Die Hard Trilogy - I Just Love The Airport (OrgaNik's Opening Credits Mix) [Breaks]

6 posts, 1 page, 3,100 views

Mr.Mystery

#1 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik
Die Hard Trilogy-pelin Die Harder-osuuden teemamusiikista väännetty remixi. Trancevaikutteista breakbeattia. Heittelin vielä sampleja leffasta sekaan, että saisin satavarmasti lakimiehet niskaan ;)
breaks, trance, jotain

lisätiedot - kuuntele
C-Hill

#2 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Ei hassummat soundit.
Melodioiden puolesta äänimaailma olis voinut olla vielä piirun verran "eeppisempi" tai whatever...

Mitään sen kummempaa huippukohtaa tai käännettähän biisissä ei oikein ole, sitä jää kaipaamaan.
Speakit toi lähinnä mieleen trackkeribiisin vuodelt 199*. Taisivat vielä kaikki speakit olla Die Hard KAKKOSESTA (oh no!) - ainakin mulle tuli lähes pelkästään negatiivisia assosiaatioita niistä. Tästä kiitos Rennylle ja 'hienolle' ohjaustyölle elokuvasarjan kamalimpine dialogeineen. Örf.

Kikkailuja beattipuolelle ehdottomasti lisää, ja pianon osuutta vähemmälle. Manaaja-henkinen pianokuvio sotii ehkä kaikkein eniten speakkeja vastaan luoden ihan eri tunnelman kuin puheissa on. Kunnon bootybass antais speakeillekin lisää munaa, tällaisen taustan kera antaisin sampleille itse monoa.

Tällaista tällä kertaa
Mr.Mystery

#5 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik
Jees *plur*

Olen kyllä itseasiassa ihan samaa mieltä lähes kaikista kommenteistasi. Tämä biisi on tehty erästä projektia varten, jonka takia en ihan voinut toteuttaa kaikkia ideoita joita minulla oli. Tämä on siis DJ-settiä varten, jossa kaikki biisit ovat uusia versioita vanhoista pelimusiikeista. Tämä on siis tarkoitettu miksauksen aloitusbiisiksi.

Varsinkin beattipuolelle olisin itsekin halunnut panostaa enemmän (koska perkussiot ovat minulle henki ja elämä) mutta tämän konseptin puitteissa se ei oikein onnistunut. Ehkä teen tästä jossain vaiheessa vielä ns. "viimeistellyn" version.
dj fuse

#6 • • dj fuse
Tämähän oli ihan toimivan kuulonen biisi!Peliä tuli paukutettua joskus aika paljonki:)