Blender - Shapeshifter / Loops & Dopes

15 posts, 1 page, 8,711 views

Indigo

Posts: 918

#2 • • Indigo
Tässä on vähän kankea fiilis, kuin olisi jäänyt henkari takkia päälle laittaessa. Lisää tilantuntua kaipaisi, reverbillä ja delaylla. Soundit kuullostaa vähän preseteiltä, niiden kannattaisi "elää" enemmän. Ehkä pitkällä filtterillä voi saada mukavaa hypnoottisuutta noiden keskiäänien soundiin.

Perusidea on hyvä, tulee hieman mieleen jotkut '93 goa-sankari-väännöt.

Tällainen marssi kaipailisi imo myös sellaista vanhaa kunnon 80's gated reverb snarea =)
blender

Posts: 2,552

#3 • • Edited blender Arcade | KAIKU
kiitoksia, tulihan sitä pitkään kaivattua realistista kunnon kritiikkiä, olinkin jo vähän oikosulussa että mitä tälle tekeleelle pitäisi sitten tehdä :)


edit: biisi on nyt päivitetty, jäi viel basari ehkä liian kovalle mutta en jaksa enää uudestaan päivittää...
Indigo

Posts: 918

#4 • • Indigo


edit: biisi on nyt päivitetty, jäi viel basari ehkä liian kovalle mutta en jaksa enää uudestaan päivittää...



olitpa nopea :o

Kuullostaa jo heti paremmalta :) Laitoit aika roimasti tota delayta, vähempikin olisi riittänyt. Mut jos olet tyytyväinen niin mikäs siinä.

Kannattaa muuten laittaa elixiriankin foorumiin tästä topic, vois maittaa myös 'psykeporukalle'
Jammailija

Posts: 3,224

#5 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä en rupee mitään hienosäätöjä täs sorkkimaan, mut sanon vain mikä on oleellista (näin bilettäjän näkökulmasta). Mun mielest ihan törkeen hyvä! Jos tämmönen tulis bileissä, ni oisin ihan tulessa. Alkaa sopivasti ja seksikkäästi ja jatkuu vahvasti unohtamatta sitä seksikkyyttä siitä*hih*. Kyl näkee, että jäbä on nouseva nimi täl alueella.

Kouluarvosana: 9,5

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU

Jammailija, 30.1.2006 18:17:
Mä en rupee mitään hienosäätöjä täs sorkkimaan, mut sanon vain mikä on oleellista (näin bilettäjän näkökulmasta). Mun mielest ihan törkeen hyvä! Jos tämmönen tulis bileissä, ni oisin ihan tulessa. Alkaa sopivasti ja seksikkäästi ja jatkuu vahvasti unohtamatta sitä seksikkyyttä siitä*hih*. Kyl näkee, että jäbä on nouseva nimi täl alueella.

Kouluarvosana: 9,5



kiitos...
jospa tässä "pikkuhiljaa" kehtais jo hommata kunnon luurit tai monitorit ni rupeis viel hienosäädöt osumaan kohdalleen :)
hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
täs on sellainen kiva retrofiilis..

jos haluais kaupallisemmaks soundia niin padi -> sidechainiin...
mut mulle uppos soundit.. ei niinkään genre :D

--
-keep it hard-

blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU
valmista versiookin kuunneltu ihan kiitettävästi, kaikki palaute siis erittäin tervetullutta!
Jinx

Posts: 2,615

#9 • • Jinx Superfeminine
Sexy biisi. Toimis hyvin bileissäkin *tanssittel*

--
Pyllykkä

blender

Posts: 2,552

#10 • • Edited blender Arcade | KAIKU
Päivitin taas linkin eli se on viel sit viikon voimassa... tässä toisesta biisistä 192kbps versio ladattavaks (en jaksa tehdä tuosta enää uutta topiccia)

http://koshiyoka.biz/blender/blender_-_loops_&_dopes.mp3

Yksitoikkonen biisi, jossa olevinaan pitäis olla tarpeeks koukkua ykstoikkoseks biisiks *nauru*
OlliS

Posts: 3,999

#12 • • OlliS Further
Ai hitto, täs on kyl ainesta :)

Sopivaa hypnoottisuutta ja groovy bass.. ehkä vielä snadisti tunkkaiset ja ohuehkot saundit, edelleen kaipaisin tota indigon mainitsemaa tilan tunnetta. Mut kelpais tää kyl jo tälläisenäänkin soittoon :)

ja ainakin mulle tossa leadissa on koukkua tarpeeks (tosin se ois voinut jatkua vielä esim. 64 tahtia pidempään) :D
blender

Posts: 2,552

#13 • • blender Arcade | KAIKU

OlliS, 7.2.2006 15:31:
Ai hitto, täs on kyl ainesta :)

edelleen kaipaisin tota indigon mainitsemaa tilan tunnetta.

ja ainakin mulle tossa leadissa on koukkua tarpeeks (tosin se ois voinut jatkua vielä esim. 64 tahtia pidempään) :D



Kiva kuulla :) Mut tais toi indigo puhua tosta shapeshifter biisistä, ja sä vissiin tuosta loop & dopes biisistä vai ymmärsinkö väärin?
Jammailija

Posts: 3,224

#14 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Loops & dopes: Bassolinja on leikkisän tarttuva, tykkään. Simppeli biisi ja olinkin aluksi, että täst puuttuu jokin. Mut pakko myöntää, että biisi oli hiukan koukuttava: Aloin hyräilemään sitä taustan bassotunnaria*nauru*. Ei pöllömpi vedos ollenkaan ja tätäkin jamittelisin bileissä mielellään.
Kouluarvosana: 8,5

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

OlliS

Posts: 3,999

#15 • • OlliS Further

blender, 7.2.2006 17:50:
---
OlliS, 7.2.2006 15:31:
Ai hitto, täs on kyl ainesta :)

edelleen kaipaisin tota indigon mainitsemaa tilan tunnetta.

ja ainakin mulle tossa leadissa on koukkua tarpeeks (tosin se ois voinut jatkua vielä esim. 64 tahtia pidempään) :D

---


Kiva kuulla :) Mut tais toi indigo puhua tosta shapeshifter biisistä, ja sä vissiin tuosta loop & dopes biisistä vai ymmärsinkö väärin?


Ahh, katos joo.. en tota shapeshifteriä ees huomannut. Joo, siis noi kommentit oli tothon lopps & dopes raitaan. Täytyy viel kuunnella toi toinenkin :)