Provinssirock 2006

79 posts, 4 pages, 15,662 views

Avatar
#61 • • Muussika Guest
Nää festarit oli parhaat tähän mennessä! Elämäni parhaita hetkii! In Flames, Bullet For My Valentine, Diablo, Soulfly, Deftones ja Apulanta heitti semmoset setit et oli niiiin perkeleen nastaa! *sydän* Eniten iski In Flamesin setti, parempiin fiiliksiin ei vois festarii lopetella!

Leirintäalueel skulas kaikki: aamul ku heräs, niin nenän ees liplatti järvilaineet ja arska paisto. Bikinit päälle ja järveen pesytymään ja bissee päälle. *hih* Oli vaan yksinkertasesti niin NASTAA, muistu taas mieleen, et elämäs on ihan vitun siistejä juttuja! *plur*
Avatar
#62 • • Muussika Guest
Niin, ja se vihree PUPUMIES! *nauru* Se oli niin paras! *aplodit* Hyvät kuvat sai siitä, kun se hillu lavalla In Flamesin sällien kans. *lmao*

Sit siel oli myös yksi heebo megafonin kans, joka kuulutteli bissealueella frendilleen tyyliin ''Ville Järvinen, Ville Järvinen, poistukaa kaljajonosta.'' Ja sit se tuli mulle kuuluttaan, että ''Kaunis nainen, kaunis nainen, saanko suudella kättänne?'' *nauru* Repesin totaalisesti! Ja kun hengasin yhren sällin kans siinä, niin se kuulutti sille, että ''Ärsyttävä mies, ärsyttävä mies, painukaa hiiteen!'' *lmao*

Tän reissun jäljiltä mulla on nilkka niinko paketissa, teloin sen jo perjantaina kun koitin tanssia ripaskaa sammalmättäällä. Jalka ei oikeen digannu moisesta vissiin. *nauru* Eikä se parantunu yhtään sillä, että hypin ku hullu keikoilla ja jammailin metsässä jotain omaa. Ja lisäksi hyttyset on syäny mut iha kuiviin, mut enpä ole mitään huomannut kun on ollut niin tehokas kokovartalo nestepuudutus. *nauru*

Ikimuistonen reiszu! *sydän*
Anselmi

Posts: 2,578

#63 • • Edited Anselmi And sell me
Jeesus! Elämäni paras provinssi ja sitä myötä myös yksi eloni parhaista neljästä päivästä*sydän*
I <3 DEFTONES.
Kosketti sydäntä ja kosketti vartaloa.

Näki vanhoja ystäviä ja sai uusia*sydän*

Aurinko.

Soulfly.

PUPUMIES!! *nauru*

TUNNELMA!

IHMISET!

KAIKKI!

TÄYDELLISTÄ!

Mun *sydän*:stä jäi iso pala sinne.

--
sen pituinen se

Anselmi

Posts: 2,578

#64 • • Anselmi And sell me

Vampyrella, 21.6.2006 16:55:
Oli vaan yksinkertasesti niin NASTAA, muistu taas mieleen, et elämäs on ihan vitun siistejä juttuja! *plur*


*joo*

--
sen pituinen se

AnderS

Posts: 470

#65 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mun on kans ihan pakko yhtyä näihin hehkutuksiin!
Mä jään joka helvetin vuosi kaipaamaan provinssia niin ettei elämä ala maistua ku vasta joskus elokuun tienoilla*iloinen*

Paitsi tänä vuonna oli hieman erilainen provinssin lopetus meikäläisellä. Kun pääsin su iltana kämpille väsyneenä mutta onnellisena nii mua odotti aika järkyttävä näky. Mun kämpän lattia oli kauttaaltaan veden ja PASKAN peitossa. Soitin talonmiehelle että mitä vittua tään on, miten mun kämppä voi olla täynnä paskaa ja vettä?!

Naapurin jäbällä oli kuulemma menny vessa huolella tukkoon ja kolmen kämpän vedet ja paskat oli juossu mun suihkun lattiakaivosta koko kämppään. Mä soitin vuokranantajalle että olis parasta tulla tsekkaamaan kämpän kohtalo. Talonmieskin tuli paikan päälle ja vittuili rankasti että kannattais poika ruveta siivoamaan ettei mee parketti pilalle. Kaveri siitä vähä kimpaantui ja ajatteli hieman "ojentaa" sitä vittupää talkkaria. Onneks kerkesin just väliin ettei olis tarvinnu kaapia talkkarin jämiä sieltä paskavedestä. No talkkari otti jalat alleen ja juoksi pois, mutta tuli just sopivasti 20 min. päästä kyttien kans, just samalla kellon lyömällä vuokranantajan kanssa. Helvetti ku oli orpo olo seistä siellä paskavedessä, selittää vuokranantajalle miks mun kämppä ui paskasta ja vedestä, miks kämpillä on poliisit ja yks hysteerinen talkkari. Se tilanne oli ku jostain helvetin huonosta suomifilmistä.

No kämppä on niin pilalla ku voi olla. Mä sain kaks päivää aikaa roudata kamani pois kämpästä ja sit alkaa kämpän purku ja remontti. Onneks kerkesin ostaa oman kämpän mut sekin valmistuu vasta syyskuussa. Kaiken tämän härdellin jälkeen ei jääny muuta vaihtoehtoa ku mennä porukoille. Ei siinä, mä kyllä tykkään isästä ja äitistä mutta on tämä ny vähäsen vaivaantunutta.

Mä oikeen jännitän että mitäs juhannuksen jälkeen tapahtuu. *puuta koputellen*
Avatar
#66 • • Muussika Guest

Anselmi, 21.6.2006 20:54:
Jeesus! Elämäni paras provinssi ja sitä myötä myös yksi eloni parhaista neljästä päivästä*sydän*
I <3 DEFTONES.
Kosketti sydäntä ja kosketti vartaloa.

Näki vanhoja ystäviä ja sai uusia*sydän*

Aurinko.

Soulfly.

PUPUMIES!! *nauru*

TUNNELMA!

IHMISET!

KAIKKI!

TÄYDELLISTÄ!

Mun *sydän*:stä jäi iso pala sinne.




Kaikki tämä pätee myös mun tunnelmiin tästä reissusta! *sydän* Tahtois takasin!
Avatar
#68 • • Muussika Guest

Verano, 22.6.2006 09:10:
---
Vampyrella, 22.6.2006 01:55:
Tahtois takasin!

---


Kyllähän sinne Törnävälle voi leiriytyä vaikka koko kesäksi.





Haha! Mut jotain ehkä puuttuisi - festarit. *nauru* Ja me oltiin siel ''kauimmaisella'' leirintäalueella, mis oli järvi vieressä, se oli luksusta. Kävelymatka kesti kuitenkin vain 10 minsaa festarialueelle, että ei se niin kaukainen ole kuin jengi luulee. Sama alue ens vuonna, oli niin nastaa peseytyy siinä järvessä, ja kukaan ei kussu telttaan. *sydän*
Avatar
#69 • • infiana Guest
tapasin vanhan kaverin provinssissa.
Avatar
#70 • • infiana Guest
meitsi oli kyllä meiningeissä.
Anselmi

Posts: 2,578

#71 • • Anselmi And sell me

Infiana, 22.6.2006 17:13:
meitsi oli kyllä meiningeissä.


Onks sulla pipo päässä? vai enks mä oo vaan tajunnut*ding*

--
sen pituinen se

Avatar
#72 • • infiana Guest
joo, tupsupipo.
Anselmi

Posts: 2,578

#73 • • Anselmi And sell me
Minkki! *nauru*

--
sen pituinen se

Avatar
#76 • • Muussika Guest

Infiana, 22.6.2006 17:13:
tapasin vanhan kaverin provinssissa.




HAHA! *lmao* Räpätätit, ja molemmat yhä elos! *nauru* Täshän tää kuwa sit o. :D
Avatar
#77 • • Muussika Guest
PUPUMIES! *sydän*
Avatar
#78 • • infiana Guest
meilki on kuva tosta jätkästä.
nipsukiksu

Posts: 159

#79 • • nipsukiksu
Strapping young lad, In Flames, Soulfly, Stam1na ja Mokoma. muita ei ois tarvinnutkaama ;) .. oli kyllä mahtikekkerit <3

Kuvia on pirusti ja en edes tiedä mihin niitä uppis näkyviin.. :D