ongelmia WINAMPin kanssa

17 posts, 1 page, 4,209 views

Mark

Posts: 7,311

#1 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Kuuluukohan tää musa kategoriaan? Guess so.. Mulla on koneella winamp 3, ennen pelitti ihan kiitettävästi vanhal koneella, nyt yhtäkkiä bygii uudella huomattavasti tehokkaammalla koneella, jolla pitäs takuuvarmasti teho kyllä riittää. Onks joillain muilla ollu samanlaisii ongelmia? Siis että ihan ku biisi pomppis levylautasella, minuutin-parin välein aina hypähtää pari sekkaa, rupee pidemmän päälle vituttaa! Onks joku asetus pielessä vai mitä? *täh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Nopee veikkaus: sulla on VIA:n vanhat ajurit viel koneella?

Toinen veikkaus: kasvata bufferin kokoa
Mark

Posts: 7,311

#3 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
hmm, tohon ekaan saattaa vastaus olla joo. Ööh.. Bufferin kokoa? Et siis meinaa windowsin välimuistia...?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4 • • Jussi Soro choon!
Eiku sieltä winampin asetuksista katot sieltä ulosmenevän äänen kohdalta sen bufferin. Sen kasvatat isoks, ni voi auttaa.

VIA:n 4 in 1 driverit kannattaa ajaa kans.

Veikkaus: sul on XP:n käyttis ja SB 128?
Mark

Posts: 7,311

#5 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
XP joo, mut soundblaster 4.1 täytyyki tsekata toi bufferi, cheers! =)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lachesis

Posts: 190

#6 • • Lachesis
Winamp 3 on tauti. Mikään toimi kunnolla. Siirry vanhaan kunnon 2.8:iin. :)
henkka

Posts: 4,973

#7 • • henkka
2.8 all the way...
Avatar
#8 • • tuntematon Guest
Pientä pilkun viilausta vielä.. Winamp v2.81 on se ainoa oikea tällä hetkellä. *vink*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9 • • Jussi Soro choon!
Winamp 3 on todellakin huono, mutta ainakin mulla ongelma korjaantui ajamalla noi uudet VIA:n ajurit, ja muutenkin konffailemalla SB:n ja XP:n yhteyksiä (mun 128 ei ainakaan ota toimiakseen kunnolla, eikä kenenkään muunkaan). PCI-väylän latenssiaikaa kannattaa kans nostaa, jos auttais?
Mark

Posts: 7,311

#10 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mistä imit ne ajurit...? Mä löysin vaan sen update paketin sieltä, jotenki kököt sivut noi winampin sivut.. Siellä myös suositeltiin creativen korttien kans joitain muit ajureita ku creativen omia? Hmm...

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!
Eli VIA:n ajurit (jos siis sulla on VIA:n piirisarjainen emo) löytyy osoitteesta http://www.viaarena.com/?PageID=2

Kannattaa tarkistaa et sul oikeesti on VIA-sarjan emo ennenkun ajat noi :)

Niijoo, ja winampista kannattaa säätää directsoundin kautta tulemaan äänet, eikä SB:n omien ajureiden kautta.

[muokattu 25.3.2003 10:04]
Wintermute

Posts: 170

#12 • • Wintermute peacemaker
Saako WinAmp kolmosessa muuten tallennettua kuunneltua musiikkia suoraan cd:lle? Itse kun en ole mikään miksaajavelho, niin tuo crossfade poltettaessa olisi ihan hauska ominaisuus *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Late

Posts: 3,441

#14 • • Late team Lasse
Mulla skulaa kolmonen ihan hyvin. Pohjana on XP + 512mb sdram + sb 1024 live

Tosin se eka versio oli todellakin _nääääänin_ suolesta. *eiei*

[muokattu 25.3.2003 17:13]
Avatar
#15 • • Antti Guest
En mä nyt tiedä mut mul kettuili kolmonen kun avasin suoraan eli en ekaks seivannu sitä koneelle ja sitten kun seivasin koneelle ja installoin sieltä jostakin sen niin hyvin toi toimii..Toimii kun unelma...enemmän mulla oli ongelmia entisen soitimen kanssa joka oli sonique...Hieno soitin,m utta liikaa temppuili....Mä en nyt oo mitään säädelly tuosta kolmosesta mitään muuta kuin makuni mukaan egua...Ja nätisti saundit tuolta tuntuu tulevan *joo*
Mark

Posts: 7,311

#16 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
juuh, kävin hakee winampin sivuilta sen päivityspaketin ja lisäsin hieman bufferia, nämä auttoivat ainakin omaani, eli ei sano tökstöks enää, täytyy vielä tsiigata toi VIA:n ajurit kun kerkee, anyway kiitoksia kaikille, etenkin JussiS:lle neuvoista =)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

dirtyface

Posts: 344

#17 • • dirtyface rok.
Nyt kun täällä tuntuu olevan noita Winamp-asiantuntijoita niin voikohan joku neuvoa mua, et miten saan poistettua medialibrarystä esimerkiks jonkun kappaleen? Jos on kuunnellut cd:tä Winampilla niin se tallentaa soin soittolistan sinne eikä sillä todellakaan tekis mitään.. Siellähän on se delete info from medialibrary -juttu, mut jos käyttää sitä niin ne tiedostot on tullu takas heti ku seuraavan kerran käynnistää.. Eli saakohan niitä mitenkään pois? Niin ja Winamp3 on kyseessä, muuten kyllä toiminut mun mielestä ihan hyvin..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*