näköradiomies - halkeamat (minimal/dubtechno)

12 posts, 1 page, 2,520 views

näköradiomies

Posts: 491

#1 • • näköradiomies
http://www.harhakuva.org/works/1150644763_halkeamat_by_nakoradiomies.mp3

hyvää päivää herrat.

tässä olis taas tämmönen dubitechnoilu. loppupäässä lähtee vähän niinkuin käyntiin. yritin hakea tässä hieman minimalistisempaa rakennetta noihin aikasempiin verrattuna. en sitte tiedä kuinka hyvin onnistu mutta toivottavasti nyt ees jotenkin.

valitan paskaa äänenlaatua, jos halajaa paremmalla ni huutaa sitten mulle vaikka privana ni laitan vaikka erikseen wavina tms. suhisee se kuitenkin.

no eiköhän siinä ollu jo tarpeeksi esittelyä tälle..
laittakkee nyt jotai kommenttiakin sitten joo.
rec

Posts: 2,923

#2 • • rec

näköradiomies
hyvää päivää herrat.



Ei tarvii herroitella, ollaan klubituksessa eikä armeijassa.


tässä olis taas tämmönen dubitechnoilu. loppupäässä lähtee vähän niinkuin käyntiin.



Ai koska piti lähtee? Reilu 7min06sec monoottisen melankolista rummuttelua. Missä groove on? Ei ainakaan täs raidas. Rhodesin syna puhki kulunut, joten synat vaihtoon.

yritin hakea tässä hieman minimalistisempaa rakennetta...



Hyvin onnistuit! Plussaa siitä! :D

valitan paskaa äänenlaatua, jos halajaa paremmalla ni huutaa sitten mulle vaikka privana ni laitan vaikka erikseen wavina tms. suhisee se kuitenkin.



Se suhina _osataan_ hieroa pois, ellei se suhina ole jo valmiiksi siinä ripatussa WAVissa! Vaikka lähtee se sieltä siltikin. ;)

Kyllä tää varmaan minimalin diggailijoille menee, mutta omalta osaltani en ajattelis tätä kuin unilääkkeenä.

1,5/10
J Raninen

Posts: 950

#3 • • J Raninen
Mä taas tykkäsin ihan täysillä, ite asiassa melkeen täysin vastakkainen fiilis edelliseen postaajaan verrattuna :).
Suhinat ja korinat on näissä raidoissa vaan plussaa. Pitemmäks ois toivonu tai sitten kymmenen tällasta miksauksena..
näköradiomies

Posts: 491

#4 • • näköradiomies
jere ei sun tartte tulla todistamaan mitään. tässä kappaleessa ei ole tasan yhtään rohdes samplea tms. samplea ylipäätään. ei tartte loukkaantua jos biisis few days ago ei toiminu. sanoin vain oman rehellisen mielipiteeni siitä. ei vittuiluja jne.
näköradiomies

Posts: 491

#5 • • näköradiomies
jeps juu (pitäs opetella kommentoimaan hellävaraisemmin itse muiden tekeleitä) juu mutta kiva että joku nyt näki sen puolen mitä tässä hainkin. vaikka tää on nyt kuitenkin aika kulahtanut basic channel kopio koko biisi mutta sen lafkan/tyylin kunnioittamisen hengessä tämän teinkin.

onko se sitä niin se onkin oma häpeä.
Avatar
#6 • • trusti Guest
erittäin hyvänkuulosta saundia, oisin kyl kaivannu jotain lisäelementtiä tähän, nyt kävi tylsäksi.
rec

Posts: 2,923

#7 • • rec

näköradiomies, 19.6.2006 19:32:
jeps juu (pitäs opetella kommentoimaan hellävaraisemmin itse muiden tekeleitä) juu mutta kiva että joku nyt näki sen puolen mitä tässä hainkin. vaikka tää on nyt kuitenkin aika kulahtanut basic channel kopio koko biisi mutta sen lafkan/tyylin kunnioittamisen hengessä tämän teinkin.

onko se sitä niin se onkin oma häpeä.



Kyse ei ole siitä. Myöntäisin toki, jos olis. Mutta ku ei natsaa, nii ei natsaa. Talossa talon tavoilla! ;)

Jos läpät ei kanna J-päähän asti, nii ota selvää mitä ne pk-seudulla tarkottaa. Zemppii jatkoon.. hyvää mazkuu kuuntelee ja siitä myös palautteen ja rohkaisun antaakin, mutta ku joillekin ei natsaa, niin ei... mulle sattu vaan silmään "dub-techno" ja sen takii kuuntelin. Daz dat shit!

Ps. ota selvää rhodesista, ennenku tuut puhuu niistä. ;)
CM

Posts: 1,507

#8 • • CM
Pirun hyvin tuotettu. Basic channel shuhina ja chordeilu maistuu kyl vaik tää pikkasen puuduttava onkin. Chordilla ois voinu kikkailla reippaasti enemmän, niin biisillä ois hyvä punanen lanka. Kokoajan oottelee et millon se lähtee kunnolla humiseen, mut oottelee turhaan. Bassot murisee kivasti :)
näköradiomies

Posts: 491

#9 • • näköradiomies
no kai sitä voi heittää kommentin tänne ite kun tää on täsä ylimpänä;) juu elikkäs tää biisihän on vielä keskeneräinen. noin suurinpiirtein valmis, ja sellaiseksi tämä nyt varmaan jää.
mutta juu, tuolta ---> http://lo-kiwi.org/releases löytää edelleen phobos epn, sieltä voi löytää ehkä hieman "tapahtumarikkaampaa" kamaa. tässä mulla oli joku tietty juttu mitä hain. ja jokainen kuka kotonaan iltasella kasailee omia juttuja tietää että ideat on mutta niitä on välillä niin vaikeaa toteuttaa. ja oikeastaan tää basic channel apinointi oli nyt vähän turhaa, koska ne on tehty jo ja kunniotettavampaa olis ollu laittaa tämäkin biisi mielummin roskakoriin kuin jakoon mutta hyvä kuitenkin että joku nappas sieltä jotain nannaa kuitenkin:) esim päiväunet ja silloinhan tää träkki on tehnyt jo tehtävänsä:)

seuraavat tuloillaan olevat biisit onkin sitten jo menevämpää jurnutusta.
sonni

Posts: 180

#10 • • sonni

Se suhina _osataan_ hieroa pois, ellei se suhina ole jo valmiiksi siinä ripatussa WAVissa! Vaikka lähtee se sieltä siltikin. ;)


mitä vittua, suhinaton musiikki on kuin kalju nainen. missä ne rhodesit oli?

taidan olla dorka kun en kuule tätä mitenkään bc-apinointina. sopivan letkeetä ja sheikkaavaa jumitusta, vaikkakin jotain yllärikaikuja olisi saanut olla mukana. saundi on just sitä tuhnua mitä pitääkin, mutta rohkeempaa keskiäänileikkimistä mukaan! ja tuon roskakoripuheen olisit voinut jättää roskakoriin, tietysti viisut jakoon :)
hulger

Posts: 16

#11 • • hulger
Tää on hyvää!!!!
Lnn Sika

Posts: 2,848

#12 • • Lnn Sika
jonku kerran soinu..ihan jees tavaraa, ei parasta mitä sulta oon kuullu mut
toimii kyl :)