hardikaveri, 8.5.2006 15:39:
WHAT
:D
mulle vaan iski. no can do
edit: ei aina tarvitse olla hirveetä veivaamista 12 synan kanssa. omaan makuun simppelistä on osattu toteuttaa nättiä
33 posts, 2 pages, 11,264 views
hardikaveri, 8.5.2006 15:39:
WHAT
Damien, 8.5.2006 22:08:
Sellanen fiilis.... että näitä biisejä tehtäessä on kyllä kiskottu huonoja huumeita...
Ihan tasokkaasti miksattu jos jotain positiivista.
Rx, 10.5.2006 21:19:
tuota, biisien tasoihin kiinnittäisin ens kerralla hieman huomiota alussa oli muutama biisi jonkin verran hiljempaa mutta volyymiä nostettiin progressiivisesti ylöspäin, joten se ei niin paljoa haitannut sillä suuret volyymi heitot loistivat poissaolollaan. myöskin biisi selektioon tai soittojärjestykseen olisin vielä tehnyt hieman muutoksia, silläm iksaus lähtee hyvin käyntiin mutta noiden muutaman biisin jälkeen tulee soundeiltaan ja melodioiltaan aivan samanlaisia biisejä putkeen ja miksaus "jämähtää" paikoilleen eikä oikein rakennu mihinkään suuntaan. onneksi loppupuolella saadaan taas punaisesta langasta kiinni ja progressio jatkuu hienosti nue messiahiin
kindertin, 9.11.2006 13:11:
OOoooooOOOooooHH
Aivan loistava,upee ja mahtava! Astaroth sen sano: "..saa polkkapissikset olla diskohaminat märkänä..". Niin totta
Kyllä jos tän setin soittasit niin olis kaikki paikat märkänä,naama yhtä hymyä ja mieli taivaissa!
Levylle iskin samantien ja niin naapurit,kaverit, ku vanhemmatki on saanut setistä nauttia.
Rakastuin
Spämä, 15.12.2006 18:18:
Liikaa hard trancea omaan makuun. Ehkäpä eniten olen diggaillut aikaisemmasta Uni promosta, tuommonen hardimpi tavara uppoaa meikäläiseen. Miksaus kuulostaa aika kliiniseltä. Eihän tuota livenä kehtaisi soittaakaan kun saattaisi kuvitella että tulee suoraan levyltä ;). Onhan se taidokkaasti tehty, aikaisemmista vaan välittyy paremmin kuuntilijalle tuo tekemisen riemu. Keskivaiheen kelasin kokonaan. Parasta antia oli kyllä tuo japanin ihme, kuulostaa enemmän lab4:ltä kun artistit itse.