Nemes - Freeform Mix (Tuonela Warm Up) !!!POLKKA!!!

5 posts, 1 page, 1,504 views

Nemes

Posts: 2,099

#1 • • Nemes Balearium
Tässä olis uudestaan jakoon mun Freeformi miksi takavuosilta. Ihan vaan jakoon sen kunniaks, että vielä kerran tähän saundiin palaan Tuonelassa tulevana viikonloppuna (ellei joku välttämättä tällästä haluu vie uudestaan kuulla ;) ). Miksaus sisältää iloista freeformia, sekä synkempää ja hardcorempaan saundia. Suurin osa on UK saundia, ainostaan 3 omaa biisiä ovat suomisaundia. Tracklistin voin jossain vaiheessa kirjottaa jos sen joku haluaa. Mutta tällästä menoa on Tuonelassa luvassa...
freeform, hc

tracklist:
Tulossa... ehkä...

lisätiedot - kuuntele
illusion

Posts: 1,061

#2 • • illusion team-sauna :D

Nemes, 6.6.2006 22:43:
Tässä olis uudestaan jakoon mun Freeformi miksi takavuosilta. Ihan vaan jakoon sen kunniaks, että vielä kerran tähän saundiin palaan Tuonelassa tulevana viikonloppuna (ellei joku välttämättä tällästä haluu vie uudestaan kuulla ;) ). Miksaus sisältää iloista freeformia, sekä synkempää ja hardcorempaan saundia. Suurin osa on UK saundia, ainostaan 3 omaa biisiä ovat suomisaundia. Tracklistin voin jossain vaiheessa kirjottaa jos sen joku haluaa. Mutta tällästä menoa on Tuonelassa luvassa...
freeform, hc

tracklist:
Tulossa... ehkä...

lisätiedot - kuuntele



:) joku pelasti tilanteen, ja sendi tän Nemekselle*vink**hihu*
Nemes

Posts: 2,099

#3 • • Nemes Balearium

illusion,
:) joku pelasti tilanteen, ja sendi tän Nemekselle*vink**hihu*



Joo... kiitoksia tästä... olin ite hävittäny ton, enkä löytäny CD:tä missä tää on *hymy*
NextAce

Posts: 2,505

#4 • • NextAce Alienated
Tän biisin mä haluun: Alek Szahala & Nemes - Distress*sydän*

--
-Alienation-

-----

jiippa

Posts: 82

#5 • • jiippa
Joo-o, tää anto kivasti potkua työpäivän loppuhetkille -aurinkokin alkoi paistaa risukasaan *hih*
Lisää vaan samanlaista *joo*

--
... ja sitten mää heräsin