa kyseistä soundia täysin tunteella arvostaen kyseistä genreä.

Miksasin tämän alunperin eräälle minulle yhä tärkeälle naiselle ja nyt houstin löydyttyä ajattelin jakaa sen myös teille. Setin raidat ja järjestys miksissä on etukäteen valikoituja muodostaen eräänlaisen tarinan jonka en kyllä oleta täysin aukeavan teille. Setti on purkitettu ensimmäisellä soitannolla joten tarkkaavainen kuuntelija saattaa kuulla rupuja siellä sun täällä.

Minulle tällä setillä on niin paljon tunteita herättävää arvoa jonka vuoksi kyseisen miksaus on niin taakka kuin ihana muisto jostain kauniista, joka oli lopulta vain unelma ja mahdottomuus. Toivottavasti setistä on teille enemmän iloa kuin minulle. Mukavia kuuntelu hetkiä!

HUOM!
En tiedä yhtään kauan hostini suostuu pitämään tiedostoa online joten tarttukaa tilaisuuteen mahdollisimman nopeasti!
breaks, house, progressive, trance

tracklist:


lisätiedot - kuuntele

--
El Diablo

Absolute Alien

Posts: 128

#2 • • Edited Absolute Alien Lucifer Project
Saatan (lue: jos muistan) lisätä biisilistan jossain välissä joskus kunhan jaksan järjestellä levyni edes jonkinmoiseen järjestykseen. Mitä ulkomuistista muistan niin miksissä on 14 raitaa ja soi biisejä sellaisilta artisteilta kuin Max Graham, Pilot, Amiel, 16 bit Lolitas, Cor Fijneman, Conjure One, Above & Beyond, Alankara, Polaroid, Paul Oakenfold.

Niin ja sitä palautetta saa myös antaa niin hyvässä kuin pahassa *vink*

--
El Diablo

Absolute Alien

Posts: 128

#3 • • Absolute Alien Lucifer Project
Yllättävän vähän on imutuksiakin tullut... Mistähän moinen? *ding*

--
El Diablo

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kiva miksaus... Hyvää rakentelua ja tekninen puoli kans toimi. Enpä osaa juurikaan sanoa enempää kun en tälläistä itse soita tai hirveemmin kuuntele, mutta tiedän että tällänen iskee hyvin moneen muuhun ehdottomasti *joo*

Näin henkilökohtaisesti en tälläisestä musiikista pidä, mutta töissä taustalla soitettaessa toimi kun nyrkki silmään *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ruisantero

Posts: 5

#5 • • ruisantero ruisantero
hyvää settii *joo*