20$ eka sponsorointi CDPokerille

2 posts, 1 page, 1,346 views

Akiles80

Posts: 1

#1 • • Akiles80
Eli PokerInside tarjoaa ilmasta sponsorointia pokerinpelaajille ja ekana on 20$ sponssi CDPokerille,jonka jälkeen aukeaa lisää sponsorointi mahdollisuuksia.

Etuja 30% rakeback, deposit bonuksia(pokerihuoneiden omien lisäksi) ja tietysti ilmaista pelirahaa sponsoroinnin muodossa 20$-500$(en kyllä tiedä miten toi 500$ on edes mahdollista)

Jos joku kiinnostuu niin rekisteröidy coodilla:AKILES niin saat 20$ sponsoroinnin.
Tai tämän linkin kautta http://www.pokerinside.com/index.php?bonus=AKILES


HUOM. uudet asiakkaat joutuu nykyään tekemään ensiksi 20$ taalan talletuksen CDPokeriin, jonka jälkeen PokerInside saa tiedon ja siirtää rahat sinun Neteller tilille 24h sisällä.
TAI toinen vaihtoehto on VERIFY ACCOUNT niin rahat tulee Netelleriin etukäteen ja sinun tarvii vain siirtää ilmaiset rahat CDPokeriin ja alkaa pelaamaan.

Itse oon vähän aikaa käyttänyt PokerInsidea ja palvelu on nopeaa(eka 20$ tuli parissa tunnissa Netelleriin kun olin omaa rahaa laittanut 20 CDPokeriin).
Joo ja ei meinaa mitään jos Neteller tilisi valuutta on ja tarjous on $ PokerInside tekee talletuksen Euroissa.

TOINEN SPONSOROINTI ON PACIFIC POKERILLE JA ARVOLTAAN 20$
Karski

Posts: 6,049

#2 • • Karski Pomon kätyri
Kaupallisia tiedotteita varten (pl.
konemusiikkitapahtumat) on omat
kanavansa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.