Fun Party 17.5.2006 @ Mikkeli

34 posts, 2 pages, 5,166 views

laite

Posts: 2,994

#21 • • laite MastahWankah
Ihan tälleen sivuhuomiona:

Mikkeli + keskiviikko + miss jarea = 5 ihmistä

Who didn´t see that coming?
Wyvern

Posts: 52

#22 • • Wyvern

laite, 19.5.2006 09:43:
Ihan tälleen sivuhuomiona:

Mikkeli + keskiviikko + miss jarea = 5 ihmistä

Who didn´t see that coming?



Yrittänytttä ei laiteta. Mikkeli on mitä omituisin maaperä täällä voi sattua ihan mitä vaan :D

Eikä nyt ollut ihan viisi ihmistä, vaan hieman enemmän vaikka ei nyt ihan liikaa kuitenkaan.

Jos jonkun arvion heittäis niin oliskohan ollut jotakuinkin 120-130 ihmistä kaikenkaikkiaan kävijöitä.
En ihan tarkkaa luku käynyt katsomassa.

Kiitos munkin puolestani tytöille että tulitte... vaikka nyt niitä ihmisiä ei ollutkaan liikoja ja melko heikosti lämpeäviä tanssahteleen. Mut oli kuitenkin hauskaa.

Teemu : kiitos ja anteeksi itsellenne. Tervetuloa uudestaan....

--
Club U

laite

Posts: 2,994

#23 • • laite MastahWankah
Joo, hyvähän se on että jaksaa yrittää!
Mut toi yhdistelmä kyl kuulostaa näin kaukana asuvalle just siltä, että persnettoa tulee...
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#24 • • Edited Keijo Hujanen Pressiklubi
Kiva homma kun kuume sitten pilasi meikäläisen tunnelman ja en päässyt paikalle... Asalle kiitos painostuksesta ja Terolle TODELLA iso käsi tällaisen järkkäämisestä... harmittaa ihan h****tisti, kun en päässyt paikalle... onneksi Tubitsa oli edustettuna ja toivottavasti Optik piti huolen Scheissesta!

--
suomen virallinen totuus

Miazu

Posts: 815

#25 • • Miazu Päivänsäde
Viel vaa joo kiitokset terolle ja jukalle kyllä kelpas :) meitä tyttöjä pidettii kun kukkaa kämmenellä :)
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#26 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Tero ja Jukka osaa pitää hyvää huolta artisteista :)

--
suomen virallinen totuus

Unik

Posts: 4,117

#27 • • Unik
Mikkeli - "ihmisem kokoinen kaupunki."
*pepsodent*
Unik

Posts: 4,117

#28 • • Unik
Mikkeli - "ihmisen kokoinen kaupunki."
*pepsodent*
antOn°

Posts: 1,094

#29 • • antOn° 02200
Harmi vaan järjestävän puolesta, mut puolustuksekseni totean et: 'Mitäpä sinne tiskille lähtee notkuu, kun polcat ei todellakaan maistu!!'
Optik

Posts: 1,691

#30 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Haitok, 19.5.2006 19:19:
toivottavasti Optik piti huolen Scheissesta!



No vittu, ei ne siellä sellasia osaa tiskillä tehdä, perkele!

"Öö.. jaa mikä? En mä sellasta tiedä mut ota tätä laimeeta tavisbissee/siiderii.." no joo.. teemu tekee parhaat scheisset siellä toisessa baarissa.. "ei tää oo mikään limudisko..." *lmao*

Ja scheissen kera pitää taustalla ehdottomasti soida warriorin warrior *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

anton fine

Posts: 1,359

#31 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
nuff said
Optik

Posts: 1,691

#32 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
IMO sellaisten sällien ei pitäs paukutella henkseleitään jotka eivät ko. bileissä olleet.

Jarea ja muut tytöt ainakin meidän paikalla olleiden mielestä hoiti homman kotiin 6-0, ja mitä tulee siihen väitteeseen et noi olis ollu polkkabileet, on täyttä paskaa. Siellä soi kaikkea muuta paitsi polkkaa.

Mielestäni se 6 euroo oli hintansa väärti noista kemuista.. (Normaalina lauantai-iltana, jolloin siellä tulee sitä normi baarikarja räppi-äränbee-perseenvatkauspaskaa, pääsylippu on euron kalliimpi, ja bisse maksaa yli kolme kertaa enemmän kuin nyt)

Että jos sitä pitää olla sitten niin herkkänahkainen puristi, besserwisser ja kapeakatseinen genrerasisti, niin olkaa mun puolestani. Viihdyin täällä itse ja se riittää mulle. Muut hoitakoot omat orkkunsa.

Edit: Joo, mua väsyttää ja vituttaa muutenki olla hereillä tähän aikaan aamuyöstä, mutta sanoinpahan vaan mitä mielessä pyöri.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Anura

Posts: 27

#34 • • Anura
Ei hemmetti !!! Miss Jarea ollut Mikkelissä ja mä en ole kuullut asiasta mitään... Ohi meni jotain mitä olisi pitänyt päästä kokemaan.. Tiedotus ei sitten toiminut puskaradiolla ainakaan mulle asti.. Kummallista. Olis ollut vapaan paikka heti ! (..takuulla lasti kavereita mukana..) Kummallista että en edes sivun kalenterista bongannut..

*nyyh*