Hallmark Official Afterparty 19.2.2006 @ Helsinki

27 posts, 2 pages, 5,126 views

titi

Posts: 59

#21 • • titi
Jep...olipahan aamut. Varsin mielenkiintoista.... niin ja musiikki oli varsin *sydän*:tä lämmittävää...
Prime Number

Posts: 2,705

#22 • • Prime Number UG-///

sts, 19.2.2006 14:04:
*ding* saiks joku sen rekan numeron joka ajo täällä mun yli?




Alk-0-h0l1

Varmaan joku itärajan takaa tullu rekka?

--
Repikää siitä

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#23 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
olipas tosi mukavat aamut, kiitos ja kumarrus *sydän*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

UnityF

Posts: 15,721

#24 • • UnityF joo just se
Olipas kivat aamut ja vaikka lipunmyynissä istuin niin ihanasti otukset kävi moikkailemassa ja juttelemassa niin aikakin meni ihanan nopeesti siinä *plur*

Ja kerkesinhän sitä tanssimaankin sit viel lopussa. Loungessa musiikki oli liian lujalla mun makuun joten oli aika tuli vietettyy kiksutaivaassa jossa D.N.A soitteli jälleen kerran taattua laatua *pus*
Jalat vain oli jo sen verran rikki ug bileistä et meni vähän poussaukseksi, mut kerkes Hennan kanssa vääntää taas pari askelta sukkasilteen *hih*

peikko kiittää ja kuittaa *pus*
rose

Posts: 1,047

#25 • • rose vakaasti epävakainen
Oli kivat aamut *hellokitty* Kyllähän tuolla kiksutaivaan puolella helposti viihtyy *pepsodent* Kiitos mahtavasta aamutunnelmasta kaikille *iloinen* Suurin osa voimista vaan meni iltabileissä, niin ei kauheasti jaksanut tanssia. Ihan riittävästi kuitenkin *hihu*



Erityiskiitos Maria kun pelastit mun ja Mariqin finannssit *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mar6

Posts: 2,178

#26 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Aivan loistavat halluaamut.. Niin kiksutaivasta *plur*
Just sopivasti jengiä, ei liikaa eikä liian vähän, tilaa oli mutta riittävästi porukkaa fiiliksen nostattamiseksi *hymy* Ja Denis soittelikin sitten sitä parasta mahdollista aamusaundia, kyllä oli paita kosteana siinä puolenpäivän aikoihin.
Kiitos *sydän*

--
-Where there is house there is a home-

Jammailija

Posts: 3,224

#27 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Erittäin hyvää musaa*joo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...