M: Uusi Sony VAIO S5HP/B Kannettava !

19 posts, 1 page, 5,249 views

kvensse

Posts: 12

#1 • • Edited kvensse vilsu
Myynnissä olisi siis Sony VAIO S5HP/B kannettava tietokone.
Pieni, kevyt ja tehokas ! 12kk takuuta !


http://vaio.sony-europe.com/view/View.action?section=Products_ITE&productcategory=%2FComputing%2FVAIO+Notebooks%2FVN+S+Series&productmodel=%2FComputing%2FVAIO+Notebooks%2FVN+S+Series%2FVGN-S5HP&productsku=VGNS5HP%2FB.EC1&site=ite_fi_FI&page=ProductTechnicalFeatures

Tekniset tiedot:

-Intel® Pentium® M 740 -suoritin (533 MHz:n FSB)

-Microsoft® Windows® XP Professional

-13.3" X-black LCD @ 1 280 x 800

-Muistia 512mt

-80GB kiintolevy

-Kaksitasoinen DVD±RW-asema

-NVIDIA® GeForce™ Go 6400, jossa 128 Mt:n TurboCache™ (*)

-Integroitu langaton lähiverkko


Kuvia löytyy: http://www.saunalahti.fi/kvensse/vaio/

Kone on upouusi alkuperäisessä pakkauksessaan ja sijaitsee Länsi-Vantaalla.

Pistetään nyt alkuun vaikka, että 1100 -->> voi alkaa tarjoilemaan.

Yhteydenotot tänne tai sitten viltsu(a)usa.com
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Pepsin kamppiksen koneet on saapuneet hamstereille?
ezzy

Posts: 8,060

#4 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 8.3.2006 19:38:
Pepsin kamppiksen koneet on saapuneet hamstereille?



Niistä suurin osa tais olla S4 malleja. Correct me if i'm wrong, mut muutamille vaan lähetettiin S5-mallia.

niin ja so what?
Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 8.3.2006 19:46:
Niistä suurin osa tais olla S4 malleja. Correct me if i'm wrong, mut muutamille vaan lähetettiin S5-mallia.



Mulla ei ole tosta asiasta hajuakaan sen syvemmälle, että ne oli Sonyn Vaioja. *hihu*

ezzy, 8.3.2006 19:46:
niin ja so what?



Ei niin mitään - musta se nyt vaan oli kiinnostava ajatus ja ajattelin kysyä huvikseni. Mistä aggre?
kvensse

Posts: 12

#8 • • kvensse vilsu
Kyllä, kone on pepsi skabasta.
12kk takuuta löytyy.
ovh 1900 halvimmillaan.

Tarjotkaahan joku :)
cHRISSe

Posts: 463

#9 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
Mikä noissa VAIOissa on niin ihmeellistä et hinnat o pilvissä..

--
ô_ô

Lost-Soul

Posts: 3,107

#10 • • Lost-Soul los pallos

cHRISSe, 8.3.2006 23:53:
Mikä noissa VAIOissa on niin ihmeellistä et hinnat o pilvissä..


se että niissä lukee jossain sony

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

pakana

Posts: 307

#11 • • pakana
Laatu maksaa, mul on ton myynnissä olevan 15,4-tuumanen isoveli enkä vaihtas muuhun ku samanlaiseen tuplaprossuseen. Mukana tulee kans parin huntin edestä käyttökelposta softaa.

1100 on vitun asiallinen hinta kyllä minkä vaan merkkisestä läppäristä noilla spekseillä.

--
Ei savua ilman multaa.

Beliar

Posts: 1,361

#12 • • Beliar

pakana, 9.3.2006 10:18:
Laatu maksaa,
1100 on vitun asiallinen hinta kyllä minkä vaan merkkisestä läppäristä noilla spekseillä.



Niin tonni-sata on niin halpa hinta tosta koneesta, että ei luulisi olevan vaikee saada myytyy.

SONYssä maksaa ennenkaikkea se näyttö! *kuolaa* Itse pari vuotta Vaioa käytettyäni voin edelleenkin todeta, että muut TFT-valmistajat ovat teknisesti niiiiiin kaukana perässä!

Lisäksi Vaiot on kyllä tehokkaita ja laadukkaita koneita, joidenka PE-puolikin on hoidettu hyvin.

Ostaisin kyllä, jos olis ylimääräistä rahaa ja tarvetta...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

lohikarme

Posts: 1,730

#13 • • lohikarme RitariVittupää
Mun olis tarkotus saada työläppäri ja voisin vinkkasta pomolle että tässä olis... palaan pian asiaan *hymy*

--
Qualis artifex pereo

Cloud

Posts: 2,162

#14 • • Cloud Game Freak
Mua kiinnostais ihan näin mielenkiinnosta kuinka paljon opportunistimme on itse tosta koneesta pepseinä maksanut?


Kaipa tuo 1100 on halpahinta, mutta kiinostais tietää kuinka halvaksi se niillä pepseillä tuli =P


Oftopic hivenen koko juttu, mutta musta se homma kusi kun ne ei tehnyt extra sääntöjä siitä, ettei konetta saa myydä etc..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

pakana

Posts: 307

#15 • • pakana

SONYssä maksaa ennenkaikkea se näyttö! *kuolaa* Itse pari vuotta Vaioa käytettyäni voin edelleenkin todeta, että muut TFT-valmistajat ovat teknisesti niiiiiin kaukana perässä!

Lisäksi Vaiot on kyllä tehokkaita ja laadukkaita koneita, joidenka PE-puolikin on hoidettu hyvin.



Joo toi unohtu mainita kun sitä on tottunu pitämään aika itsestäänselvyytenä :-) en tiedä tosta Sstä mut täs mun koneessa on kaks taustalamppuu tavallisen yhden sijaan, takaa tasasen kuvan joka on tosiaan luokkaa muita merkkejä kirkkaampi, terävämpi ja kontrastikkaampi.

Mitä tohon Pepsihommaan tulee niin ei tolla 1100 montaa sataa voita, ja ihan työllä ansaittua rahaa. Ei se etikettirumba mikään yhen safkiksen nykäys kuitenkaan ollu.

En tajuu miks jengii vituttaa/ihmetyttää toisten ahkeruus, etenkin ku tässä voittaa se joka jakso niiden pullojen kanssa vehdata, sekä se joka ettii laatukannettavaa halvalla. Jos mä en ois ostanu omaani syksyllä ni tästä ois tehty kaupat jo, ihan sama maksoko myyjä siitä euron tai 5 koska tää on edelleen paljon halvempi ku vastaava kaupasta.

Ainut kuka tässä kaupassa kärsii on kateelliset, ja typerät firmat jotka kämmii kampanjoitaan :-)

--
Ei savua ilman multaa.

Ozie

Posts: 1,389

#16 • • Ozie

Cloud, 9.3.2006 12:04:
Mua kiinnostais ihan näin mielenkiinnosta kuinka paljon opportunistimme on itse tosta koneesta pepseinä maksanut?


Kaipa tuo 1100 on halpahinta, mutta kiinostais tietää kuinka halvaksi se niillä pepseillä tuli =P


Oftopic hivenen koko juttu, mutta musta se homma kusi kun ne ei tehnyt extra sääntöjä siitä, ettei konetta saa myydä etc..



Yleisestihän tuo tuli johonki 400-700:n välimaastoon. Riippuen paljon niitä pepsejä sitte myi.
1200 - 1500 maksaa se 1000 pulloa ja sitte ~800 voi saada kun ne pullot myy, pantithan on jo 400. Lisäks sillä saa vielä aika hyvin plussapisteitä *vink*
Cloud

Posts: 2,162

#17 • • Cloud Game Freak

Ozie, 9.3.2006 16:38:

Lisäks sillä saa vielä aika hyvin plussapisteitä *vink*




Tosiaan plussaa plussaa =P Niillä plussilla ostaakin sitten jonkin aikaa Pepsiä =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kvensse

Posts: 12

#18 • • kvensse vilsu

Cloud, 9.3.2006 20:01:
---
Ozie, 9.3.2006 16:38:

Lisäks sillä saa vielä aika hyvin plussapisteitä *vink*

---



Tosiaan plussaa plussaa =P Niillä plussilla ostaakin sitten jonkin aikaa Pepsiä =P



hitto ku en ees muistanu plussia ottaa *toktok*
hemuz

Posts: 2,178

#19 • • hemuz kätevä emäntä

kvensse, 14.3.2006 19:09:

hitto ku en ees muistanu plussia ottaa *toktok*



s-etuhan on viel paree *pepsodent*

Mul olis kyl tarvetta koneelle, mut joutuu varmaa pätkäl ostaa jostai kaliilla :(