Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,030,866 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#601 • • Lost-Soul los pallos

DagO, 29.4.2008 00:50:
GTA IV koneessa just asentelemassa.


Nyt olis tossa vieressä jo billboxille tuo peli odottamassa, mutta vielä ei pääse pelaamaan. Kohta saan toivottavasti vaihdettua tuon ps3 verisoon ja vasta sitten pääsee pelailee.. Onneksi ensiviikolla on tenttiviikko, joten pystyy todella paljon pelaamaan nyt ;)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Epailija

Posts: 5,636

#602 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hrdkvr, 28.4.2008 10:23:
witcheriä oon tahkonu nyt.. erilainen peli vaihteeksi äksön rolejen saralla



Luin tuon The Last Wishin (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Wish_(book)), jonka johdosta tämä peli alkoi syyhyttää sormia. Ei vain taida mun koneellani pyöriä kunnolla. Itse kirja on varsin kiva kokoelma tarinoita Geraltin seikkailuista, joten suosittelen sitä etenkin jos haluat pelimaailmaan vähän lisää tuntumaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

liikkuva muna

Posts: 2,652

#603 • • liikkuva muna an egg on the move

domi, 29.4.2008 15:52:
---
alek szahala, 28.4.2008 02:08:
Diablo II @ bnet *joo* Onhan tota jo 8 vuotta ruimittu.

---

Lol, sama täällä. Alotin taas viikonloppuna ja nyt jo pikkusen koukussa. Tosin vain omalla servulla, lisenssiavain on hukkapiilossa ;<



No ladderi resetoituu 25.6. että vähän turha alottaakaan nyt bnetissä. Mut sit kaikki messiin taas ku uus laddu alkaa *joo* Joutuu iteki sit alotteleen alusta, ei nonladdu nappaa oikein.
ezzy

Posts: 8,060

#604 • • ezzy Droid-pappa

Epailija, 29.4.2008 16:15:
---
hrdkvr, 28.4.2008 10:23:
witcheriä oon tahkonu nyt.. erilainen peli vaihteeksi äksön rolejen saralla
---


Luin tuon The Last Wishin (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Wish_(book)), jonka johdosta tämä peli alkoi syyhyttää sormia. Ei vain taida mun koneellani pyöriä kunnolla. Itse kirja on varsin kiva kokoelma tarinoita Geraltin seikkailuista, joten suosittelen sitä etenkin jos haluat pelimaailmaan vähän lisää tuntumaa.



Harmi että peli oli aika järkkyä jöötiä alkuperäisessä patchaamattömässä muodossaan. Voi jeesus niitä latausaikoja, sitä inventaariota ja sekavaa loitsusysteemiä ja alkemiaa. apua oikeesti. Ainekset loistavalle pelille, tunnelma ja tarina kunnossa. Toivottavasti parannellusta versiosta tulee kunnollinen, sellainen olis kuulemma tulossa.
UnityF

Posts: 15,721

#605 • • UnityF joo just se
XBOX 360 elite + GTA IV *sydän*


Muutaman tunnin on jo tullu pelattuu sitä tässä perheesä. *hihu*
hrdkvr

Posts: 3,929

#606 • • hrdkvr KURGO

ezzy, 29.4.2008 20:26:
---
Epailija, 29.4.2008 16:15:
---
hrdkvr, 28.4.2008 10:23:
witcheriä oon tahkonu nyt.. erilainen peli vaihteeksi äksön rolejen saralla
---


Luin tuon The Last Wishin (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Wish_(book)), jonka johdosta tämä peli alkoi syyhyttää sormia. Ei vain taida mun koneellani pyöriä kunnolla. Itse kirja on varsin kiva kokoelma tarinoita Geraltin seikkailuista, joten suosittelen sitä etenkin jos haluat pelimaailmaan vähän lisää tuntumaa.

---


Harmi että peli oli aika järkkyä jöötiä alkuperäisessä patchaamattömässä muodossaan. Voi jeesus niitä latausaikoja, sitä inventaariota ja sekavaa loitsusysteemiä ja alkemiaa. apua oikeesti. Ainekset loistavalle pelille, tunnelma ja tarina kunnossa. Toivottavasti parannellusta versiosta tulee kunnollinen, sellainen olis kuulemma tulossa.



1.3 patch on jo ulkona

--
-keep it hard-

ravec

Posts: 1,102

#607 • • ravec
Sierran Prototype........
Kolera

Posts: 4,256

#608 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Heroes of Might & Magic 5
Ei mitään kovin kummosta mut aika siinä menee helvetin hyvin ja kun nyt tuossa vuoden vaihteen jälkeen tuli päästyä se yksi Infernal kenttä läpi ni jaksanu tahkota loppua kohti. sillon julkaisuaikoihin kun kusahti 4 kertaa tuo Infernal kenttä niin tuli aika ripsakkaa uninstallia peliin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Spanks

Posts: 789

#609 • • Spanks Löysä P***a
assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa. EQ2:sta tulee kans pelattua vielä jonkin aikaa mut onneks ens kuus tulee kauan odotettu Age of Conan. *kuolaa*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Ober

Posts: 587

#610 • • Ober Dog shit taco

Spanks, 30.4.2008 08:02:
assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa.


Mitä ite oon pelannu ni toistaa itteensä ihan vitusti liikaa.. alkaaks se muuttuu se meno jossain vaiheessa vai onks siin oikeesti kokoaja sama meno?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#611 • • Lost-Soul los pallos

Ober, 30.4.2008 08:18:
---
Spanks, 30.4.2008 08:02:
assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa.

---

Mitä ite oon pelannu ni toistaa itteensä ihan vitusti liikaa.. alkaaks se muuttuu se meno jossain vaiheessa vai onks siin oikeesti kokoaja sama meno?


Samaa toistoo loppuun asti. Vähän vaikeutuu, mut ei muuta

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Ober

Posts: 587

#612 • • Ober Dog shit taco

Lost-Soul, 30.4.2008 08:21:
---
Ober, 30.4.2008 08:18:
---
Spanks, 30.4.2008 08:02:
assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa.

---

Mitä ite oon pelannu ni toistaa itteensä ihan vitusti liikaa.. alkaaks se muuttuu se meno jossain vaiheessa vai onks siin oikeesti kokoaja sama meno?

---

Samaa toistoo loppuun asti. Vähän vaikeutuu, mut ei muuta

omg. ois ainesta loistopeliin meinaan
kupo

Posts: 455

#614 • • kupo

Takyon, 28.4.2008 10:38:
---
kupo, 19.4.2008 15:32:
http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&rub=nations
Track Mania on osoittautunut mukavaksi kaahailupeliksi..
Kyseessähän on siis ILMAINEN verkkokaahailu josta uusin Nations Forever tuli tällä viikolla ladattavaksi. Suosittelen lämpimästi, pirun hauskaa ajantappoa*piis*

---


Juu kiitos, mulla ei ole enää vapaa-aikaa *igor*


millä serverillä jauhat?

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Takyon

Posts: 2,945

#615 • • Takyon Möwkö

kupo, 30.4.2008 17:00:
---
Takyon, 28.4.2008 10:38:
---
kupo, 19.4.2008 15:32:
http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&rub=nations
Track Mania on osoittautunut mukavaksi kaahailupeliksi..
Kyseessähän on siis ILMAINEN verkkokaahailu josta uusin Nations Forever tuli tällä viikolla ladattavaksi. Suosittelen lämpimästi, pirun hauskaa ajantappoa*piis*

---


Juu kiitos, mulla ei ole enää vapaa-aikaa *igor*

---

millä serverillä jauhat?



Ei mitään tiettyä, ihan olen vaan ottanu randomina mikä kuulostaa hyvältä :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Verottaja

Posts: 1,174

#616 • • Verottaja no-life / luuviulu
Chaos Gate

Oli aivan pakko päästä pelaan tätä taas vuosien jälkeen,
joten kävin asentamassa tämän mutsin wanhaan "98-koneeseen".
Koukuttava peli edelleen <3

"Blood for the Blood God!"

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

whispering

Posts: 871

#617 • • whispering Super Juusto
UFO: Extraterrestrials (ei virallinen jatko x-com:lle)
C&C3: Kane's Wrath (Tosin EA ryssiny taas moninpelin niin pahasti ettei tule hirveästi pelattua)
nomic

Posts: 4,120

#618 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Pitkästä aikaa Deus Ex. *sydän*
AcidR

Posts: 521

#620 • • AcidR Serine (Distortion)
DotA täl hetkellä varmaan ainoa peli jota jaksaa pelata.

Nyt odotellaan Age of conania, vaikuttaa lupaavalta. *joo*