FOREPLAY vs. FAIRPLAY 11.6.2006 @ Helsinki

3 posts, 1 page, 1,057 views

Anime

Posts: 1,939

#1 • • Anime Retrostööpeli
Jumaleishöön! *pökr*

Vastoin kaikkia ennakko-odotuksia sun muita sanktioita Café Punawuorta kohtaan, oli niin älyttömät meisingit et lattialla tuli jorattua ~4h tappiin asti, Oxidin ja Tigerin back2back vei kyllä todellakin mukanaan! Ihan älytöntä upliftinghousemäiskettä! Tosi vähän jengii (ja ihan outoa sellasta), mut jäipähän mulle tilaa valloittaa koko tanssilattia - laatu korvasi määrän tällä kertaa. Loppua kohden alkoi tuttujakin valua lattialle ja paikka paikoin koko porukalla oli tassut ilmassa *tanssittel*

Miinuksia tulee näinkin tyhmistä jutuista, kuin tanssilattian ympäri menevät peilit ja niiden edessä itselleen tanssiville pissiksille. Jos ei peili ollu tanssikumppanina niin sitten tulivat vetkuttaa mun eteen. Äh. Mun kuplassa ei ollu tilaa, sori. Lisäx tanssilattian tunnelma on liian paljon valaistuksen takia Birdien jäljiltä gone, vähän häiritsi jengin möllötys. Mut mä oon alkanu jo näitten vuosien jälkeen alkanut tottuakin siihen. On jo korkee aikakin heh *justjoo*

Varmasti tulen toistekin (ellei duunit verota liiaksi) ja otan kaveritki mukaan *joo* Kaiken kaikkiaan oli niin asiallinen meininki et pisteet kotiin, Oki ja Esa *aplodit*

--
-K

discosisko

Posts: 212

#2 • • discosisko
*tirsk**tirsk* Oli kyllä tosi kivaa!

Tosiaan kädet katossa koko jengillä ja suuret hymyt kasvoilla lämmintti sydäntä. Peili minuakin hämäs, kun sitä muutekin viettää jo tarpeeksi aikaa itsensä kans ja sit viel joutuu pelästyy omaa kuvaansa tanssiessa... hih hih... no on sitä pahempaakin nähty.

Hyvä poijaaat oli kivaa ja ihanaa musaa..

HYvä pupu *sydän*
Lionel Tiger

Posts: 719

#3 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Hmm joo tais viedä kuuma viikonloppu mehut porukalta.. eikä varmaan ilmainen viina stogiksessa auttanut yhtään...

Mut joo oli lattialla 5 tai 500 ihmistä niin pääasia on että niillä on hauskaa*nauru*