Etsitään graffittitaiteilijaa maalaamaan iso kivi/kallioseinä

7 posts, 1 page, 2,676 views

Dementation

Posts: 2,892

#1 • • Dementation wednesday?
Joo, tiedän ettei tämä ole paras foorumi tälle, mutta jos joku teistä on hyvä spreijaamaan tai tuntee jonkun joka on, niin tässä voisi olla paikka jättää jälkensä jonnekin luvallisesti...

Eli Nousiaisissa tuolla Turun lähellä asuu vanhempieni naapurissa pariskunta, joka haluaisi pihallaan olevaan kallioon graffittikuvan... Ilmeisesti kuva auringonlaskusta tai noususta tai vastaava ajatus heillä oli ja kysyivät tunnenko ketään joka sellaisen osaisi tehdä. Materiaalit (ja oletettavasti matkat) toki maksetaan ja ilmeisesti vaivanpalkkaakin on mahdollista saada...

Lisähaastetta tuo toki se, että ko. naapurinrouva ei pidä juurikaan muista väreistä kuin valkoisesta ja mustasta, mutta totesi, että tähän voisi tulla ehkä joku kolmaskin väri. Eli kuvan värimaailmasta tulee imho hieman oudohko...

Työnlaadusta toki halutaan hieman näyttöä ennen kuin pääsee omakotitalon näkyvää maisemaa maalaamaan, jotta ei tule mitään suunnattomia ylläreitä...

Mutta saan tästä lisätietoa 14.8 jälkeen ja laitan sitä sitten tänne, mutta tämä on nyt alustava kysely.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Kyllä täältäkin projektin toteuttamiseen kykeneviä henkilöitä löytyy.

Skidin ongelman muodostaa kyllä vanhempiesi naapurien hyvinkin tarkasti määritelty visio sen suhteen mitä seinään pitäisi saada. Ongelma toi on lähinnä siksi, että vaikka mä voisin muuten tullakin maalaamaan (...ja oon suht kokenut tossa hommassa - 10 vuotta takana), niin on melko turhauttavaa maalata suolarahoilla maalaus, johon voi hyvin rajallisesti käyttää omaa luovuuttaan.

Tiukasti määritellyistä proggiksista pitäis saada kyllä kunnon palkka - vapaampia tekee mielellään ilmankin kunhan maalit, matkat ja safkat maksetaan.
Dementation

Posts: 2,892

#4 • • Dementation wednesday?

Jone, 5.8.2006 16:31:
Kyllä täältäkin projektin toteuttamiseen kykeneviä henkilöitä löytyy.

Skidin ongelman muodostaa kyllä vanhempiesi naapurien hyvinkin tarkasti määritelty visio sen suhteen mitä seinään pitäisi saada. Ongelma toi on lähinnä siksi, että vaikka mä voisin muuten tullakin maalaamaan (...ja oon suht kokenut tossa hommassa - 10 vuotta takana), niin on melko turhauttavaa maalata suolarahoilla maalaus, johon voi hyvin rajallisesti käyttää omaa luovuuttaan.

Tiukasti määritellyistä proggiksista pitäis saada kyllä kunnon palkka - vapaampia tekee mielellään ilmankin kunhan maalit, matkat ja safkat maksetaan.



Toi ko. täti ei ollut niinkään varma tosta maalauksestaan, noi oli vaan ehkä visioita...
Ja väreistä se on tosi tarkka, kun se ei (syystä tai toisesta) siedä oikeen muita värejä kuin valkoista ja mustaa...

Ja sen verran mitä mä noita tiedän, niin välttämättä kyse ei oo ihan suolarahoista...

Mutta todellakin parempaa tietoa saan 14.8 jälkeen, mutta heitäppä joku hintahaarukka tms, mitä tosta pitäis saada?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

phear

Posts: 804

#5 • • phear <X>
Voisin olla kiinnostunut.
Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Fyrisch

Dementation, 4.8.2006 11:51:
Lisähaastetta tuo toki se, että ko. naapurinrouva ei pidä juurikaan muista väreistä kuin valkoisesta ja mustasta, mutta totesi, että tähän voisi tulla ehkä joku kolmaskin väri. Eli kuvan värimaailmasta tulee imho hieman oudohko...



Vaikka noilla väreillä vois saada jotai hienoa ja erikoista aikaseks, niin aika masentava siit loppupeleis tulis mun mielest..

Jos ajatellaan että kyseinen kuva on auringonlaskust tai nousust, joka on omast mielest yks maailman kauniinpia asioita just niitten värien takia.
Twist

Posts: 925

#7 • • Twist Team Kemuttajat
Noi rajotukset kyl on vähän... *ding* Yleensä kuitenkin homma lähtee täysin käsistä maalatessa , niin *eiei*