Ensinnäkin erittäin paljon kiitoksia Nikelle hyvästä palautteesta!!
Tässä jotain poimintoja.
Nikke, 14.3.2006 19:21:
Nonii....
Miksauksen puolesta tämä on vallan loistava setti, biisit vaihtuu mainiosti.
Kiitos, kiitos! Itse sitä ei oo koskaan tyytyväinen, mut oleellista onkin, että kuulijat tykkäisivät. Hyvä jos näin on!
Revealed- biisistäkin on parempi Niklas Hardingin remix. Tää progressive mix kuulostaa just siltä kun mitä voi kuvitella kun kiksumiehet yrittää tehä progea . Toi voksu toimii silti aivan mahtavasti
Yleensä Hardingin soundi onkin maistunut mulle erittäin hyvin, mut tästä biisistä progressive mix vie mulla kyllä voiton. Mut makuasioita, hyvä vaan, että on erilaisia näkemyksiä. Noihin vokaaleihin oon itsekin kovasti tykästynyt.
Rakenne toimiva. Tosin ehkä tuo Bolier olisi voinut olla ennen Mr Samia, mut menee ne noinkin.
Joo mietinkin sitä myös noin päin.
Teknisesti siis loistosetti ja kaipaamaan jäin vaan samanlaista selektiota kuin viime miksauksessa. Hyvin samantyyppinenhän tämä on siihen verrattuna, mutta tällä kertaa ei niitä uusia hyviä progetrance biisejä vain löytynyt, eikä niitä taida paljoa ollakkaan.
Joo tää oli tosiaan jonkun verran sitä edellistä trancempi setti, mutta siihenkin on syynsä. Tää oli tosiaan ensisijaisesti radio-setti ja multa pyydettiin guest mixiin trancempaa soundia, niin progempia raitoja tuli tähän sitten vähän vähemmän. Vaihtelunakin ihan kiva soittaa himpun verran suoraviivaisempi setti.
EDIT: Niin ja mukavahan tätä oli kuulla silloin myös radiossa :)
Kiva, että kuulolla on oltu. Kiitoksia vielä kaikille kuulijoille!