Klabi - Dirty Funk

33 posts, 2 pages, 7,743 views

Avernian

Posts: 7,451

#21 • • Avernian Kerettiläinen
Vybz Kartel --- Disc 6 ?

Miksi ton mp3:n nimi on tommonen?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Klabi

Posts: 1,423

#22 • • Klabi HUGC

Avernian, 15.4.2006 15:26:
Vybz Kartel --- Disc 6 ?

Miksi ton mp3:n nimi on tommonen?



Hmmm...

Ei mitään hajua, pystyvätkö valistuneemmat hieman avittaa...
ping-pong-panda

Posts: 78

#23 • • Edited ping-pong-panda amandus mundus absurdus
Dodii, hyvä broidi! *aplodit* Voisinko sanoa että eheä! Maybe little bit too, well, lets say that "dirty" for me...eli ei ihan mun musiikkimakua *tällänen pimpula kun olen* *tirsk*, mutta sehän ei missään nimessä tarkoita että huono!-ehkäpä kuuntelin/arvioin siitä syystä jopa objektiivisemmin. Alku ei ehkä täysillä napannu,mutta sanotaanko että "kasvatti ruokahalua" ja mikäs sen parempaa, kun että meno loppua kohti paranee, eli lopussa oli kiljuva nälkä!!*nauru*Teknisestä puolesta en niin osaa kovin asian tuntevasti sanoa, mutta mun korvaan se oli saumaton! Positiivisen persoonalliset biisvalinnat!! Ei voi kyllä muuta sanoa, kun että oletpahan onnistunut! *jiihaa*

--
En etsi tietoa
tietääkseni asioita, etsin tietoa

tunteakseni oikeudenmukaisemmin.

Sixtus

Posts: 198

#25 • • Sixtus
Taannoisen Kaakkois-Aasian matkan jälkimainingeissa suurin musiikillinen mielenkiinto on jälleen kohdistunut psykeen, mutta tämä setti todisti sen, että kyllä se kunnon haussikin potkii! Tää oli klabster aika jees, erityisesti setin alku ja loppu putos meikäläiselle.

Setin tune: Brisker & Magitman – Feel Me (James Harcourt Twisted mix) [Twisted Frequency Records]

Millos jäbää pitäs muuten tulla ihan livenä kuuntelemaan?
Klabi

Posts: 1,423

#26 • • Klabi HUGC

Sixtus, 20.4.2006 17:43:
Taannoisen Kaakkois-Aasian matkan jälkimainingeissa suurin musiikillinen mielenkiinto on jälleen kohdistunut psykeen, mutta tämä setti todisti sen, että kyllä se kunnon haussikin potkii! Tää oli klabster aika jees, erityisesti setin alku ja loppu putos meikäläiselle.

Setin tune: Brisker & Magitman – Feel Me (James Harcourt Twisted mix) [Twisted Frequency Records]

Millos jäbää pitäs muuten tulla ihan livenä kuuntelemaan?



Mä jo vähän oottelinki et tuleeko sieltä jööttia vai jautaa-kommentti

Ens kerralla Livenä?? Tuu vaik näihin molempiin, juodaan pari viinaa... Ja ota Jere mukaan!!!!


To 27.04.06 Zen: Meets HUGC @ Club Volume

Su 30.04.06 Aero @ Helsinki Club
Nemes

Posts: 2,099

#27 • • Nemes Balearium
Tää oli kyl varsin hyvä miksi... Just sellasta saundia mikä puree, ja tällästä löytyy omastakin hyllystä paljon *nauru* Eipä tästä nyt mitään negatiivista sanottavaa keksi...
Avatar
#28 • • jesus Guest
Toimii!! Dirty funk on just oikee nimi tälle kyllä *aplodit**tanssittel*
Klabi

Posts: 1,423

#29 • • Edited Klabi HUGC
Lasse kärsivällisyys ei oo koskaan ollu mun vahvimpia puolia... *vink*
Pitää seuraavassa miksauksessa yrittää vähän pitkittää noita vaihtoja, tosin tää ei kyl oo "progee" siis sitä progee missä vaihdot kestää n. 2min.

Kiitoksita palautteesta, on näemmä kelvannut meiningit.

hyvä hyvä...
Sixtus

Posts: 198

#30 • • Sixtus
Klabi älä nyt liikaa rupee vaihtoi miettii, tässähän oli nimenomaan tähän tyyliin ihan loistavia vaihtoja! Napakoita ja toimivia sellasia.

Mun neuvo on et jatka valitsemallasi tiellä ja jätä tosiaan ne 3-4min smoothit vaihot progen pyörittäjille!

Piti jo aikasemmin kommentoida samaa asiaa, mut en jaksanu:)
pirpeli

Posts: 5,533

#31 • • pirpeli
Joka kerta mä luen Dirty Fuck....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Klabi

Posts: 1,423

#32 • • Klabi HUGC

Sixtus, 5.5.2006 15:48:
Klabi älä nyt liikaa rupee vaihtoi miettii, tässähän oli nimenomaan tähän tyyliin ihan loistavia vaihtoja! Napakoita ja toimivia sellasia.

Mun neuvo on et jatka valitsemallasi tiellä ja jätä tosiaan ne 3-4min smoothit vaihot progen pyörittäjille!

Piti jo aikasemmin kommentoida samaa asiaa, mut en jaksanu:)



Joo näin mä oonkin vähän kelannu, ei tämmöseen sovi 2min rprokerrrrr vaihdot. Ja toisaalta enhän mä sais kahta levyä pysymään biitissä edes niin kauan... *vink*

Nii-i... My way or the highway...



pirpeli, 5.5.2006 16:15:

Joka kerta mä luen Dirty Fuck....



Ton voi selvästikkin lukea Freudilaiseksi lipsahdukseksi???

*rankkapanohymiö*
Arctos

Posts: 634

#33 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Jätkä vakuutti juhannuksena niin perusteellisesti, et oli pakko kaivaa tää esiin. Latinkiin-->

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape