Ainakin meitsi soittelee Electroclashia ja ehkä vähän Detroitia ymmärtääkseni klo.22 ->
Mitäs mitäs?!?! Mulle sanottiin että soitan 22.30 - 0.00 ja että olen tokana vuorossa. Olisiko mahdollisesti niin että sun slotti on 21.00 - 22.30? Pitänee tulla ajoissa paikalle pähkäilemään..
Ainakin meitsi soittelee Electroclashia ja ehkä vähän Detroitia ymmärtääkseni klo.22 ->
---
Mitäs mitäs?!?! Mulle sanottiin että soitan 22.30 - 0.00 ja että olen tokana vuorossa. Olisiko mahdollisesti niin että sun slotti on 21.00 - 22.30? Pitänee tulla ajoissa paikalle pähkäilemään..
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Mulle sanottiin puhelimessa, että mesta aukeaa vasta klo 22 ja että soittaisin toisena n. klo 23-> reilun tunnin setin...
Täällä puolestaan mainitaan alkamisajaksi klo 21 ja soittoajat näyttää olevan jokseenkin epäselviä Kai sitä pitää itsekkin tulla ajoissa ihmettelemään.
Joo hei Terva soittelemassa täällä vau :) voi ku sais jonku heräämään mun puolesta aamulla ni vois tulla jamittelee tänne :) muutenki kuullostaa kivalla tapahtumalle näin keskiviikkooon :)
Noniin.. Soitin sille isännälle ja hän selvitti että ovet avataan klo 21, mutta ensimmäinen dj aloittaa vasta klo 22 ja tämä soittaa 23.30 asti ja mä soittaisin sitte sen jälkeen seuraavat 1½ tuntii. Ihmettelen vaan että jos se on De Souzallekin sanonut että olis tokana. Eli, jotain sekaannusta on vieläkin..