TurboTuonela DAY 2 - ALEK SZÁHALA & ZWEK 6.5.2006 @ Lahti

40 posts, 2 pages, 6,870 views

bates

Posts: 707

#21 • • bates Tirehtööri
No ni. Tääl sit näkyy ja töötätään dekkeihin jotain perseenketkutusbiittiä ja sähiseviä synalinjoja.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Zwek

Posts: 1,701

#22 • • Zwek
Toinen jalka on jo lahdessa...
Rels

Posts: 796

#23 • • Rels setämies
JOO O JOO O

BUMTSIKIBUMTSI \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/



tääl vois sit rankasta. :P tulkaahan ajoissa paikalle, mä ainaki ajattelin olla siin kymmenen aikaa jo täällä!





*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

TemeZ

Posts: 486

#26 • • TemeZ

Raver71, 6.5.2006 13:15:
Ja tänne tänään jatkamaan siitä mihin eilen jäätiin...



jos ottais tällä kertaa vähä rauhallisemmin! *justjoo*
Rels

Posts: 796

#27 • • Edited Rels setämies

TemeZ, 6.5.2006 17:41:
---
Raver71, 6.5.2006 13:15:
Ja tänne tänään jatkamaan siitä mihin eilen jäätiin...

---


jos ottais tällä kertaa vähä rauhallisemmin! *justjoo*




ei eilistä rauhallisemmin voi ottaa! *pepsodent*


ainiin, ja muistakaa kun on näin lämpimät kelit nii pitää juoda tarpeeksi! mites se sääntö nyt meni.. litra tunnissa?! *nauru*


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

JayVee

Posts: 887

#28 • • JayVee FINRG / Supercharged
*jiihaa**aplodit**känni**super*

--
FINRG / Supercharged

COBALT

Posts: 1,407

#29 • • Edited COBALT akitaattori
Jeesh! Olink mä ekana, paljonx viive on...!

Ei taatana, Zwekki rokkas niinku poro Inarissa!!! Niklaksen zettiä sain kuulla tänään ekan kerran ja äijähän soitti kuin itse konemusan pääperkele, voi helvata sentäs! Taatanan taagii zettii, täytyypä laittaa mietintämyssyn alle hautumaan...!!! --> *joo*

Ties mitä tässä vielä keksii sairaassa pääkopassansa Lahtelaisen pilekansan pään menoksi, yeah...!!! *ding*

Mutta ylivetoja kaiken keskellä olivat Lahden omat poijjaat Swoosh sekä Bates, ehkä kaikkein kovimmat napakamman soundin veivaajat ikuna Lahdesta, mitä oon bongannut...!!! *blush* !!! !!! !!!

Nyt punkkaan hautomaan tätä aivan kaameeta kapulaa, mikä muhii täälla mun tajunnassa hissukseen... !!! *toktok*

Lahti kiittää ja kuittaa, over & out...!!! *hih**känni**possu*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

gerry

Posts: 979

#30 • • gerry
Täytyypi itsekin kehua et olipa hyvää menoa! Tulin paikalle Niklaksen soittaessa ja olin pilkkuun saakka. Loppu olikin sitten yhtä juhlaa, vaikka meikä ei nykyisin enää tanssilattioilt tavoita niin eilen alkoi kixujalkaa sen verran pahasti vipattaa et oli pakko heilua hetken=) Todella toimivaa kotimaista kixusaundia! Ja Avannon the Flute oli sitten piste iin päällä:)

Niin, etkoilut olivat kans kivoja... Allekirjoittanut oli siihen mennessä vaan sen verran jo väsynyt ettei oikein jaksannut enää napata muu kun mennä kotiin nukkumaan. Kiitän ja kumarran, nyt jaksaa olla kevyesti seuraavat kaksi viikkoa rovalla=)

--
by B.C.S

Fintek

Posts: 75

#32 • • Fintek random raver
Mahtavat bileet, trancepuolella en tosin poikennut. Selvinpäin on aina jees ja ööö... no Vidan leimat ei ole bileenkestäviä, maksoin sisäänpääsyn kaksi kertaa kun ei leima pysynyt kädessä. *ding*
Raver71

Posts: 3,605

#33 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Oli ihan arvoisensa viikonloppu. Hyvin jaksaa heilua kaksi iltaa peräkkäin. Tosin kameran takana selvinpäin. Kaikki setit mitä kuulin oli ihan kohdallaan. Sai ravata enemmän puolelta toiselle kuin edellisenä iltana. Kiitos järjestäneelle taholle. Kai me tästä vielä jatkamme?
ZoneX

Posts: 2,125

#34 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
erinomaista toimintaa. laitteet toimi, deejiit toimi, tuonelat toimi.

ei valittamisen sanaa. nyt vaan odotellaan kuvia koko bileviikonlopulta.
Rels

Posts: 796

#36 • • Rels setämies
oli kyl kiva soitella kunnon pauketta! immeisiä ei siin vaihees viel hirveesti ollu mut tulihan niitä loppuvaihees tanssilattiallekin asti.. ja päät hytky myös tiskillä! *jiihaa* mission completed.

muut deejiit soitteli kans kivaa muziikkia, ei valittamista!


kiitos t-mulle bileistä!




*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Mellu-

Posts: 4,006

#37 • • Mellu-
jeah,vähä oli väsynyttä mutta kiitos kaikille :) etenkin Batesille ihan mahtavasta setistä *joo* harmi ettei jaksanu olla loppuun asti mut ens kerralla sitten allergialääkkeet mukaan ni jaksaa ehkä paremmin (seliseli)

teemulle kiitos ja kumarrus *hali*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

:D

Posts: 3,707

#38 • • :D
Kyl mä viihdyin. Lähinnä tosin viihtyi kiksuloungessa,
mut tietty batesia oli kyl mukava seurata. Vähä oli vaan
liikaa nopeutta. :)

Mut joo viimeiset diskot hetkeen sitten la vidassa ja näkyy
sitten joskus jossain muualla. Kiits kaikille.
Swoosh

Posts: 355

#39 • • Swoosh FINRG, HYBRIDIZE, Stuttgart Kickers
Hauskaa oli huolella *aplodit* ja Bates laittoi kyl sellaista settiä että ei meinannu pysyy housuissa..
Porukkaa ois voinnu olla enemmän, mut tais Rexi ja Protsku vetää mehut pois porukasta jo perjantaina *nauru*
Loppu illasta rupes olee vähän kaato kunnossa kiitos rehtorin erikosten.. prkl.. Kauhee kapula..

Teemulle iso kiitos hyvistä kemuista
bates

Posts: 707

#40 • • bates Tirehtööri

D, 7.5.2006 20:04:
Lähinnä tosin viihtyi kiksuloungessa, mut tietty batesia oli kyl mukava seurata. Vähä oli vaan
liikaa nopeutta. :)



No eihän se ny ees mitään nopsaa jumputusta ollu... *nauru*
Kiitokset kaikille, oli ihan hauskaa vaikka flunssa ja kuume vähän verottivatkin soittointoa ja muuta biletystä. Näkyillään taas joskus jossain *hymy*

--
The best way to predict the future is to invent it.