Makkaritason äänentoistoa?

4 posts, 1 page, 2,181 views

Lege

Posts: 9

#1 • • Lege Ihannenakki
Tere, ensimmäistä laitteistokokoonpanoa olen pistämässä pystyyn (jotkut varmaan ovat tuolta aloittelijoiden viestiketjusta tarkempaa kuvausta tilanteestani lukenut), ja nyt olisi hankintavuorossa äänentoisto. Hakusessa on siis pähkinänkuoressa mahdollisimman halpa mutta kenties myös tehokkaanpuoleinen kaiutin/monitoripari.

Muutamia hyviä sanoja olen kuullut Behringerin Thrutheista, mutta muista vaihtoehdoista en ole liiemmin tietoja saanut. Minkälaisia muita ratkaisuja markkinoilta löytyy?

Lisäksi kiinnostusta löytyy myös käytettyjä välineitä kohtaan, jos tämmöisiä löytyy niin viestiä ketjuun.
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • Edited hrdkvr KURGO
teetkö itte musaa vai käytätkö äänentoistia vain kuunteluun tai soitteluun??


monitorit kun ei ole ihanteelliset kuunnella..ne on tarkoitettu musiikin tekijöille ..
jos taas kuuntelet vaan musaa niin kannattaa ottaa pehmeemmin toistavat peruskajarit

--
-keep it hard-

nuance

Posts: 1,963

#3 • • nuance cov ops, combat, sunrise
jepulis eli kuten hardikaiffari tossa sanoikin, ni ei kannata ostaa monitoreja pelkkään kuuntelukäyttöön. jos haluut kotibilekelpoiset melutoosat, ni metsästäisin käytettynä audio pro:n stage kutoset tai seiskat, tai sit jotku jytymmät cerwin-vegat ja niille kaveriks vaikka jonku nadin tai rotelin päätteen.
remotion

Posts: 5,283

#4 • • remotion nostatus guru
heh, no mulla on noi AB:n stage 6:set. seiska on pintaväriltään vain eroava.

kannattaa ostaa jotku hieman hifimmät. ääntähän noista lähtee aivan pirusti, mutta suosittelen ostaa hiukan heleämmin ja tarkemmin soivat skobet. lisäksi noi on pieneen asuntoon yks seisovien aaltojen tehdas. tosin jos naapureilla sattuu olee sama musiikki maku niin sitten stage 6 on kyllä varsinainen bang for the buck.