Kohteena Ateena

8 posts, 1 page, 4,592 views

työmies

Posts: 48

#1 • • Edited työmies
Onko kellän antaa vinkkejä ateenan yöelämästä?
nuance

Posts: 1,963

#2 • • nuance cov ops, combat, sunrise
oho. kaikkien postausten äiti.
hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • hrdkvr KURGO
toivottavasti sun ateenanmatka ei maksa meille yhtä paljon kun vanhasen

--
-keep it hard-

Avatar
#4 • • x Guest
laiskana ihmisena kopioin tolle toiselle foorumille joskus koodailemani jutut:

poikkesin pikaisesti ateenassa ja thessalonikissa ja totesin että kreikan klubiskene ei todellakaan ole saanut ansaitsemaansa huomiota maailmalla...

ateenassa mesta oli plus soda, osoitteessa ermou 161. vetää n 1500 ihmistä ja on kuulemma aina täynnä, tanssilattia on mageesti monessa eri tasossa, parvella upottavia sohvia ja esitanssijat tolkuttoman ööö, esteettisiä. kreikkalaisen ruuan yliannostuksesta johtuen pääsin itse klubille vasta puoli kahden maissa, jan carbon oli just lopettelemassa ja nick warren aloitti, ja yleisö meni täysin pähkinöiksi.

bileet kestää niin kauan kuin jengi pysyy tolpillaan, me lähdettiin nuquu 09.30 ja kahjot kreikkalaiset jäi vielä bailaan residenttinsä kanssa. plus sodaan on lähiaikoina tulossa ainakin desyn masiello, saeed & palash ja dave seaman, lisäinfoo www.plussoda.com

thessaloniki taas teki vaikutuksen epävälimerellisellä siisteydellään. bileet oli sunnuntaina ja paikassa nimeltä venue thessaloniki, jonne oli ihan järkyttävä jono jo iltakahdeksalta! venuessa on jo soittanut mm burridge, pappa, deep dish, seaman, kleinenberg, tomiie ja lawler... klubille mahtuu hilpeät +2000 ihmistä ja tila toimii loistavasti, ääni on hyvä ja screenit ja valtavat kyntteliköt tuo vähän glamouria.

paikalliset on kerrassaan ihania ja vieraanvaraisia.
työmies

Posts: 48

#5 • • työmies
Kiitos Petraxx vinkeistä! pitää käydä katsastamassa kyseinen +soda....
kullannuppu

Posts: 259

#6 • • kullannuppu
Muakin kiinnostaa Ateenan bilekuviot, olen asustanut taalla nyt kaksi kuukautta ja yrittanyt paikallistaa kemuja psyke-trance-house-rumpubasso-tms -sektorilla mutta aika nihkeasti mitaan on loytynyt, etenkin kun kiinnostaa vahan pienemmat bileet. Asutaan taalla viela heinakuun loppuun, joten toivottavasti jotain hyvaa loytyy. Kaikki vinkit on tervetulleita!

Tallaisen nettisaitin olen loytanyt: http://www.psychedelic.gr/, mut sielta ei ole irronnut viela oikein mitaan tietoa. Joskus kuukausi sitten mun mielestä mainostettiin jotain psykefestaria Thessalonikissa, mutta nyt en enaa loytanyt siita mitaan tietoa. :-/

--
^_^

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#7 • • x Guest
oho onpas kreikkaa ignoorattu. +soda on nykyisin jo kiinni mutta sen tilalla on mm. venue ja atlantis.

ateenasta lyhyen lennon paassa mykonoksella on mahdollisesti euroopan ykkosklubi cavo paradiso, joka sijaitsee korkean kallionlohkareen paalla meren ylla. elokuun alussa viidessa paivassa nakee felix da housecatin, sashan, nick warrenin, joachim garraudin, steve angelon ja satoshi tomieen, not bad!

lisaks mykonoksella on nobu ja muita loistavia ravintoloita, upeita biitseja ja kivoja vaateputiikkeja.

www.cavoparadiso.gr
¡ Previous post about a year ago !
Jahas

Posts: 1,435

#8 • • Jahas
Oon viikon Ateenassa toukokuun alussa (5.5-12.5) ja tiedustelisin josko jollain ois vielä jakaa kokemuksia kaupungin yöelämästä? Lähinnä house- ja junkkakemut kiinnostaa.

Nää bongasin nopeella googlaamisella:

09.05.2009 Sharam @ Venue
09.05.2009 Makoto & Deeizm @ Letom