O: space crusader-lautapeli

10 posts, 1 page, 2,169 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#1 • • DJ Rx FINRG Recordings
ostetaan hyväkuntoinen space crusader-lautapeli, kun omasta on harmillisesti hävinnyt muutama osa :/ tarvii saada kesäks mökille pelattavaa, ota yhteyttä jos nurkissasi lojuu ko. peli pölyä keräämässä

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Twist

Posts: 925

#2 • • Twist Team Kemuttajat
Multa vois löytyykki , katon huomenna.. tänään ei jaksa. On muuten helvetin hyvä peli .
DJ Rx

Posts: 2,527

#3 • • DJ Rx FINRG Recordings
loistavaa, pist privaa myöh. pitää päästä fiilistelee tänä kesään sit :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#4 • • astaroth Guest
vilkaisen huomenna, jos löytyy kaapista. pidetään peukkuja, ettei oo vielä ehtinyt vaihtaa omistajaa :)
domi

Posts: 7,069

#5 • • domi Työn sankari.
Mä käytän tätä kans hyväkseni, ja ilmaisen ostohaluni. Iteltä puuttuu ainoastaan se päähirviö, mut muuten pitäis olla täydellinen peli :D
Avatar
#6 • • Edited astaroth Guest

domi, 13.5.2006 22:26:
Iteltä puuttuu ainoastaan se päähirviö, mut muuten pitäis olla täydellinen peli :D


mun pelistä pitäisi vielä löytyä erittäin nätti monella maalilla customoitu versio tuosta hahmosta (jos se nyt oli se iso gatlingrobo, joka vie neljä ruutua), by mun taiteelliinen pikkubroidi :)

edit: piru vie, kun mietin sen nimeä kauan: "chaos dreadnought", right?
domi

Posts: 7,069

#7 • • domi Työn sankari.

astaroth, 13.5.2006 22:54:
---
domi, 13.5.2006 22:26:
Iteltä puuttuu ainoastaan se päähirviö, mut muuten pitäis olla täydellinen peli :D

---

mun pelistä pitäisi vielä löytyä erittäin nätti monella maalilla customoitu versio tuosta hahmosta (jos se nyt oli se iso gatlingrobo, joka vie neljä ruutua), by mun taiteelliinen pikkubroidi :)

edit: piru vie, kun mietin sen nimeä kauan: "chaos dreadnought", right?


En muuten muista nimee :D Mutjoo, ellei rexi osta sun kappaletta, niin varaan sen, jos on myynnissä =)
Timce

Posts: 5,381

#8 • • Timce
Iteltä löytyy mokoma kaikkine figuureineen, tosin peli raumalla, jonne seuraavan kerran ensi viikolla. Jos kiinnostusta löytyy->privamessu

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Tyranoid

Posts: 1,552

#9 • • Tyranoid FINRG

astaroth,
edit: piru vie, kun mietin sen nimeä kauan: "chaos dreadnought", right?



Ainakin jossain versiossa tais olla "Destructor".
homppa

Posts: 731

#10 • • homppa
jep, DESTRUCTOR!

kova peli kyl :)