Gnomex - Hard Forces

16 posts, 1 page, 3,694 views

Avatar
#1 • • gnomex Guest
Sunnuntaidiizein ensimmäinen julkaistu mixi. Tämmönen hittiparaati höystettynä omilla suosikeilla. Vaihdot vähän sinnepäin ja laukkaakin tulee, mutta ei se mitään, mulla ainakin oli hauskaa :) Itse olen erittäin ylpeä Chimaeran aikana tulevista "candyman-paloista". Nauttikaa! Palaute on suotavaa ellei pakollista.
freeform, hard trance

tracklist:
Tunnel Allstar - Das Boot (Hardclub mix)
DOK - Mental Ward (Carbon Based remix)
AMS - Lost
Alek Száhala - Timiquizqueh
Carbon Based - Anger Ball
Kevin Energy & Proteus - London Helsinki Underground (K-Complex remix)
Deviance - Energize
Alek Száhala - Chimaera
Lab4 - Candyman
Pain On Creation - V8
K-Complex - Adagio (Rave mix)

lisätiedot - kuuntele
Xelfer

Posts: 140

#2 • • Xelfer harder.fi
Jotai erroria sylkee silmille ku yritän imasta.

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

nethr

Posts: 763

#3 • • nethr !!
Lähti latautuu *hih*

--
xD

Avatar
#4 • • gnomex Guest

Xelfer, 21.3.2006 15:13:
Jotai erroria sylkee silmille ku yritän imasta.


Outoa, kyllä linkki on ihan kunnossa ja toimii.
Xelfer

Posts: 140

#5 • • Xelfer harder.fi
Mun tulikettu jotain sekoilee, nyt lähti tulee.

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Xelfer

Posts: 140

#6 • • Xelfer harder.fi
Voivoi... *eiei*
Mä en kyllä bongannu yhtään onnistunutta vaihtoa tästä setistä, no ehkä Chimaera->Candyman mut sekään ei ollu biittimiksattu. Pitäisköhän mun laskea rimaa kun itse en oo kehdannu vielä yhtään settiä julkaista vaikka mokaan yleensä vain 1-2 vaihtoa per setti *blush*
Sunnuntaideejiin kannattais varmaan käyttää myös muutama lauantai harjoitteluun. Vinkkinä voisin sanoa et kannattaa kuunnella et kappaleet on ensin suunnilleen yhtä nopeita ja sit vast ruveta hienosäätää pitchiä. Tässä setissä esim. Timiquizqueh on huomattavasti nopeampi kuin sitä edeltänyt Lost. Musiikkimausta en voi kuitenkaan sanoa pahaa, itsellänikin on melkein noi kaikki levyt *joo*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

antonsonin

Posts: 2,712

#7 • • Edited antonsonin laserpoint.
Kyllä kantsii aluks ainaki saada ne vaihdot edes jotenki biittiin ennenkuin lähtee julkasemaan miksauksia.
hrdkvr

Posts: 3,929

#8 • • hrdkvr KURGO
män.. whats teh beatmix :D

soitteletko edelleen tt1650??
se voi tietty olla syy laukkoihin.. t: nimimerkillä kokemusta mistä puhun!

mut ekaks kannattais järkkää vaihtaa.. niinkuin xelfer sano et toi timitsekki oli ihan liian nopee tohon vaihtoon..



1. osta uudet levarit.. siis oikeesti.. kun tt1650 pitchi on jotian 0.5% luokkaa niin et tuu koskaan saamaan biisejä kohdalleen muuta kun tsägällä.. ja se moottorin veto..

2. levyt järkkään

3. treenaa viel vähä

--
-keep it hard-

Jinkso

Posts: 1,209

#9 • • Jinkso FINRG

hardikaveri, 23.3.2006 16:08:
1. osta uudet levarit.. siis oikeesti.. kun tt1650 pitchi on jotian 0.5% luokkaa niin et tuu koskaan saamaan biisejä kohdalleen muuta kun tsägällä.. ja se moottorin veto..



Mä soittelen ihan vakituiseen TT1650:llä ja ensimmäisenä mulla ainakin ottaa omat taidot eikä levarin rajotukset vastaan. Okei, huomattavasti enemmän keskittymistä tuo kaipaa kun esim. Teknarilla soitto, mutta muuten kyllä pelaa ihan jees!
hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO

Jinkso, 24.3.2006 00:08:
---
hardikaveri, 23.3.2006 16:08:
1. osta uudet levarit.. siis oikeesti.. kun tt1650 pitchi on jotian 0.5% luokkaa niin et tuu koskaan saamaan biisejä kohdalleen muuta kun tsägällä.. ja se moottorin veto..

---


Mä soittelen ihan vakituiseen TT1650:llä ja ensimmäisenä mulla ainakin ottaa omat taidot eikä levarin rajotukset vastaan. Okei, huomattavasti enemmän keskittymistä tuo kaipaa kun esim. Teknarilla soitto, mutta muuten kyllä pelaa ihan jees!



ei pidä paikkaansa..

niinkuin tossa yllä sanoin niin tt1650 on epätarkka pitsi.. joku 0.5% pykälillä.. eli teoriassa et voi kovinkaan montaa biisii saada täysin oikeaan nopeuteen keskenään.. ainut jos on täysin sama bpm tai 5 jaollinen juhde..

no ei nyt noin radikaalisti.. kyllä mä 1650 onnistuin ihan hyvin settei soittaa mutta ei kauaa pysty pitää 2 levyy päällekkäin ilman korjailuja

ite kun koitin kaverin toisia levareita niin huomasin että osaanhan mä soittaa :D
ja sit ostin uudet levarit jossa 0.01% pitsi niin johan rupes lyyti kirjottaa

--
-keep it hard-

Jinkso

Posts: 1,209

#11 • • Edited Jinkso FINRG

hardikaveri, 24.3.2006 09:44:
niinkuin tossa yllä sanoin niin tt1650 on epätarkka pitsi.. joku 0.5% pykälillä.. eli teoriassa et voi kovinkaan montaa biisii saada täysin oikeaan nopeuteen keskenään.. ainut jos on täysin sama bpm tai 5 jaollinen juhde..



Väärin, analogisissa levareissa pitchi on äärettömän tarkka eikä portaita ole lainkaan. TT1650:ssä se epätarkkuus aiheutuu lähinnä pitchin ja sen potikan löysyydestä ja muovisuudesta. Ja hyvin usein tuolla saan kappaleet biitelleen lainkaan bendaamatta.

Huomattavasti huonompi pyöritinhän tuo on ainakin Teknariin verrattuna ja varmasti vaikeampi soittaa, mutta soittajasta se enemmän kiinni. :)

Edit: Anteeksi offtopicista, oli vain pakko päästä Numarkkia sen verran puollustamaan, että kyllä tuollakin hyvin soittamaan oppii! *joo*
hrdkvr

Posts: 3,929

#12 • • hrdkvr KURGO
no sulla on kyl sit ollu joku uudenmpi malli.. :D
ootko nyt ihan varma tosta pitchistä?

no antaa olla.. pointti kuitenkin on että jos osaa vetää huonoilla biitilleen niin on 100 varmasti tosi hyvä paremmilla laitteilla..

itteäni nyt harmittaa hukkaan heitetyt pari vuotta jonka aikana en paljoa kehittynyt ja syy oli täysin laitteissa.. kun ostin ttx:t niin johan rupes ..

--
-keep it hard-

Jinkso

Posts: 1,209

#13 • • Jinkso FINRG

hardikaveri, 24.3.2006 12:07:
no antaa olla.. pointti kuitenkin on että jos osaa vetää huonoilla biitilleen niin on 100 varmasti tosi hyvä paremmilla laitteilla..



Tuosta olen aivan täysin samaa mieltä! :)
1650:ssä on tosiaan kovin laiska vääntö, yleensä ite tuuppan levylle vähän extravauhtia lähettäessä.

Yhden pikkuvinkin haluaisin antaa Gnomexille:
Kokeilepa joskus harjoitellessasi aloittaa vaihtoja aikaisemmin, nuo kohdat joissa pelkkä basari hakkaa on hieman tylsiä. Mukavia soittohetkiä! *piis*
NextAce

Posts: 2,505

#14 • • NextAce Alienated
Nopeella kuuntelulla läpi ja ei oikein iskeny. Biisien puolesta kyllä, mutta vaihdot oli kyllä aika karseeta kuunneltavaa. Eli treenii vitusti lisää.

--
-Alienation-

-----

MiSSy*

Posts: 108

#15 • • MiSSy*
Mä tykkäsin ainaki! *hih*
Zebir

Posts: 659

#16 • • Zebir
Ei jaksa edes kuunnella settiä, sen verran jokaista näistä biiseistä soitettu että ne osaa jo ulkoa *nukkuu*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-