Lumigen - I Will Always [kiksupolkkaa]

8 posts, 1 page, 3,370 views

plink

Posts: 1,405

#1 • • Edited plink team paska
tuli väsäiltyä tällaista hempeää hard kiksua. melodiat ja rytmit syntyivät pääosin linja-autossa:) mielipiteistä ollaan kiitollisia!
hard trance, trance

lisätiedot - kuuntele

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

plink

Posts: 1,405

#2 • • plink team paska
no eikö muka kukaan tykännyt? >:|

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Dementation

Posts: 2,892

#3 • • Dementation wednesday?
Ihan hyvän kuuloinen biisi. Jotain vokaalia johonkin väliin, vaikkapa tohon parin minuutin kohdalle noiden melodioiden sekaan olisin kaivannut... Mutta ei ainakaan tämmösen normibilettäjän korviin mitään pahoja ongelmia kuulunut (joskin äänentoisto ei ole ihan parhaasta päästä) ja ihan tanssittava biisi oli kun tulin kokeilleeksi... Että hyvää työtä imho, jatkoa vaan. *aplodit**joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

plink

Posts: 1,405

#4 • • plink team paska
aye, kiitoksia kommentista:) vokaaleja olisi kyllä siisti saada biiseihin, mut en minä kehtaa ketään tuttua pyytää näihin lauleskelemaan. :P eli aika rip-offina joutuisi siis tehdä, ja se ei ole niin kivaa, koska mieluiten teen biisit niin itse kuin suinkin mahdollista. kiva kuulla että maistui anyways! seuraava tykityskin on jo työn alla :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Ya-zeed

Posts: 86

#5 • • Ya-zeed Kouvoloid
Laula plinkki itte niihin biiseihis. Ainiin ja aika kiksu biisi...no further comments....
plink

Posts: 1,405

#6 • • plink team paska
mun suloisella viinaäänellä kun lauleskelisin ni kaikkoais kyllä viimeisetkin kuuntelijat:P kyl mä välillä jotain omia spiikkejä oon biiseihin laittanut, mutta jääköön tuo laulaminen kuitenkin niille, jotka sen homman osaavat:) kiksu pauhaa ja supersaw raikaa!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

checki

Posts: 683

#7 • • checki
Näin nopeasti sanottuna: mukavat päämelot, tempoo ois voinu mun makuun olla jonkin verran enemmän. Mut ei paha, sano.

--
Ämpäriin ei huku.

plink

Posts: 1,405

#8 • • plink team paska
pitäähän nyt sen verran olla varaa, että voi soittaa +16%:lla ;P kiitoksia kommentista!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.