Pioneer HDJ-1000 DJ Professional Headphones (Blowout!)

51 posts, 3 pages, 14,070 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#41 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

exichlo, 18.5.2006 17:55:
Kauppatavat:

1. Tuotetta voi noutaa Helsingistä ja maksaa loput käteisellä (90e)

tai

2. Voin myös lähettää postiennakkolla jolloin 10e ennakkovarausmaksu toimii postikuluna ja joudutte maksamaan 100e postille.


Mielestäni tämä on reiluin tapa kaikkien kannalta.


En peri luotettavilta klubituksen käyttäjiltä ennakkovarausmaksua eli Steven Hoaks.



Tämä kuulostaa suht fiksulta *joo* Minä ainakin voisin liittyä jo ihan varmana ostajana jos tämä hoidetaan näin. Kun itse asustelen helsingissä niin nouto olis mulle paras vaihtoehto.

Vielä olis yksi kyssäri... Koska tämän tilauksen tekisit? Eli meneekö viikko? kaks? kuukaus? Siis ihan suurenpiirtein että pystyn varaamaan tuommoisen summan sitten varmasti takataskuuni *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Defa

Posts: 293

#42 • • Defa Zuhause

happosepi, 18.5.2006 17:15:
Kyseiset luurit omistaneena voin todeta, että soundi on ok, mutta muovinen rakenne ei kestä rankkaa tai edes "semi-rankkaa" keikkakäyttöä.



Itselläni kuukauden ''semirankan'' käytön jälkeen toisen puolen muovirimpulanivel meni päreiks. Lähetin maahantuojalle ja tuli vahvistettuna takaisin. Nyt on kestänyt vuoden päivät. Tykkään kyllä muuten. Ihmeen halpa tarjous kyllä.
exichlo

Posts: 10

#43 • • Edited exichlo
Update:

5kpl varausta vielä niin saadaan homma käyntiin!
Sir Paramount

Posts: 383

#44 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
Olisin kyl mahdollisesti kiinnostunut. Yksi asia vaan on epäselvä. Kuuluuko tuohon kauppaan ihan normaali takuu? (1v tai mitä se nyt yleensä on)

Kun uutta tavaraa lähden ostamaan, on tämä kyllä ehdottomasti oltava mukana.

--
Suits you, Sir!

exichlo

Posts: 10

#45 • • exichlo
Hei kaikille. Olin reisulla joten vastailen vasta nyt. :)

Niin, tärkeä asia jäi mainitsematta. Näissä kuulokkeissa on 1v. takuu.
Sir Paramount

Posts: 383

#46 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
Voisin sitten laittaa varauksen luureista.

--
Suits you, Sir!

P :: Dual Deejays

Posts: 41

#48 • • P :: Dual Deejays
Ja ratkaiseva kysymys, onko ostoksesta mahdollista saada kuittia?
Pakkohan siitä virallinen kuitti olla, jos takuuta 1v.. ?
exichlo

Posts: 10

#49 • • exichlo
Vain minulle tulee kuitti, erillistä kuittia kuulokkeen kohden ei tulee mutta voisin teettä kuitista kopion.

Varauksia on tällä hetkellä minun lisäksi 5kpl.

Ellei huomisen klo 12:00 mennessä tulee tarpeeksi varauksi niin valitettavasti joudun peruumaan tätä tarjousta!
Wezpa

Posts: 86

#50 • • Wezpa
Varaa mulle kans ne kuulokkeet
exichlo

Posts: 10

#51 • • exichlo
Varauksia minun lisäksi on 6kpl.

Paljon kiitoksia kiinnostuneille, mutta valitettavasti joudun peruumaan tätä tarjousta kun en saanut 10 kpl varausta kasaan.

Ilmoitelen jos saan muita alennuksia! :)