Loopy - Crystal Clouds

19 posts, 1 page, 5,913 views

villelope

Posts: 2,846

#1 • • villelope Lope of Lope & Kantola
http://www.tremble.fi/~loopy/Loopy-crystal-clouds-cover.jpg

Olen/olin viikon 44 "Featured DJ" Crystal Clouds -saitilla.

Konseptiin kuuluu vierasmiksaus sekä hiukan infoa kaverista dekkien takana, top 10 sekä muuta yleistä höpinää.

Jostain kumman syystä saitti on ollut alhaalla tässä lähiaikoina, joten päätin jakaa setin jo tässä vaiheessa.

Tää setti vastaa aika hyvin sitä meininkiä mitä tanssilattiaorientoituneella keikallakin tulisi soitettua.


Progressive trance, rocking electronic music & nu trance.
progressive, trance, jotain

tracklist:
01. Fatboy Slim - Right Here, Right Now (Redanka Remix) [Skint]
02. Mike Koglin & Mark Pledger - Ultraviolet (Phatjak Remix) [Anjunabeats]
03. Unknown - Megaforce [Artist CDR]
04. Joonas Hahmo - The Fusion [Ava]
05. Salt Tank - Eugina (Allende Remix) [Artist CDR]
06. DJ Fire - The Closest Thing to Heaven (Electrance Mix) [Progrez]
07. Adam Nickey - Perfect Destiny Part 1 [Deepblue]
08. Allende - Dismal Clouds [Wildchild]
09. Emphased Reality - Deviation (Cressida Remix) [Enhanced]
10. Sound Fiction - Hydrolove [Solaris]
11. K&D - Orange Dub (Mesh Remix) [Unleashed]
12. Cultivate - Broken Pieces (Max Graham Remix) [Lost Language]

lisätiedot - kuuntele
Flight

Posts: 1,306

#2 • • Edited Flight Groove Me Baby
*lataa*

Palaute: Ok setti. Oli satunnaista niskavillan nostatusta, kun mentiin melooodioiden syvyyksiin. Meni hyvin kirjottelun taustamusana, ehkä jälleen hieman turhan kiksuprogea, mutta sellaseks setiks hyvä... varsinkin kun rakenne oli yllätyksellinen sekä mukava. Ens kerralla sitten turhat haut/laukat pois, niin meitsikin voi kermakorvineen olla tyytyväinen.

Ainii, koitappa saada joku housemman makunen setti ilmoille (jos siis itseä nappaa), jos sitä joskus joutuu samojen dekkien taakse ja vielä samaan aikaan *känni*

*piis*
kml

Posts: 1,142

#4 • • kml Keyhole Markup Language
Todella, TODELLA harvoin sitä bongaa setin, jossa ei ole yhtään ainutta huonoa, tai edes keskinkertaista biisiä. Tää on yhtä hunajaa alusta loppuun, ja todellakin just sitä soundia, josta tykkään eniten tällä hetkellä.

Progressiosta ja miksauksesta pitää kommentoida myöhemmin, kun on pari kertaa ehtinyt kuuntelemaan *hymy*

Aivan loistava setti kuitenkin *plur*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Kirtar

Posts: 771

#5 • • Kirtar
ai että. Kuulostaa todella, todella hyvältä. <3 just tällästä haluu kuunnella kun tulee raskaan päivän jälkeen kotiin.

--
asdaf?

blastic

Posts: 930

#6 • • blastic ballistic ballstick
Hyvää tavaraa alusta asti, maistuvaa tavaraa melko perinteisellä Loopy-reseptillä. Silti kokonaisuudesta tuntui jäävän jotain pientä uupumaan, mutta en näin ensikuuleman perusteella oikein osaa sanoa mitä. Mitään pahaa sanottavaa ei siis ole, mutta ensimmäisen saunaprogen kaltainen elämys jäi tästä miksauksesta kokematta.

Loopy-mikseistä sijoittaisin tämän hyväksi kolmoseksi Saunaprogen ja Dirty little thingsin jälkeen.
djputte

Posts: 578

#8 • • djputte Techmu
Mukavan energistä meininkiä, tämän tahdissa taittui koulumatkat mukavasti. Biiseistä kuitenkin jäi yhden kuuntelun perusteella mieleen ehkä lähinnä Megaforce ja Adam Nickey - Perfect Destiny Part 1, sekä tietenkin Max Grahamin hienoimpiin kuuluva lopetusbiisi.
Human Sound

Posts: 55

#9 • • Human Sound
Oikein mukava setti, vetää mielestäni pidemmän korren kuin DLT. Omaan makuun maistuvimmat kipaleet olivat alun kolme ensimmäistä jämerä-kivitaloa. Jos en ihan väärin keittiöstä kuullut, saattoi olla parhaat miksauksetkin näiden kolmen välillä.

Yksi käpy jäi mieleen, 29:0x kohdilla, kun sisään liukui 06. DJ Fire - The Closest Thing to Heaven. Oli myös hiukan erikoinen valinta tähän kohtaan, tämä maku jäi yhden kuuntelun jälkeen...

Mutta, erittäin positiivinen maku jäi kokonaisuudesta, tattis. Seuraavaa odottellessa...
Banana

Posts: 7

#10 • • Banana
Uuuu mama! Siis kyl kelpas mulle! *jiihaa*
Progression

Posts: 2,691

#11 • • Edited Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Hello there mate...

I downloaded this and had a good listen all the way from start to finish! It was different to what I had expected. A good selection of tunes accross the board. The Salt Tank remix was excellent by Allende. So too was their tune called Dismal Clouds. I like both very much. No real mixing errors. Sound levels all correct.

Overall a nice set that would get most venues off to a kickin' start. Also... a nice ending with the remix of Broken Pieces by the main Canadian master Max Graham!

Enjoy the rest of your holidays and be in touch when you arrive back. Until then... savour the Number one spot :)

Progression.
villelope

Posts: 2,846

#12 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Kiitoksia palautteesta tähän saakka. *hymy*

Settiä on latailtu aika innokkaasti, joten vastaavalla innolla olisi kiva saada palautettakin.

Human Sound, 6.9.2006 16:17:
Yksi käpy jäi mieleen, 29:0x kohdilla, kun sisään liukui 06. DJ Fire - The Closest Thing to Heaven. Oli myös hiukan erikoinen valinta tähän kohtaan, tämä maku jäi yhden kuuntelun jälkeen...


Njoo, tuossa kohdilla tapahtui pieni jäätyminen kun kädet loppuivat kesken. Itse biisihän on sitä ns. "uutta vanha-trancea" jota varmasti tullaan kuulemaan vielä enemmänkin.


Progression, 8.9.2006 10:32:
I downloaded this and had a good listen all the way from start to finish! It was different to what I had expected. A good selection of tunes accross the board.


What did you expect then? This is pretty much my trademark sound.

Progression, 8.9.2006 10:32:
Overall a nice set that would get most venues off to a kickin' start.


Thanks, mate.

Hopefully some promoters will see this too. I'll be more than happy to spin at events.

Progression, 8.9.2006 10:32:
Enjoy the rest of your holidays and be in touch when you ar,rive back. Until then... savour the Number one spot :)


I heard that I was number one at the charts but now I'm beaten by couple of mixes. Too bad I couldn't be online to witness and enjoy the number one spot. *ding**tirsk**pepsodent*


Mut kiva että jengille on tää setti pääosin toiminut. *hymy*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#13 • • Edited ratsastuskoulu

LooPy, 11.9.2006 10:15:

---
Progression, 8.9.2006 10:32:
I downloaded this and had a good listen all the way from start to finish! It was different to what I had expected. A good selection of tunes accross the board.
---

What did you expect then? This is pretty much my trademark sound.



Itseasiassa mäkin olin vähän yllättynyt, mun mielestä ei lainkaan normaalisetti sulta (mikä on mun makuun puuduttavia), vaan melodisempi ja ei niin jumittava.

Alku oli tylsä mut sitten Fusion, Closesti Thing to heaven ja PD part 1 kyllä toimi helvetin hyvin.. Dismal clouds taas vähän tiputti meininkiä, jotenkin tuntuu että väkisin väännetty melodia kivojen sointujen päälle, tässä ottaa korvaan myös keskiäänet verrattuna muihin biiseihin.

Ei hassumpi setti kuitenkaan! Itseasiassa oon yllättynyt että maistui mulle :)
villelope

Posts: 2,846

#14 • • villelope Lope of Lope & Kantola

miikka, 11.9.2006 10:42:
---
Itseasiassa mäkin olin vähän yllättynyt, mun mielestä ei lainkaan normaalisetti sulta (mikä on mun makuun puuduttavia), vaan melodisempi ja ei niin jumittava.


Mahdatko pitää mun normisettinä sitten Saunaprogeja, vai mistä tällainen puuduttavuus johtuu?


miikka, 11.9.2006 10:42:
---
Alku oli tylsä mut sitten Fusion, Closesti Thing to heaven ja PD part 1 kyllä toimi helvetin hyvin..



Human Sound, 6.9.2006 16:17:
Oikein mukava setti, vetää mielestäni pidemmän korren kuin DLT. Omaan makuun maistuvimmat kipaleet olivat alun kolme ensimmäistä jämerä-kivitaloa.

---

DJ Fire - The Closest Thing to Heaven. Oli myös hiukan erikoinen valinta tähän kohtaan, tämä maku jäi yhden kuuntelun jälkeen...



*pepsodent*

Tässä taas näki hyvin sen, että makuja on monenlaisia - niin settien kuin biisienkin suhteen.


miikka, 11.9.2006 10:42:
---
Dismal clouds taas vähän tiputti meininkiä, jotenkin tuntuu että väkisin väännetty melodia kivojen sointujen päälle, tässä ottaa korvaan myös keskiäänet verrattuna muihin biiseihin.


Dismal Clouds on tarkoituksella mukana juuri tuossa kohdassa. Itseäkin hieman hirvitti settiä tehdessä tuo meiningin tipautus, mutta tuohon väliin hieman letkempi meno sopi hyvin. Ladataan akkuja, jotta lopussa jaksettaisiin avata katto *nauru*


miikka, 11.9.2006 10:42:
---
Ei hassumpi setti kuitenkaan! Itseasiassa oon yllättynyt että maistui mulle :)


Kiitos.
Gateway

Posts: 1,391

#15 • • Gateway Club Therapy
Tuli viimein kuunneltua tämä. Mielestäni tuo DJ Firen biisi oli koko setin kohokohta, tuommoisia hieman erikoisia vetoja saisi ihmiset käyttää enemmänkin seteissään. Vaihdoissa oli pientä viereen menemistä mutta ei ihan häiritsevissä määrin, bile PA:sta noita ei varmasti edes kuulisi. Tuo Nu-trance termi ainakin jaksaa mua naurattaa :D Kokonaisuutena ihan jeppis setti mutta Loopyltä on kuultu parempiakin. Saisit vääntää enemmän groovea näihin setin loppuihin niin allekirjoittanut ei nurise pienistä.
villelope

Posts: 2,846

#16 • • villelope Lope of Lope & Kantola

GateWay, 13.9.2006 14:29:
Vaihdoissa oli pientä viereen menemistä mutta ei ihan häiritsevissä määrin, bile PA:sta noita ei varmasti edes kuulisi.


Escape-setti, joka oli täälläkin jaossa aikoinaan, ei kuullostanut laukannut juurikaan livenä. Nauhoitteessa sitten tota viereen iskemistä oli enemmänkin :(

GateWay, 13.9.2006 14:29:
Tuo Nu-trance termi ainakin jaksaa mua naurattaa :D


Tornion Tuomas mua tohon genreen taisi sijoittaa, niin tuli sitten pistettyä se tuohon setin "genrerajoihinkin". Mä oon vähän sillä kannalla, että tiukat genremäärittelyt sais heittää roskakoriin.

IMHO tää on hyvää musiikkia. piste.

GateWay, 13.9.2006 14:29:
Kokonaisuutena ihan jeppis setti mutta Loopyltä on kuultu parempiakin. Saisit vääntää enemmän groovea näihin setin loppuihin niin allekirjoittanut ei nurise pienistä.


Tällänen tällä kertaa, ens kerralla jotain toista.

Tiedä jos tulis vaikka väännettyä Saunaproge viitonen *vink*
yoni k

Posts: 667

#17 • • yoni k disko
Tulee kyl settien all time top 5:een. Progea sopivasti, mut ei mitään turhia vetkutteluja. Rullaavaa ja melodista setitystä *iloinen**piis*
Miksauksesta en paljoo osaa sanoa muutakun, että vaihdois siirrytään suoraan asiaan eikä tosiaan tylsiä kohtia tuu ollenkaan. Varsinki heti alkuun right here, right now:in remixi uppos täääysin
villelope

Posts: 2,846

#19 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Settiä on nyt ladattu muutama sata kertaa.

Jos vielä muutaman kommentin saisi, niin olis hirveen kiva. *hihu*