Visual Gate 6.10.2006 *PERUTTU*

38 posts, 2 pages, 10,353 views

RoboMikko

Posts: 134

#22 • • RoboMikko
Hips ja hops mä voisin kyl sit jotain hauskaa tehä ja keimailua joo ja silleen eiku keilailua. *tirsk*

--
ND, Pure Spirit!

Jonesy

Posts: 68

#23 • • Jonesy
ei muuta kuin keilailemaan.. :)

Jonesy

--
Visual Gate

AnssiV

Posts: 1,798

#24 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Uima- ja keilahalli on tällä hetkellä kiinni aina tuonne ensi kuun puoleen väliin asti ja neuvonnassa oli luukut kiinni joten jos en saa ketään asioista päättävää muuta kautta kiinni niin joutuu palaamaan asiaan sitten uudestaan kun jengi palailee sinne kesälomiltaan. *joo*
Jonesy

Posts: 68

#25 • • Jonesy
nytten varmistunut myös lipun hinta!!!

lippu tapahtumaan maksaa 6e !!!

elikkäs ei pitäisi kellään olla rahasta kiinni toi keikka! :D
toivottavasti ei tule lipunhinnasta kellekkään ongelma :)



Jonesy

--
Visual Gate

AnssiV

Posts: 1,798

#26 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Jonesy, 30.7.2006 03:43:

elikkäs ei pitäisi kellään olla rahasta kiinni toi keikka! :D
toivottavasti ei tule lipunhinnasta kellekkään ongelma :)



No tuskinpa tuolla hinnalla. *hymy*
Nemes

Posts: 2,099

#27 • • Nemes Balearium

Jonesy, 24.6.2006 14:08:
voihan se olla että ainaskaan missää lohjan kuppiloissa ole tollaisia bileitä vielä ollu..
toivottavasti porukka löytää nytten noi syksyn bileet hyvin :) ainaskin hyvät artistit on tulossa.

visualisointikin kun on kunnossa kun tulee samat kaverit uudestaan :)

joten ei muuta kuin mummo buutsit jalkaa ja menoksi..


Jonesy



eikös tossa 99 vuonna lohjan X-It:ssä ollu ihan hyvii kekkereitä
AnssiV

Posts: 1,798

#28 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Nemes, 30.7.2006 22:38:

eikös tossa 99 vuonna lohjan X-It:ssä ollu ihan hyvii kekkereitä



Sillon seittemän vuotta sitten Jonesy asusteli jossain Iisalmen nurkissa ja allekirjoittanut Kuopion suunnalla joten noista kekkereistä ei meillä ole tietoa. Kuitenkin jos katsotaan ja ynnäillään Lohjan kekkereitä (laillisia) viimeiseltä kolmelta vuodelta jonka olen paikkakunnalla asunut, ei täällä ole juurikaan tapahtunut konemusiikkibilerintamalla juurikaan mitään.. ..ja mitä x-ittiin tulee, se haudataan ensi kuussa vuokrasopimuksen päättymisen johdosta.
Jonesy

Posts: 68

#29 • • Jonesy
lisäystä tulee...
Vertex Visuals hoitaa ton meidän screenin tuolla ja sitten Parker tulee ohjaamaan noita valojamme..
uskoisin että on taas hyvä setti tuossa ;)


Jonesy

--
Visual Gate

AnssiV

Posts: 1,798

#30 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
e-maili keilahallille lähetetty joten nyt vain sitten jännätään lähteekö siellä porukka mukaan että saatais ne keilailuetkot järjestettyä.. *hihu*
AnssiV

Posts: 1,798

#31 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Tuli sieltä keilahallilta sähköpostia, olivat kiinnostuneet etkoista, menen varmaan huomenna juttelemaan aiheesta sinne. Eli etkot todennäköisesti toteutuu.. *hihu*
wiwi

Posts: 1,575

#32 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Moon ainakin itse tapahtumassa paikalla (paskat työvuoroista, jotka eivät ole vielä tiedossani). Etkoista ei vielä osaa sanoa...olen paitsi keilaustaidoton, myös jonkin verran, öh, ihmispelkoinen. *blush*

Mutta hienoa, että jaksatte järjestää. Tuo tervetullutta piristystä tänne päin :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Pyr0n

Posts: 617

#33 • • Pyr0n Metsänpeikko

wiwi, 14.8.2006 17:01:
Etkoista ei vielä osaa sanoa...olen paitsi keilaustaidoton, myös jonkin verran, öh, ihmispelkoinen. *blush*


Jaa tuota mistä kohtii ihmispelkoinen? *ding* Ei vain viimeksi siltä vaikuttanut *pepsodent*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

wiwi

Posts: 1,575

#35 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Pyr0n, 14.8.2006 17:05

Jaa tuota mistä kohtii ihmispelkoinen? *ding* Ei vain viimeksi siltä vaikuttanut *pepsodent*


Tiedätkö, on eri asia tavata sattumalta mukavia ihmisiä, joiden kanssa tulee juttuun kuin tavata tarkoituksella ihmisiä, joiden kanssa kuuluu olla jonkinlaista kanssakäymistä? Minulla on (onneksi lievä) paniikkihäiriö ja kohtauksen tai vähintäänkin ahdistuneisuuden laukaisee usein tilanne, jota jännitän etukäteen ja jossa tunnen että minun pitää jollain tavalla "suoriutua" ja asetan itselleni ennakko-odotuksia. Nykyään selviydyn tosin huomattavasti paremmin kuin ennen, mutta askel kerrallaan, katsotaan sitten lähempänä miltä tuntuu.

Älytöntä, yes it is. Mutta siis, siellä nähdään:)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jonesy

Posts: 68

#36 • • Jonesy
tänne voi sitten laittaa osallistumisia tohon keilaukseen :)


Jonesy

--
Visual Gate

Jonesy

Posts: 68

#38 • • Jonesy
TAPAHTUMA ON PERUTTU!!!

Syy tähän tilanteeseen on se että ei saatu kirjallista sopimusta restellin kanssa tilaisuudesta!
tilaisuuden budjetti olisi ollut liikaa yksin minun kukkarolleni maksettavaksi!

valitan tapahtanutta.

Jonesy

--
Visual Gate