Femi -Ode to Breakz (promomix)

26 posts, 2 pages, 6,347 views

Femi

Posts: 651

#21 • • Femi

yawiz, 22.4.2006 17:36:
jep breakfastaz on niiiiin kova.. mut vou tyttö joka ymmärtää hyvän musiikin päälle *jiihaa*
niitä on harvassa. ja osaa viel soittaa hyvin :)



kylläpäs pistää hymyilyttämään *hihu* tack!


Kyllä maistui taas Terhin soittelut *sydän* Nyt ku sulle viel keikkoja sais, ni pääsis liveeki kuuntelee *hymy*



*sydän* kiva kun tykkäsit. Jep, keikkaa mä metsästän... *vink* *nauru*
nomic

Posts: 4,120

#22 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
hmmm... pistetääs tarkastaen!
Femi

Posts: 651

#23 • • Femi

Nomic, 25.4.2006 22:05:
hmmm... pistetääs tarkastaen!



laitappa palautetta jos on/ei ole maistunut! *hihu*
rjv

Posts: 731

#24 • • rjv neuron tuoppi kiitos
kiva että breiksisettejä rupee tänne ilmestymään, hyvin duunattuja semmosiakin vielä :-)

vaikkei ihan meikäläisen musamakua vastaakaan niin hyvin toimi ja muutamia mainioita biisejä, ja sit toisaalta pari rasittavaa. mutta kyllä mä uskaltautuisin melkein tanssilattiallekin sieltä nurkasta näiden biisien tahdissa :-)
wille-r

Posts: 555

#25 • • Edited wille-r
Hyvinhän tämä rullailee. Tykkäsin mixin rakenteesta, toisaalta puolenvälin jälkeen kaipaisi lisää vauhtia ja ralliautosoundibreiksiä, mutta ihan yhtähyvin toimii tämä funkkaavampi osastokin. Pari biisiä menee itsellenikin tästä hankintaan, mut ainoa träkki mikä ei kauheasti iskenyt oli toi Ian van Dahl. Liian kiksua mulle *nauru* Ehkä se Breakfastazin mix ois kopannut enemmän, nooh makuasia.

Mut summasummarum kokonaisuutena ja kaikenkaikkiaan kyllä tää ihan kiitettävän puolelle menee, hyvä fiilis jäi ja silleen. Toivottavasti Femi nähdään myös keikallakin tulevaisuudessa
Femi

Posts: 651

#26 • • Femi
kiitos! helvetin kiva saada palautetta. *plur* täytyy myöntää etten itekkään jaksa tota ian van dahlin biisiä 20. kuuntelukerran jälkeen. mut mut. täydellisyyteen pyrkien tulee aina kuitenkin jotain mikä ei natsaa.