Takuu ja huolto

13 posts, 1 page, 5,465 views

Yediah

Posts: 1,090

#1 • • Yediah FINRG, Spacehouse
joo elikkäs kyselisin että minne päin suomea thomannilta ostetut tuotteet voivat tarpeen vaatiessa lähettää takuuhuoltoon? mitkä liikkeet huoltavat? olisi kiva saada tietoa. ja suositelkaan jotain..:)
DJ_laama

Posts: 123

#3 • • DJ_laama
Thomannilta ostetut laitteet pitää lähettää thomannille saksaan takuuhuoltoon. Ite takuuhollatin pinohiiren cd-soittimen ja homma toimi mielestäni hyvin... yhteensä meni kuukausi kun sain se takasin, olin varautunu pitempään aikaan.
Yediah

Posts: 1,090

#4 • • Yediah FINRG, Spacehouse

DJ_laama, 8.2.2006 13:16:
Thomannilta ostetut laitteet pitää lähettää thomannille saksaan takuuhuoltoon. Ite takuuhollatin pinohiiren cd-soittimen ja homma toimi mielestäni hyvin... yhteensä meni kuukausi kun sain se takasin, olin varautunu pitempään aikaan.




kiitos.. maksaako ne lähetykset sinne thomannille mitään?
Illustrator

Posts: 3,171

#5 • • Edited Illustrator

Yediah, 8.2.2006 13:19:
---
DJ_laama, 8.2.2006 13:16:
Thomannilta ostetut laitteet pitää lähettää thomannille saksaan takuuhuoltoon. Ite takuuhollatin pinohiiren cd-soittimen ja homma toimi mielestäni hyvin... yhteensä meni kuukausi kun sain se takasin, olin varautunu pitempään aikaan.

---



kiitos.. maksaako ne lähetykset sinne thomannille mitään?

Ei maksa. Tai tietysti maksat sen lähetyksen sinne ja ne maksaa sitte sun tilille sen summan takasin. Jos epäilyttää ni kannattaa soittaa sinne. Todella asiallinen palvelu.*joo*
DJ_laama

Posts: 123

#6 • • DJ_laama
Ne maksaa ne postikulut sinne asiakastilille... jos ne haluu pankkiin asti omalle tilille sitä pitää erikseen muistaa pyytää.
Yediah

Posts: 1,090

#7 • • Yediah FINRG, Spacehouse
kiitos.. jos tarvetta tulee niin muistan tän. ;D
kid bionic

Posts: 275

#8 • • kid bionic
Itseltäni lähti takuuhuoltoon numarkin cdn35 ja sen tuli ups:n lähetti hakeen ihan kotiovelta, eikä siten maksanu mulle mitään...

laite tosin oli vain viikon vanha... en tiedä vaikuttiko jotenkin asiaan.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9 • • Jussi Soro choon!

DJ_laama, 8.2.2006 13:16:
Thomannilta ostetut laitteet pitää lähettää thomannille saksaan takuuhuoltoon. Ite takuuhollatin pinohiiren cd-soittimen ja homma toimi mielestäni hyvin... yhteensä meni kuukausi kun sain se takasin, olin varautunu pitempään aikaan.


Mulla oli Thomannin tavarat Suomessa huollossa, Porissa. Sillon ainakin ne kyseli et mistä päin oon, eli niil on varmaan useempikin noita korjauspisteitä. Tosin veikkaan et kaikkee ei huolleta Suomessa, vaan jotain tiettyjä juttuja vaan.
Beliar

Posts: 1,361

#10 • • Beliar

JussiS, 12.2.2006 16:31:
Mulla oli Thomannin tavarat Suomessa huollossa, Porissa. Sillon ainakin ne kyseli et mistä päin oon, eli niil on varmaan useempikin noita korjauspisteitä. Tosin veikkaan et kaikkee ei huolleta Suomessa, vaan jotain tiettyjä juttuja vaan.



Juu, toi on merkkikohtaista. Isoimpien merkkejen laitteita yleensä voidaan takuuhuollattaa ihan missä tahansa maailman kolkassa hyvänsä, valtuutetuissa merkkikorjaamoissa, riippumatta siitä, mistä ko. laite on alunperin ostettu. Laitteen mukana tulee aina "takuuehdot"-lappunen (manuaalin päällä), missä selviää oman maasi takuuhuoltopiste ja vaadittavat menettelyt.

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

ETJ

Posts: 1,229

#11 • • ETJ Failed specimen
Ei nyt liity thomanniin mitenkään, mut huollosta puheenollen, tietääkö kukaan mitään paikkaa, missä huoltaa vanhoja analogisyntikoita? Ois tossa tollanen vanha Korg vuodelt '76 mikä kaipais vähän fiksaamista.
pingving

Posts: 46

#12 • • pingving
ne jotka on joutunut lähettämään laitteensa takaisin saksaan niin millä olette lähettänyt UPS:lla vai ihan postilla? paljon maksoi?
leka

Posts: 373

#13 • • leka anteeksi olen eläin

Specimen, 16.2.2006 22:38:
...
missä huoltaa vanhoja analogisyntikoita? Ois tossa tollanen vanha Korg vuodelt '76 mikä kaipais vähän fiksaamista.

Riippuu mitä on mennyt rikki... Itsekkin pystyy vaihtamaan mm potikoita ja liittimiä jos vain osaa juotaa*vink* Tosin vanhojen potikoiden löytyminen onkin sitte ihan oma aiheensa*uuh* Yksivaihtoehto on lähettää valmistajalle*iloinen*

ps syntikoissa ei hyrrää sisällä 220v:n jännite

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-