MINISTRY OF SOUND 28.7.2006 @ Helsinki

40 posts, 2 pages, 10,506 views

JR Ewing

Posts: 985

#21 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Klabi, 27.7.2006 12:37:
---
JR Ewing, 27.7.2006 11:54:
..mun kunto ei kestä!!

Hah haaa!!

Vanhuus ei tuu yksin....


Näin 70-80 -ikävuosien välillä pitää jo hieman miettiä minne menee *haukottel*
hauskoja bileitä teille nuorille!
jay mellin

Posts: 68

#22 • • jay mellin
Lippuja saa ovelta ja kaikki mahtuvat sisään - Studion yksi hyvistä puolista:)
yace

Posts: 463

#23 • • yace Progempi parempi
rupes kummasti kiinnostaa ku sai niiiiin hyvii uutisii duunis tänää
Mikcore

Posts: 914

#25 • • Mikcore Eternity has passed
Itte päähemmo soitti lyhyen setin, mutta
mulla onkin Ministry Of Sound ilmapallo *sydän*

Olis kaivannu astetta rankempaa haussii, mut meni se noinki ihan hyvin kun oli *känni*

Kiitos ja anteeksi *hymy*
AdonisHercules

Posts: 596

#26 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Kiitos ja kumarrus loistavista bileistä*sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Alyna

Posts: 194

#27 • • Alyna
Oli parhaat bileet jälleen kerran! Kiitos kaikille hyvästä meiningistä, näillä mennään taas ens bileisiin asti! *plur*
Kriss G

Posts: 1,492

#28 • • Kriss G Wir brauchen bass
mitä vittua eilen on tapahtunu? Olin aivan helvetin kännissä ja bileet meni aika ohisektoriin. wally soitti hyvää soundia sen aikaa kun oli dekkien takana.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Elias

Posts: 434

#29 • • Edited Elias Elias
Enpä ole hymyillyt pitkään aikaan noin, Wally soitti tosi mukavia ralleja kyllä ja mukavana heppuna antoi ikuistaa kuvan hänen kanssaan. Todella mukava ilta *hymy* ja Ministry of Soundin ilmapallo oli kyllä kinastelemisen arvoinen *nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

wammi

Posts: 627

#30 • • wammi
Maukasta musaa, hyvää seuraa*sydän* (+ jotain täällä selkeesti tapahtu.*känni*)
uniqe

Posts: 397

#31 • • uniqe suski
Kiitos hyvistä bileistä! oli todella hauskaa ja rallatus biisejä, jotka veivät mukanaan! Ja wally siis pääsikin kuin pääsikin perille. Hyvä niin! Sain taistella ministry ilmapallosta kivi-sakset-paperi leikillä erään pojan kanssa, jouduttiin ottamaan tuomari, ja kun voitin hän ei uskonut, mutta kun voitin toisen kerran peräjälkeen, hän luovutti ja sain palloni*sydän**piis*

Kiitos järkkäreille, ainoona miinuksena oli, että break&silent witness oli päällekkäin*uuh*
the tourist

Posts: 52

#32 • • the tourist
Puol 3 olin aivan varma, ettei wally ole edes tulossa ja että mua on kusetettu lipunmyynnissä kertomatta siitä... Mut ei, herra tuli ja suomen dj:tkin heitti ihan kivaa housea. Ja taas oli bileiden jälkeen sinivalkoset paikalla, ihme mesta... *nauru*
Zapa

Posts: 1,393

#33 • • Zapa Mr Wrangler
joo harmi et Wally tuli vasta klo 03, ei päässy nauttimaan kovinkaan pitkään sen soundeista. Mut heti eka biisi oli hyvä Strike Me Down.

kävipähän vielä silla tavalla, että olin ostanut ennakon ja en muistanut sitä sisään tullessa joten maksoin toisen lipun. eli 1/2h Wallya maksoi 20, saisinko rahani takaisin tuosta ennakosta *ding*
Syce

Posts: 1,649

#34 • • Syce
Hyvät kemut kyllä...vaikka tulikin juostua dtm:stä kolmeksi studiolle. Mielellään tosiaan dtm:n jääny. koska paikkana en stuiodsta tykkää sitten tippaakaan...mutta hyvä näinkin
embelino

Posts: 239

#35 • • embelino
Olipas taas hyvää musiikkia *tanssittel* ja paljon mukavia ihmisiä *plur* Kiitos!!!
Danskuh

Posts: 675

#36 • • Danskuh pikku-Dee
noooh...aikas hassu ilta...odotin ehkä liikaa..vähä harmittaa ku ei tullu käytyy dtm..jos siel ois ollu parempi meininki..mut oli kiva tutustuu uusiin ihmisiin :)
Danskuh

Posts: 675

#37 • • Danskuh pikku-Dee

Tuoppo, 31.7.2006 04:43:
Mullakin on ministry of sound ilmapallo *aplodit* Toinen palloista lensi studion kattoon wallyn alottaessa *jiihaa*


meijän piti ottaa ku lähetään mut paljoo muistettu:D
Mikcore

Posts: 914

#38 • • Mikcore Eternity has passed
Ottiko kukaan valokuvia k.o bileistä :)
Ninuzka

Posts: 46

#39 • • Ninuzka
tykkäsin *plur*
tuli tanssittua koko aika, jengiä ei ollut todellakaan liikaa mut silti tuli niin KUUMA! mua ei kyl harmittanut kun wally ehti soittamaan vasta niin myöhään, tuli hyvää saundii sitä ennenki*jiihaa*
Jago

Posts: 4,039

#40 • • Jago un-trained monkee
odotin varmaan viimeviikon reivien jälkeen liikaa.. tai sitten en(epäilen että en). kaikesta huolimatta bileet oli kaikkee muuta kuin sitä mitä odotin.. *uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe