The Opiskelija Valinta

32 posts, 2 pages, 7,951 views

Avatar
#21 • • Kirsikka Guest
Jos rahat on vähissä, niin en niitä ainakaan alkomahooliin tuhlaa (en nyt muutenkaan ole mikään himoryyppääjä), mutta en sitten myöskään limuun ja pizzaan - niihinhän menee helposti vaikka 10 e, ja sillä rahalla saisi jo 15 kg perunoita! (tms vähän edullisempaa...) Tai söisi koulussa viikon.
nethr

Posts: 763

#22 • • nethr !!

Kirsikka, 31.1.2006 08:33:
Jos rahat on vähissä, niin en niitä ainakaan alkomahooliin tuhlaa (en nyt muutenkaan ole mikään himoryyppääjä), mutta en sitten myöskään limuun ja pizzaan - niihinhän menee helposti vaikka 10 e, ja sillä rahalla saisi jo 15 kg perunoita! (tms vähän edullisempaa...) Tai söisi koulussa viikon.



Bingo! Perunat, porkkanat, tarjousjauheliha jne. on paljon edullisempia kuin makaroonit (saati nuudelit!) ja tonnikala.

Mutta, pizza & kokis *sydän* (vaikkei enää opiskelekaan)

--
xD

-Milian-

Posts: 79

#23 • • -Milian- anuslima

Juhgu, 31.1.2006 08:13:
Miten teillä kokiksenjuojilla oikein pysyy hampaat suussa? :)


Ei ne oikein meinaa pysyäkkään.*iloinen* Ite oon juonu kokist jonku 5vuotta, meilkein pullo per päivä tahdilla (nykyään kyl vähä vähemmän ja lightii, mut kuitenki).

Toiset juo kahvii, mä vedän kolaa.
Illustrator

Posts: 3,171

#24 • • Illustrator
Mun valinta on opintolaina. Ei tartte miettiä mitä makkaraa laittaa leivän päälle.
Juhgu

Posts: 7,921

#25 • • Juhgu Virnistelijä

Illustrator, 31.1.2006 18:28:
Mun valinta on opintolaina. Ei tartte miettiä mitä makkaraa laittaa leivän päälle.



Mä valitsin myös opintolainan, tammikuun alussa tuli 1500e ja nyt sitä on jäljellä joku 400. Mut eipä tartte miettiä mitä makkaraa laittaa leivän päälle kun ei osta mitään makkaraa :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dinsku

Posts: 186

#26 • • Dinsku
Täytyy rehellisesti myöntää että opiskeluaikana jotenkin kummasti ostettiin viimesillä olutta..
Eli pakko vastata mäyris ja makaroonit *blush*
Syder

Posts: 2,255

#27 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jos on työpäiviä tms tiedossa niin pizzaa / kebabbia ja vettä, viikonloppuisin ja vapaapäivinä kaljaa ja makaroonii + tunaa :)

--
Divida et impera.

hrdkvr

Posts: 3,929

#28 • • hrdkvr KURGO
sillon kun oltiin opiskelioita niin vedettiin viikko makaroonia ja pakastevihanneksia et pääs bilettää :D

--
-keep it hard-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#29 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
ilmoittaudun myös kokisongelmaisten tukiryhmään! o/

eilen meni melkein 3L (ku two-pack oli niiin edukas) ja
nyt heti aamiaisena loput jäljille jääneistä :/

--
dasinoaisnvs

Pauha

Posts: 515

#30 • • Pauha
Kokis ja pizza. Vaikkakin nykyään yrittän vältellä noita kaikkia. Onneks ei tuu käytettyä pakastinta nii ei oo houkutustakaan ostaa pakastepizzoja...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Psychogenic

Posts: 182

#31 • • Psychogenic
Kaljaa, colaa, kahvii ja röökii *vink*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Avernian

Posts: 7,451

#32 • • Avernian Kerettiläinen
Rahkaa ja vettä? *täh*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*