Viva España!

3 posts, 1 page, 1,584 views

Firefox

Posts: 47

#1 • • Firefox
Olisko kellään tietoa Espanjan konemusiikkiskenestä..? Löysin tonne clubbingspain.comiin, mut aattelin että mahtaako löytyä muita vastaavia saitteja tai hyväksi todettuja foorumeita.

Oon lähdössä tonne Madridin ja Barcelonan välimaastoon hengailemaan kolmeks kuukaudeks maaliskuun alusta lähtien, ja pitäis löytää hyvät mestat jos vaikka alkaa tanssijalka vipattamaan hillittömästi ;)

Eli infoa kehiin, mikäli sitä vaan joltakin löytyy! Kiitos kaunis jo etukäteen jos joku innostuu jeesailemaan :)

--
It*s now or never...

Zapa

Posts: 1,393

#2 • • Zapa Mr Wrangler
Olin Madridissa juuri silloin kun sattui ne junapommi-terrorisoinnit ja tarkoitus oli lähteä klubbaamaan mutta oli sitten sen verran ankeat fiilikset ettei huvittanut. Mutta mitä nyt levykaupoista ja vaateputiikeista flyereita olin keräillyt etukäteen, niin aika vilkasta house-rintamalla varsinkin. Isoja nimiä ympäri eurooppaa. Eli paikan päällä flabaa vaan käteen niin löytää :)
Firefox

Posts: 47

#3 • • Firefox
Kiitti Zapa. Harmi et reissus sai ankean käänteen...Toivottavasti ite säästyn moiselta...

Onko muilla kokemusta tosta Espanjan meiningistä? Olis kiva lähtee reissuun well prepared, vaikka tuskin sormi suuhun menee vaikkei kuviot ihan selvät oliskaan. Vinkkejä siis kaipailen että saa reissusta kaiken mahdollisen irti! Madrid ja Barcelona on kuitenki sen kokosia mestoja et niihin mahtuu kaikenmoista. Miten siis erottelen jyvät akanoista..?

--
It*s now or never...