Kate Lesing - Neverland (Johnny Bash rmx)

15 posts, 1 page, 5,663 views

styrOx

Posts: 485

#2 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Yks jäbän parhaista......vaikka ei ihan omaa matskuu ookkaan...*aplodit* *jiihaa*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

SASHA  F

Posts: 1,722

#3 • • SASHA F
Joo oli tosi hyvän kuulonen, hyvät hc kikit
UKrep

Posts: 329

#4 • • UKrep
On todella hyvä!!! *aplodit*
Individual

Posts: 10,942

#5 • • Edited Individual HYPNO!
Mä tykkäsin kyllä tästä. Mielenkiinto säilyi loppuun asti, mikä on mun mielestä ansioksi ja tosiaan toi kicki oli aikasta asiallisen kuuloinen. Ehkäpä balanssiosastolla eri soundien välillä oli hieman hakua loppupuolella, mutta ehkäpä vain hourailen. Siinä kohdassa jossa tämä tyttönen lauloi viimeisen mättökohdan juuri alkaessa jokin otti korvaan, aivan kuin nämä kaksi elementtiä eivät oikein kuullostaisi hyvältä soidessaan sen hetken aikaa päälekkäin, mutta kaiken kaikkiaan good work, mate.
Teknojta

Posts: 1,033

#6 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Rillumarei (aka ritititiu) hc ei kyllä iske... joten en sen takia ala dissaamaan, mutta trancevoksut latistaa tunnelmaa entisestään. liian poppia mun makuun *poks*
checki

Posts: 683

#7 • • checki

Individual, 2.3.2006 15:54:
Siinä kohdassa jossa tämä tyttönen lauloi viimeisen mättökohdan juuri alkaessa jokin otti korvaan, aivan kuin nämä kaksi elementtiä eivät oikein kuullostaisi hyvältä soidessaan sen hetken aikaa päälekkäin, mutta kaiken kaikkiaan good work, mate.



Itsekin kiinnitin huomion tuohon kyseiseen kohtaan. Jotenkin tuo melodia/ääni ei sopinut vokaaliosuuden kanssa yhteen. Muuten kyllä erinomainen kappale sen kummempia erittelemättä *aplodit*

--
Ämpäriin ei huku.

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#8 • • Adonis Hercules Hart + Zell

checki, 2.3.2006 20:11:
---
Individual, 2.3.2006 15:54:
Siinä kohdassa jossa tämä tyttönen lauloi viimeisen mättökohdan juuri alkaessa jokin otti korvaan, aivan kuin nämä kaksi elementtiä eivät oikein kuullostaisi hyvältä soidessaan sen hetken aikaa päälekkäin, mutta kaiken kaikkiaan good work, mate.

---


Itsekin kiinnitin huomion tuohon kyseiseen kohtaan. Jotenkin tuo melodia/ääni ei sopinut vokaaliosuuden kanssa yhteen. Muuten kyllä erinomainen kappale sen kummempia erittelemättä *aplodit*



---

Tiedostin homman kyllä ja siksi siinä on niitä feidauksia, mutta silti se kalskahtaa hieman.. Tarkoitus on aloittaa "loppumättö" aikailematta ja sit päätin olla antamatta sen eukon laulaa eka loppuun :) Paljon kiitoksia ja lisää kommentteja, kiitos :)
Burmax

Posts: 237

#9 • • Burmax
Noniin. Biisi lähtee erittäin tyylikkäästi liikkeelle ainakin, joten koukuttaa samantien. Ehkä voksuja olisi voinut tuoda enemmän esille vaikka jotain kompuraa käyttäen, ja jotenkin tuntuu, että laulaja laulaa omia aikojaan välillä; biisi paukkaa eri raiteella kuin itse laulaja. Mielestäni biisistä löytyy kuitenkin sen luonteeseen erittäin sopiva synaäänimaailma sekä kiwa gabberkick, joten näillä mennään iloisesti eteenpäin *iloinen* Hyvä biisi. Varmasti ainakin hieman erilainen kuin mitä muut mahdolliset remixit tuohon kilpailuun :)

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#10 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Burmax, 3.3.2006 08:35:
Noniin. Biisi lähtee erittäin tyylikkäästi liikkeelle ainakin, joten koukuttaa samantien. Ehkä voksuja olisi voinut tuoda enemmän esille vaikka jotain kompuraa käyttäen, ja jotenkin tuntuu, että laulaja laulaa omia aikojaan välillä; biisi paukkaa eri raiteella kuin itse laulaja. Mielestäni biisistä löytyy kuitenkin sen luonteeseen erittäin sopiva synaäänimaailma sekä kiwa gabberkick, joten näillä mennään iloisesti eteenpäin *iloinen* Hyvä biisi. Varmasti ainakin hieman erilainen kuin mitä muut mahdolliset remixit tuohon kilpailuun :)



Nimenomaan oli tarkoitus tehdä oman kuuloinen biisi, eikä välttämättä sitä voittajaraitaa. Valitettavasti suurin osa porukasta ei juuri kiihotu gabberista.. Nobody likes us, we don´t care! :)
Burmax

Posts: 237

#11 • • Burmax

JohnnyBash, 3.3.2006 12:14:
---
Burmax, 3.3.2006 08:35:
Noniin. Biisi lähtee erittäin tyylikkäästi liikkeelle ainakin, joten koukuttaa samantien. Ehkä voksuja olisi voinut tuoda enemmän esille vaikka jotain kompuraa käyttäen, ja jotenkin tuntuu, että laulaja laulaa omia aikojaan välillä; biisi paukkaa eri raiteella kuin itse laulaja. Mielestäni biisistä löytyy kuitenkin sen luonteeseen erittäin sopiva synaäänimaailma sekä kiwa gabberkick, joten näillä mennään iloisesti eteenpäin *iloinen* Hyvä biisi. Varmasti ainakin hieman erilainen kuin mitä muut mahdolliset remixit tuohon kilpailuun :)

---


Nimenomaan oli tarkoitus tehdä oman kuuloinen biisi, eikä välttämättä sitä voittajaraitaa. Valitettavasti suurin osa porukasta ei juuri kiihotu gabberista.. Nobody likes us, we don´t care! :)



Äh, nyt meni hieman väärällä tavalla viesti perille :) Ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä biisiä, koska mielestäni se on oikeasti hyvä. Ja usko pois, kyllä allekirjoittanut gabberista pitää, kun itse tekee hardstyleä ;) Ja siis se oli hyvä, että tästä biisistä joku teki kunnon "leka" version, koska itsekin mietin ensin sitä suuntaa. Joten propsit täysin sinne päätyyn :)

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#12 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Burmax, 3.3.2006 15:08:
---
JohnnyBash, 3.3.2006 12:14:
---
Burmax, 3.3.2006 08:35:
Noniin. Biisi lähtee erittäin tyylikkäästi liikkeelle ainakin, joten koukuttaa samantien. Ehkä voksuja olisi voinut tuoda enemmän esille vaikka jotain kompuraa käyttäen, ja jotenkin tuntuu, että laulaja laulaa omia aikojaan välillä; biisi paukkaa eri raiteella kuin itse laulaja. Mielestäni biisistä löytyy kuitenkin sen luonteeseen erittäin sopiva synaäänimaailma sekä kiwa gabberkick, joten näillä mennään iloisesti eteenpäin *iloinen* Hyvä biisi. Varmasti ainakin hieman erilainen kuin mitä muut mahdolliset remixit tuohon kilpailuun :)

---


Nimenomaan oli tarkoitus tehdä oman kuuloinen biisi, eikä välttämättä sitä voittajaraitaa. Valitettavasti suurin osa porukasta ei juuri kiihotu gabberista.. Nobody likes us, we don´t care! :)

---


Äh, nyt meni hieman väärällä tavalla viesti perille :) Ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä biisiä, koska mielestäni se on oikeasti hyvä. Ja usko pois, kyllä allekirjoittanut gabberista pitää, kun itse tekee hardstyleä ;) Ja siis se oli hyvä, että tästä biisistä joku teki kunnon "leka" version, koska itsekin mietin ensin sitä suuntaa. Joten propsit täysin sinne päätyyn :)



Kiitti! Juu en mä tarkoittanu et sä et tykkäis gabberista tai mätöstä vaan kunhan yleisesti jutustelin aiheesta tohon.. Mut hyvä.. Oon muuten tulossa turkuun ens viikonloppuna, mut tarkoitus on mennä johonkin "tavismestaan" :) Meillä taitaa olla yhteisiä ystäviä siellä.
Burmax

Posts: 237

#13 • • Burmax

Kiitti! Juu en mä tarkoittanu et sä et tykkäis gabberista tai mätöstä vaan kunhan yleisesti jutustelin aiheesta tohon.. Mut hyvä.. Oon muuten tulossa turkuun ens viikonloppuna, mut tarkoitus on mennä johonkin "tavismestaan" :) Meillä taitaa olla yhteisiä ystäviä siellä.



Nonii pitänee tulla sit kuuntelee, jos vaan mestan nimi selviää :) Juu taitaapi ainakin yksi nimi juolahtaa mieleen näistä yhteisistä ystävistä ;)

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#15 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
*aplodit* ja taas kerran ei voi muuta sanoo ku et *hikoil* vauh..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE