bilettä pariisissa

6 posts, 1 page, 3,367 views

hennarükka

Posts: 49

#1 • • Edited hennarükka
kuka osaa neuvoa ranskalaisen sivuston, jolta voi tsekkiä bileitä tyyliin klubitus, platinum jne..tarkoitus käyttää pariisilainen kuukausi muualla kuin louvressa tai eiffelillä.
Avatar
#2 • • x Guest
www.lemonsound.com.

ala odota liikaa pariisin bileilta, imo huonoin hinta/laatusuhde mihin oon tahan mennessa tormannyt.
littlebig

Posts: 753

#3 • • littlebig aaat-chi kung

hennarükka, 28.6.2006 21:32:
kuka osaa neuvoa ranskalaisen sivuston, jolta voi tsekkiä bileitä tyyliin klubitus, platinum jne..tarkoitus käyttää pariisilainen kuukausi muualla kuin louvressa tai eiffelillä.


en tiedä sivustosta kun en ranskaa kirjoitettuna ymmärrä mutta parhain bilepaikka missä olen siellä ollut on ollut batofar www.batofar.org
hieman kuin väiski, vaihtuvat bileteemat, joskus jotain yllättävää esim laurent garnier, tresor yms ja kesäisin laiturilla isoja ulkoilmabileitä ruokatarjoiluineen!
kannattaa käydä katsomassa jos ei kuumota olo että on veden pinnan alla :D

--
straight ______

gay ^______^

hennarükka

Posts: 49

#4 • • hennarükka
olen aiemmin kuullut pariisista vähän samansuuntaista juttua, mitä yllä :( yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta! hih. ja ensi kerralla viestit oikeaan keskusteluareenaan, toki.
littlebig

Posts: 753

#6 • • Edited littlebig aaat-chi kung

boy-cut, 29.6.2006 10:47:
---
hennarükka, 28.6.2006 21:32:
kuka osaa neuvoa ranskalaisen sivuston, jolta voi tsekkiä bileitä tyyliin klubitus, platinum jne..tarkoitus käyttää pariisilainen kuukausi muualla kuin louvressa tai eiffelillä.

---

en tiedä sivustosta kun en ranskaa kirjoitettuna ymmärrä mutta parhain bilepaikka missä olen siellä ollut on ollut batofar www.batofar.org
hieman kuin väiski, vaihtuvat bileteemat, joskus jotain yllättävää esim laurent garnier, tresor yms ja kesäisin laiturilla isoja ulkoilmabileitä ruokatarjoiluineen!
kannattaa käydä katsomassa jos ei kuumota olo että on veden pinnan alla :D



ja lisää külttüüria: batofarin vieressä on kirjastot eli neljä isoa taloa jotka näyttävät avonaisilta kirjoilta pystyssä.

ja sitten syyskuun bileisiin: http://www.planet-tekno.com/parade/

niin ja planet tekno on yks foorumi jota kyselit :)

--
straight ______

gay ^______^