Miika Kuisma @ The System (February 2006)

24 posts, 2 pages, 3,899 views

placiq

#21 • • Edited placiq Jorkki
Tullu kuunneltuu tällä viikolla suht moneen kertaan,
on se vaan niin kaunista kuunneltavaa.

Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) *sydän*
Juuls

#22 • • Edited Juuls Housee, Progee, Kiksuu
Joo yleensä koitan tehdä semmoisia miksauksia, että kaikki biisit olisi ostettavissa. Tällä kertaa olikin uudempaa matskua kuin yleensä. Musta vaan tuntuu että monet radioshowt soittaa liian uutta musaa ja tekee hallaa levyjen myynnille. Moni on kuunnellut kotona radioripit puhki siihen mennesä kun biisi julkaistaan, eikä ostaminen tunnu enää mielekkäältä. Sen takia koitan ohjata jengiä ostamaan hyviä biisejä just sillon kun ne on tullu ulos *hymy*

Juurikin näin !! *joo*

Itse oon koittanu kans välttää kuuntelemasta noita radio settejä liikaa ettei tule kyllästys.

--
"Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto."

(Albert Einstein).

Progression

#23 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) [Anjunabeats]

If that isn't classed as an amazing tune??? I really don't know what is!!! Anjunabeats strikes again with yet another belting tune released! *hihu*
Aidan

#24 • • Edited Aidan Soitan suutani koska voin!
Täss on taas Miikaa parhaimillaan!! Ei voi muuta sanoo!

Viimeinki muistin antaa palautetta ku tää on soinu jo jonki aikaa töissä luureissa :)

Mielettöman kivoja biisejä ja ja tosi nätisit rakenettu mixaus on saumatonta ja yleis saundi kohillaan. Parhaimpia mixejä tällä hetkellä mitä oon jaksanu kuunella :) Siin o vähän sitä kaikee! <3

Jos nytt jotan arvosanoja pitäs antaa niin 9,5/10 MEE LAIKI!!!.. *sydän*

PS. toi no.12 on Alex Gold - Stranded in Paradise (tää on yks lemppari biisejä koskaan, eikä tää AR52 remixi oo ollenkaan hullumpi) NICE! *piis*

--
Hammer Zeit!