MADWAVE NYE 2007 31.12.2006 @ Tampere

76 posts, 4 pages, 25,720 views

evvk

Posts: 1,918

#61 • • evvk
Joo mä taidan tulla jo 21.00...
Cobrian

Posts: 50

#62 • • Cobrian Teknokepukka
Tunti aikaa... Täpinät, sotamaalaukset ja kiksusormet valmiina. I have a bad feeling about this already...

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

frz3n

Posts: 222

#63 • • frz3n
ei helvetti kai sitä täytyy kohta lähtee kiksuileen *pahis**tanssittel*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

SASHA  F

Posts: 1,722

#64 • • SASHA F
oli kiwaa ja hyvin jenggi jakso tanssii lopussa rankempaa soundii*hihu**tanssittel**pahis*
Cobrian

Posts: 50

#65 • • Edited Cobrian Teknokepukka

SASHA F, 1.1.2007 12:50:
oli kiwaa ja hyvin jenggi jakso tanssii lopussa rankempaa soundii*hihu**tanssittel**pahis*

Kunnollinen palvontahymiö puuttuu... Mahtava setti, alun tanhuttelu oli kyllä lähes riittämätön lämmittely...
*kuolaa**sydän**jiihaa*

P.S. Sille hannarille joka käänsi hanikat kiinni kesken encoren, antaa olla vika kerta. Ei maailma pariin minuuttiin lopu?

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

Beliar

Posts: 1,361

#66 • • Beliar

Cobrian, 1.1.2007 13:54:
P.S. Sille hannarille joka käänsi hanikat kiinni kesken encoren, antaa olla vika kerta. Ei maailma pariin minuuttiin lopu?



No ei ollu ainakaan eka kerta! *eiei*

Mutta kivat oli bileet ja mukava soitella! Kiitos Sergeille bileistä ja kiitos teille kaikille, jotka tanssahtelitta mun setin ajan. *tanssittel*

Minä ainaki viihdyin! *jiihaa* ja alkuperäisistä suunnitelmistani pidin hyvin kiinni *känni*

Bileet vaan kestää niin vähän aikaa... *nyyh*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#67 • • Beliar
ainii!!!

Missä kuvat?!? *pepsodent*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Spanks

Posts: 789

#68 • • Spanks Löysä P***a
oli ihan jees reissu vaikka vähän väsy olikin. oli mukava olla treella ekaa kertaa. kiitos ja kumarrus

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

evvk

Posts: 1,918

#69 • • Edited evvk
Tosi kova reisu oli joo... mä olin niin kännissä, että puolimatkassa tuli niin huonoolo, että piti palata kotiin. Yrityin varmaan 5 kertaa tulla mutta kun rupes jo alkumatkasta heikottaan.

Sen siitä saa kun piti kiihdytää juontia n. 20 aikaan kun ei tuntunu viä missään. Olin juonut hitaasti jotain 10 siduu ja kolme jäi juomatta.
WuMing

Posts: 8

#70 • • WuMing The Nameless One
Jees vtn kovat setit oli, ekat pari jäi välistä erinäisten etkoiluiden takia, ja Sashaa ei juuri jaksanut enää polccailla, syytän gootteja joiden kans viihtyilin lauantaina!

Ihkut Flammat oli ja loistosetit kaikilta mitä kuulin ja tanssin (Beliar, Jussi, Sergeib2b, Sasha) <3

Kuvia sit vaa tiskii, pitää galtsu saada päivitettyy :D

--
You are not the name your parents gave you.

ohgreat

Posts: 361

#71 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Lekaa täältä lähettiin hakemaan ja sitä myös saatiin *joo*. Ohessa tottakai maistu myös muut setit, joista erityisesti Skuroffin ja Bi4a:n setti uppos.

Paikasta sen verran että hinnat oli ainakin mun mielestä ihan kohillaan ja äänentoistoki pelas erityisen hyvin. Lj:ki vaikutti olevan hyvin ajantasalla.

Hauskaa oli, kiitos kaikille *hymy*
Euphoria

Posts: 542

#72 • • Edited Euphoria 4 everyone
Olipas kiva reissu*joo* Kiitokset seuralle, sekä sashalle varsin maistuvasta setistä*hihu*
Timi-

Posts: 127

#73 • • Timi-
Mukavaa oli pitkästä aikaa bileissä! Hyvää kiksua alkuun ja tuttua Sasha F:n mäiskettä lopuks *pepsodent*
AcidR

Posts: 521

#74 • • AcidR Serine (Distortion)
Paremmat bileet kun mitä osasin odottaa! Sashan leka perinteisesti iski täysin kohalleen ja aikaisemmatkin setit maistu paremmin kun hyvin. Paras uusvuos ever!

Suuret kiitoset sekä soittajille että järkille. *jiihaa*
Nee-Chee

Posts: 244

#75 • • Nee-Chee
Hauskaa oli uutta vuotta viettää ystävien kanssa ja musiikkikin oli hyvää. Kiitos kaikille bilejärjestäjistä esiintyjiin, oli kiva ilta. *joo*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

xl8r

Posts: 2,227

#76 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Hmm, kivaa oli joo, jokseenkin tuli myös alkoa nautittua. Paljon oli tuttuja ja uusiakin tuttavuuksia tuli tavattua. Tampereellahan aina on kivaa :)

Videotekniikan puolesta ilta meni kaikin puolin moitteettomasti, joskin paikassa oli pikkusen liikaa savua (tykki hyytyi, ei pystyny myöskään ottamaan kuvia)... Tarkempaa selostetta ja jonkinlaista videokoostetta tulossa jossain vaiheessa kun pääsen vaan niin pitkälle. Niistä lisätietoa webbisitelläni.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe