Budapest ja bileet

16 posts, 1 page, 15,578 views

chanter

Posts: 9

#1 • • chanter
Onko kellään klubilöytöjä/vinkkejä Budapestistä??
Olen menossa elokuussa useammaksi viikoksi sinne ja olis kiva kuulla paikoista missä kannattaisi bilettää.
Szigettiin luonnollisesti olen jo menossa...

-Chanter
¡ Previous post about a year ago !
ninasusanna

Posts: 2

#2 • • ninasusanna
Minäkin kaipaisin vinkkejä budapestin parhaista klubeista, joten Chanter haluaisitko kertoa viimekesän kokemuksistasi?

kaikki muutkin, jotain infoa omaavat; Vinkkejä kehiin!!! ennakkotiedot on aina kivoja, vaikka toki uskon paiakllistekin minua asiassa vailsevan.. *vink*
Anny

Posts: 666

#3 • • Anny Hurricane-Munster
Infoa kaipailee myös...

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

¡ Previous post about a year ago !
Funktion

Posts: 1,720

#8 • • Edited Funktion over 9000

petraxx, 6.10.2008 19:18:
Uudeks vuodeks Budapestiin ja Studiolle:

http://www.youtube.com/watch?v=VEYB5wOaTjE&feature=related



Nyt kyllä joutuu quottaan hitusen vanhaa viestiä, mutta siis, ollaan myös kaverin sekä parin Ruotsista mukaan tulevan tyttösen kanssa suuntaamassa Budapestiin uudeksivuodeksi.

Mitä nyt oon jostain huomannu, niin kun sulla tuntuu olevan tuota infoa menosta ympäriinsä, niin osaatko sanoa lisää Budapestin klubitarjonnasta?

EDIT: eihän se ollukaan vanha viesti

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Avatar
#9 • • x Guest

Funktion,

---


Nyt kyllä joutuu quottaan hitusen vanhaa viestiä, mutta siis, ollaan myös kaverin sekä parin Ruotsista mukaan tulevan tyttösen kanssa suuntaamassa Budapestiin uudeksivuodeksi.

Mitä nyt oon jostain huomannu, niin kun sulla tuntuu olevan tuota infoa menosta ympäriinsä, niin osaatko sanoa lisää Budapestin klubitarjonnasta?

EDIT: eihän se ollukaan vanha viesti



Joo, hyvä tarjonta ja hienot puitteet. Studio (Hajógyári Sziget) on yks uusimpia klubeja siellä ja sen naapurista löytyy myös Dokk joka on hitusen kaupallisempi. Uutenavuonna Budapestissa soittelee ainakin Seaman ja Warren, tosin Seaman taitaa olla jossain kaupungin ulkopuolella.
Funktion

Posts: 1,720

#10 • • Funktion over 9000

petraxx, 10.10.2008 19:00:
---
Funktion,

---


Nyt kyllä joutuu quottaan hitusen vanhaa viestiä, mutta siis, ollaan myös kaverin sekä parin Ruotsista mukaan tulevan tyttösen kanssa suuntaamassa Budapestiin uudeksivuodeksi.

Mitä nyt oon jostain huomannu, niin kun sulla tuntuu olevan tuota infoa menosta ympäriinsä, niin osaatko sanoa lisää Budapestin klubitarjonnasta?

EDIT: eihän se ollukaan vanha viesti

---


Joo, hyvä tarjonta ja hienot puitteet. Studio (Hajógyári Sziget) on yks uusimpia klubeja siellä ja sen naapurista löytyy myös Dokk joka on hitusen kaupallisempi. Uutenavuonna Budapestissa soittelee ainakin Seaman ja Warren, tosin Seaman taitaa olla jossain kaupungin ulkopuolella.



Ok, kiitoksia infoista! :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kestmi

Posts: 16

#11 • • kestmi Sketsi
Muutamana matkavinkkinä voin kertoa, että Hajógyári Sziget -saarelta tuntui löytyvän kaupungin parhaat klubit. Dokk ja etenkin Club Studio olivat todella hienoja. Studiolla oli ehkä paras äänentoisto (Redrumin lisäksi Helsingissä), missä olen koskaan ollut. Ilmanvaihto oli Studiolla todella hyvä, mikä teki tanssimisesta ahtaassa väkijoukossa jopa miellyttävää :)

Pienempiä klubeja löytyy ainakin Mammut (?) ostoskeskuksesta, jossa on myös keilahalli. Iltaa aloitellessa oli mukavaa hohtokeilata ja kuunnella livesettiä. Kyllä siellä osataan tuo viihdyttämisen taito :)

Mikko
¡ Previous post a couple of years ago !
turquoise

Posts: 732

#12 • • turquoise e-ra2co
Hei,

onks mitään uusia Budapest-vinkkejä? Heinäkuussa olisi tarkoitus viettää viikko, ja ehtisihän siinä ajassa yhden illan clubbaillessakin viettää. *jiihaa* Emme ole siis Ozoroihin menossa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

aikkis

Posts: 102

#13 • • aikkis
Instantista tuli kantapaikka, vaikka asuinkin kaupunkin suurimman klubin yläpuolella. Siellä on paljon nähtävää, joka huone on oma taideteoksensa (ilmeisesti nyt taas uusittu), löytyy myös vaihteleva konemusiikkipuoli ja kellari. http://www.instant.co.hu/en Se on suht helppo löytää keskustasta jos kävellen liikkeellä :)
Toinen on Szimpla, jota ei kannata jättää väliin. Kannattaa joku paikallinen pyytää neuvomaan paikalle (keskustassa, mutta vähän hankala ehkä löytää), siellä on käytävä myös aina kun Budapestissa käy :) https://www.facebook.com/szimplakert Tuolta kannattaa aloitella, siellä on kiva istuskella ja sieltä saa myös ruokaa :)

Ja jos on viikko aikaa, niin kannattaa joka ilta tsekata joku paikka, osa avataan jo viiden jälkeen ja bileet saattavat olla suurimmillaan jo yhdeksän maissa ja viikonloppuisin voi jatkaa aamukuuteen, jos pysyy hereillä :D

Kannattaa napata Funzine-lehtinen kauppakeskuksesta, missä kerrotaan, ketkä missäkin ovat soittamassa, siellä on sen verran laaja tarjonta.
turquoise

Posts: 732

#14 • • turquoise e-ra2co

Replying to Budapest ja bileet:

IBudapest



Suuret kiitokset vastauksesta *hihu*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Tervis-

Posts: 42

#15 • • Tervis-
Tällä hetkellä Budapestissä liikenteessä ja eilen käytiin hajogyari szigetil dokk beach clubil, ei mikää kummonen meininki kyllä en tiiä johtuko siitä että keskiviikko mutta huomenna lähetään kyseiselle saarelle uusintakierrokselle ja tarkoituksena ainaki käydä studio tsiikaamassa :) keskustan yö elämää ei vielä oo kerinny käydä tutkailemassa mutta on tässä 4 päivää vielä aikaa
Tervis-

Posts: 42

#16 • • Tervis-
Takaisin kylmässä suomessa. hajogyari sziget ei pitänyt auki kuin ulkoilma klubeja, johtui varmaan säästä ( varjossa +38 ja yölläkään ei helpottanut kun laski vain +33 ) eli studio sun muut sisä clubit jäi tältä osin näkemättä :( kysäsin saaren turvamiehiltä asiasta ja sanoivat että jaksottavat aukioloja että kylmällä on sisä clubit auki ja kuumalla ulkoilma clubit koska porukkaa ei riitä jokaiseen paikkaan.